حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش بینی رشد دو رقمی بازار موبایل برای سال آینده

نوشته

3 سال قبل | 17 دیدگاه | تجاری

طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط تحقیقات DigiTimes انتظار می رود فروش جهانی تلفن های هوشمند پس از سه سال کاهش متوالی شاهد رشد دو رقمی در سال 2021 باشند. پیش بینی رشد دو رقمی بازار موبایل برای سال آینده می تواند برای تولیدکننده ها حسابی دلگرم کننده باشد.

بازار موبایل

بازار موبایل های پرچمدار

بازار موبایل های پرچمدار

این گزارش می افزاید که فروش در سال آینده می تواند 150 میلیون واحد رشد کند، دلیل اصلی این امر تسریع عملیات 5G در چندین منطقه از جمله ایالات متحده آمریکا، اروپای غربی و ژاپن است.

همچنین تخمین می زند که گوشی های هوشمند 5G و همچنین تلفن های هوشمند 4G تقاضا را در بازارهای نوظهور برانگیزند. این گزارش می افزاید که انتظار می رود این دستگاه ها در سال 2023 به بیش از 1.5 میلیارد واحد و در سال 2025 به 1.7 میلیارد دستگاه برسند.

سقوط هواوی به رتبه هفتم

علاوه بر این، این گزارش ادعا می کند که سامسونگ و اپل موقعیت های برتر در سال 2021 را از نظر فروش تلفن های هوشمند تضمین می کنند. این شرکت ها با برندهای چینی OPPO ، Vivo و Xiaomi رقابت می کنند. هواوی، که در حال حاضر شرکت پیشگام گوشی های هوشمند در چین است، طبق برآورد، در سطح جهانی به مقام هفتم سقوط خواهد کرد.

موسسه Digitimes Research همچنین انتظار دارد فروش جهانی تلفن های هوشمند 5G در سال 2020 به بیش از 200 میلیون دستگاه برسد و در سال 2025 به بیش از 1.22 میلیارد واحد برسد.

اخیراً Canalys در جدیدترین گزارش پیش بینی خود پیش بینی کرده است که در سال 2020 ، فروش جهانی تلفن های هوشمند 5G به 278 میلیون دستگاه خواهد رسید. همچنین اضافه شده است که در سال 2020 ، میزان فروش گوشی های هوشمند 10.7 درصد نسبت به سال 2019 کاهش می یابد و انتظار می رود در سال 2021 با رشد 9.9 درصدی روبرو شود.

نظر شما درباره این پیش بینی ها چیست؟ فکر می کنید بازار موبایل به چه سمتی برود؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

هواوی با این تحریم ها و هارمونی بعید میدونم بتونه ادامه بده. توی ایران تا سال دیگه سقوط دورقمی رخ میده توی جهان رشد… 😭⬅️💸💸💸

persepolis

کدام تحریم!؟.
همه چه طبق برنامه ریزی داره پیش میره
اردیبهشت به بعد از صنعت و نیمه هادی رونمایی میشه…
مگه هارمونی چشه…

SHREK

کدام تحریم؟ کایرین 9000 شاید آخرین چیپست هواوی باشد! هارمونی قطعا زمان میبره تا به اندروید برسه حداقل 5 سال! همین الان هم بدون گوگل واقعا ارزش خرید ندارن. کایرین 710 که دیگه همه میدونن چه… با این وضع اگر پیش بره توی بخش گوشی به مشکل میخوره! من خودم هواوی دارم اگر هارمونی بریم بیاد هم آپدیت نمیکنم چون میدونم ازش فعلا پشتیبانی نمیشه..

SHREK

*بریم=بیاد

persepolis

خخخ چقدر خوبه که میخندونیمون.
پنج سال؟.خخخ
اندروید که سیستم عامل نی
یه برنامه ای بوده برای دوربین…
برای همینه زیاد نمیشه کاری کرد و اگه باد یه جابیش بزنی داخل یه جای دیگه باد میشه و میرنه بیرون،تنها سیستم عامل دنیای موبایل ios است که له معنای واقعی کلمه صرفا برای موبایل است.
تا دیروز نمیدونستن سرویس گوگل چیه ولی حالا پزش را میدن…
واقعا از یکیش هم استفاده نمیکنی!.

SHREK

یک کلمه از حرفات نفهمیدم چون چرت بود. الان یعنی شما جمیل نداری؟ از اسنپ استفاده نمیکنی؟ گوگل پلی آشغاله؟ یوتیوب استفاده نمیکنی؟ چرا طرفداری بی خود میکنی یکم برو یوتیوب چندتا ویدئو ببین میفهمی هارمونی تقریبا هیچ شانسی نداره! اندروید سیستم نیست؟ پس همه گوشیها به جزء ios الان بدون سیستم عامل هستن؟ از نظر آزادی 100 درصد اندروید از IOS بهتره. Ios فقط بهینه تر از اندروید ولی نه توی شخصی سازی نه توی آزادی دادن به مصرف کننده به اندروید نمیرسه…

SHREK

*جیمیل
سیستم عامل

Taha

پیروزی جان اول خواستم بگم که خوش برگشتی.
بعد یه سوال برای من پیش میاد. شمایی که میگی از هیچ کدوم از سرویس های گوگل استفاده نمیکنه یعنی میشه با موتور جستجوی هواوی هم توی سایت اومد؟

SHREK

هواوی اصلا موتور جستجو نداره خودش از گوگل استفاده میکنه!

SHREK
SHREK

اینم پلی استور در مقابل اپ گالری از چی حمایت میکنید. نصف برنامه ها که توی پلی استور توی اپ گالری نیست! خیلی برنامه ها بدون سرویس های گوگل کار نمیکنن از جمله برنامه های AR!
https://uupload.ir/view/n9nq_svid_20201007_155133_1.mp4/

MR.CAMPER

اندروید سیستم عامل نیس؟ داداش چیزت خل شده؟ یا تاب ورداشته؟ اگ اندروید سیستم عامل نیست پس چیه؟ این همه نرم افزار و بازی براش هست لابد اونا هم طبق گفته تو نرم افزار و بازی نیست الکیه
اندروید خیلی بهتر از ios هست ios یکم تو باطری بهینه تره وگرن تو گوشیای اندرویدی رو ک نگاه کنی میبینی هم دوربین های بمراتب قوی تر از گجت های اپل دارن هم باطری های بزرگتر و بهتر
من خودم هردو سیستم عامل رو در حال حاضر استفاده میکنم هیچکدومشون به تنهایی کامل نیستن باید از هردوتاش استفاده کنی تا ببینی کدوم چه ضعفهایی داره
ولی در مورد چیزی که اطلاع نداری خواهشا نظر نده اندروید تو سیستم عامل های موبایل بهترینه از سفارشی سازیش بگیر تا نداشتن محدودیت برای نصب نرم افزار

Mahdi

عمرا سقوط کنه

SHREK

بدون شک اگر با همین شرایط بیش بره سقوط میکنه. تا همین الان هم چینیا خریدن وگرنه کشورای دیگه آمار فروش سامسونگ و اپل خیلی بالاتره.

Finch

هواوی رفت به other

Milad7

این آمار برای ایران معکوس هست!

Milad7

و اینکه کلا گوشی های فعلی آنچان که باید و شاید باعث تهییج فرد نمیشن که گوشی فعلیش را ارتقا بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)