حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آیفون ۱۲ رسما مشخص شد: ۲۲ مهر ۹۹

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

سرانجام اینجاست، اپل اعلام کرده است که رویداد آیفون خود در تاریخ ۲۲ مهر ۹۹ برگزار می شود، با دعوت نامه اعلامیه را با عبارت “سلام ، سرعت” تیزر می کند. به هر حال اینکه تاریخ معرفی آیفون ۱۲ رسما مشخص شده است خود خبر خوبی است.

تاریخ معرفی آیفون ۱۲

تعجب آور نیست که رویداد آیفون امسال کمی دیرتر از حد معمول است، زیرا اپل در ماه جولای گفت که آیفون پنجره معرفی معمول سپتامبر خود را از دست می دهد. احتمالاً پرتاب بعدی به دلیل تأخیرهای ایجاد شده در همه گیر COVID-19 است. اپل هنوز در فصل سخت افزار پاییز کاملاً آماده نیست، در اواسط ماه سپتامبر از Apple Watches و iPad های جدید رونمایی کرد.

انتظار می رود آیفون ۱۲ دارای طراحی جدید با لبه های مربع شکل (شاید شبیه به iPad Pro) و پشتیبانی از شبکه های 5G باشد. همچنین قرار است در چهار مدل مختلف ارائه شود ، از جمله اندازه جدید 5.4 اینچی (که کوچکتر از آیفون ۱۱ پرو) و اندازه 6.7 اینچ (که بزرگترین آیفون تاکنون است). اما اگر امیدوار بودید که آیفون های جدید دارای رفرش ریت 120 هرتز نرم و کره ای باشند، ممکن است یک سال دیگر صبر کنید. اگر می خواهید.

شایعات حاکی از آن است که اپل محصولات دیگری نیز در دست ساخت دارد ، از جمله هدفون های جدید روی گوش ، یک HomePod کوچکتر و مقرون به صرفه تر و رقیبی برای برچسب های ردیابی موقعیت مکانی Tile که ظاهرا AirTags نامیده می شوند.

همیشه این احتمال وجود دارد که اپل در مورد دستگاه هایی که در این رویداد هستند، اطلاعات بیشتر به اشتراک بگذارد. و اپل در ماه ژوئن اعلام کرد که اولین Mac بر مبنای ARM خود را تا پایان امسال منتشر می کند ، بنابراین ما می توانیم در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون ۱۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

بی صبرانه منتظرم 🤩

Mahdi

می تو😍

OnePlus_Fan

منتظر معرفیش هستم ولی اصلا از آیفون خوشم نمیاد

AŁɪ

🕛🕐🕑🕒🕓🕔🕕🕖🕗🕘🕙🕚

ARMTIN

❌ طبق آخرین اطلاعاتی که از سری iphone 12 منتشر شده فقط نسخه Pro/Pro max به [ رفرش ریت 120 هرتز ]
و [ مودم 5G ] مجهز شدند ❌
.
.
.
.
❌نسخه 12/12mini پرچمدار ها اقتصادی اپل هستند که فقط به [ مودم 4G ] و رفرش ریت 60 هرتز مجهز شدند ❌

Milad7

منتظریممممممممم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)