حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کره جنوبی پیشرو در ارایه شبکه 5G

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | شبکه 5G

شبکه 5G با داشتن کشورهای مختلف در سرتاسر جهان برای استفاده از پهنای باند جدیدتر و سریعتر ، برای کشورهای پیشرفته به یک علامت مشخصه تبدیل شده است. اکنون، یک گزارش جدید وضعیت جهانی چندین کشور را در مورد پیشرفت در 5G نشان داده است. ما می بینم که کره جنوبی پیشرو در ارایه شبکه 5G است و در اروپا این سوئیس است که پرچم را در دست دارد.

شبکه 5G

بر اساس گزارش جدید شرکت تجزیه و تحلیل Omdia نشان داد کره جنوبی هنوز رهبر جهانی 5G است. در همین حال، سوئیس اروپا را رهبری می کند و در سطح جهانی دوم است. این امر همچنین پیشی گرفتن آنها از کویت برای مقام دوم است. طبق گزارش Omdia پنج عامل اصلی برای جمع آوری این داده ها برای سه ماهه اول سال جاری در نظر گرفته شده است. سوئیس با 426 شهر و شهر دارای حداقل 80 درصد پوشش 5G از کویت پیشی گرفت و تعداد آنها تا ماه مه به 535 نفر افزایش یافت.

علاوه بر این، Omdia اشاره کرد که در دسترس بودن دستگاه محدود شده است، که عامل اصلی مانع از مواجهه مردم با نسل جدید شبکه مخابراتی است. در حال حاضر ، یک مثال خوب می تواند تلفن های هوشمند باشد ، با وجود گوشی های مجهز به 5G، با وجود رشد زیاد محموله ها در ماه های اخیر ، فقط بخشی از بازار کلی را تشکیل می دهند. این گزارش نشان داد که کره جنوبی در حال حاضر با 5.88 میلیون دستگاه 5G فعال یا حدود 10 درصد از کل مواردی که در این کشور استفاده می شود در راس قرار دارد.

انگلستان در اروپا دوم است و اومدیا اذعان داشت که دولت انگلیس در پوشش گیگابیت در سراسر کشور سرمایه گذاری می کند. این کشور 1.1 میلیارد پوند سرمایه گذاری برای 5G متعهد شده است ، از جمله 400 میلیون پوند برای زیرساخت های پشتیبانی در شبکه های ثابت و تلفن همراه جدید. شرکت های مخابراتی همچنین در حال آماده سازی ارایه های 5G به صورت خودکار هستند ، زیرا رگولاتورها علیرغم تأثیرات عمده بر اقتصادهای مختلف به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا ، طیف 5G را به حراج می گذارند.

نظر شما چیست؟ امیدواریم به زودی نسل پنجم شبکه های مخابراتی در سراسر کشور عزیزمان در دسترس باشد.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

#Huawei
پوستر کایرین ۹۰۰۰…
✓http://uupload.ir/files/i9v4_kirin-9000-teaser-img-1.jpg

Mahdi

بی صبرانه منتظرم ببینم چیکار میکنه

Mahdi

ایران هم قراره با سرعت فورجی اینترنت فایوجی رو راه‌اندازی کنه

OnePlus_Fan

باز هم جای تقدیر داره این اقدامشون

Auroro

فکرشو بکن واقعا. نت گرونی که هیشکی نتونه بخره

OnePlus_Fan

6G هم توی ایران همه گیر بشه فایده نداره
فک کن سرعت اینترنت 300 مگابیت به ثانیه باشه بعد بسته ماهانه 5 گیگ 30 هزار تومان بخری😐

Milad7

امان از این چشم بادامی ها🤪

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)