حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم معرفی گوگل Pixel 5 را کی و چطور تماشا کنیم؟

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | گوگل

ما مدت زیادی است که اطلاعات خیلی خوبی درباره پیکسل ۵ گوگل داریم. همچنین می دانیم که تاریخ مراسم آن امروز است. اگر دوست دارید بدانید که مراسم معرفی گوگل Pixel 5 را کی و چطور تماشا کنید، این مطلب مشخصا برای شماست. البته در این مراسم نسخه 5G پیکسل 4a هم معرفی می شود. من در ترنجی برای پوشش بهتر اخبار این مراسم، شما را به تماشای پخش زنده آن دعوت می کنم تا بتوانم اخبار را در صفحه اصلی ترنجی با سرعت خوبی پوشش بدهم.

مراسم معرفی گوگل Pixel 5

مراسم معرفی گوگل Pixel 5

مراسم معرفی گوگل Pixel 5

مثل همیشه مراسم معرفی پاییزی گوگل به زودی رخ می دهد. البته که امسال آخر تابستان هم مراسم معرفی برای گوشی که تقریبا نصف سال پیش تر کاملا لو رفته بود (!) را برگزار کرد. امروز قرار است که پیکسل ۵ رسما معرفی شود و نسخه 5G گوشی اقتصادی آن ها.

با توجه به شرایط شدید همه گیری کرونا، این بار این شرکت یک پخش زنده مستقیم از راه دور را برگزار می کند. این مراسم جایی است که انتظار می رود دستگاه های Pixel 4a 5G ، Pixel 5 ، Chromecast با Google TV و بلندگوی Nest Audio معرفی شوند. اگر می خواهید بدانید این مراسم چه زمانی به وقت ایران برگزار می شود و چطور می توان آن را دیدی، جای درستی آمده اید!

مراسم معرفی گوگل پیکسل ۵ امروز و ساعت ۲۱:۳۰ به صورت زنده از طریق پخش زنده زیر (از یوتیوب و نیازمند به عبور از فیلتر!) پخش خواهد شد:


امشب با شما در ترنجی و در یک شب پاییزی جذاب به تماشای مراسم خواهیم نشست، بگذارید یک شب را دور از هر افتضاحی که هست، فقط غرق در فناوری بگذرانیم.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

(امشب با شما در ترنجی و در یک شب پاییزی جذاب به تماشای مراسم خواهیم نشست، بگذارید یک شب را دور از هر افتضاحی که هست، فقط غرق در فناوری بگذرانیم.)
آقای عط ایی خداروشکر که شما وضعیت زندگی مردم رو میدونید و مارو درک میکنید 🥺 کاربر سایت شما بودن واسه ما افتخاره .

pedram_01

امشب چه شبیه گوگل پیکسل شیامی هردو گوشی های خیلی جذابی رو میخوان معرفی کنند

SHREK

از همینجا به پیکسل 5 سلام میکنم چون میدونم به احوال پرسی نمیرسیم🤚

online_wireless

منتظریم که معرفی بشه

online_wireless

یه زمان نه چندان دور، تا محصول جدیدی که مورد پسند ما باشه معرفی میشد، آماده میشدیم برای خریدش، چه زود گذشت اون زمان، صد حیف.

Mahdi

هیجان این مراسم از مال گلکسی نوت۲۰الترا سامسونگ بیشتره پیکسل قبل مراسم معرفی نشده ، بی صبرانه منتظر اینم ببینم تفاوت پیکسل ۵ و ۴ ای تو کدوم گزینه ها هست چون هر دو اسنپ۷۶۵ دارن

نیما عرفانی

یه ربع قبلش فوتباله…!

Milad7

نه میبینم، نه هیجانش را دارم 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)