حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی پیکسل ۵ و پیکسل ۴ مدل 5G رسما ۹ مهر ۹۹ خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | گوگل

گوگل پس از تأیید برنامه های خود برای انتشار Pixel 5 و Pixel 4a مدل 5G در چند کشور در اواخر پاییز امسال، امروز برنامه رویداد مطبوعاتی “ساخته شده توسط گوگل” را در روز چهارشنبه، ۹ مهر ۹۹ برنامه ریزی کرده است. به این ترتیب می توان گفت که تاریخ معرفی پیکسل ۵ و پیکسل ۴ مدل 5G رسما ۹ مهر ۹۹ خواهد بود. در این مراسم انتظار تلفن های Pixel همراه با Chromecast و بلندگوی Nest را داشته باشید.

تاریخ معرفی پیکسل ۵

رویداد آینده بصورت آنلاین پخش خواهد شد و احتمالا مانند کنفرانس های مطبوعاتی اخیر اپل و سامسونگ از قبل ضبط شده است. این یک تغییر جهت عظیم برای گوگل است، که به طور معمول رویدادهای خود را با مخاطبان پر از مطبوعات به صورت مستقیم به مردم منتقل می کند، اما با توجه به همه گیری COVID-19 این یک امر ضروری است.

عنوان اصلی این گردهمایی پرچمدار Google Pixel 5 و میان رده Google Pixel 4a مدل 5G خواهد بود. انتظار می رود این تلفن های هوشمند با استفاده از اسنپدراگون ۷۶۵ مجهز شوند و اتصال شبکه 5G را به صورت استاندارد ارائه دهند.

گوشی Pixel 5 از آلومینیوم ساخته می شود و از یک صفحه نمایش 5.8 اینچی ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز OLED بهره می برد، در حالی که Pixel 4a مدل 5G با ساخت پلاستیک و صفحه 6.1 اینچی 60 هرتزی هزینه ها را کاهش می دهد.

شایعه شده است که هر دو دستگاه دارای برجستگی های مربع شکل دوربین در پشت است که دو سنسور را در خود جای داده است. مشخص نیست که این تفاوت ها چه تفاوت هایی خواهد داشت، اما Pixel 5 باید در این بخش دست بالا را داشته باشد.

در دعوت رسمی رویداد همچنین از بلندگوی هوشمند جدید و Chromecast نام برده شده است. مورد اول تقریباً به طور قطع جایگزین Google Home با برند Nest است که چندین بار به بیرون درز کرده و توسط خود گوگل هم اطلاعاتی از آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. از طرف دیگر، احتمالاً دانگل Android TV گوگل ‘Sabrina’ است.

این برنامه قرار است در ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران چهارشنبه ۹ مهر ۹۹ سپتامبر برگزار شود. گوگل هنوز تأیید نکرده است که چه مدت طول خواهد کشید یا لینک پخش زنده YouTube را ارائه نداده است.

منتظر محصولات جدید ساخته شده توسط گوگل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

دوستان برطبق شایعات جدید پیکسل 5اس در حقیقت همون پیکسل 5 هست
که کامپکته😍😍
میخرمش

mostafa3

اگر پردازنده ۷۶۵ بزاره ضعیفتر از پیکسل ۴ میشه با ۸۵۵

The MTest MT

قطعا ضعیفتره ولی 5جی هست
و 765 هم پردازنده بدی نیس

Mb.Pcr

سلام آقای عط. ایی
پوشش بدید لطفا

https://www.gizmochina.com/2020/09/15/samsung-galaxy-f-camera-focused-smartphone-series-coming-soon-could-be-galaxy-f41/
به سری f سامسونگ سلام کنید 😂
که اصلی ترین دلیل سامسونگ برای این سری تمرکز روی دوربین میباشد
آیا این سری می تواند رقیب خوبی برای می نوت شیایومی باشد؟

این خبر خیلی مهمه واسه همین تقریبا تو همه پست ها گذاشتم

Mahdi

خیر اگه بدنه پلاستیکی و گوریلا گلس ۰/۵ بزاره رقیب خوبی نمیشه

Milad7

باز هم پیکسل جدید و بازهم معیاری جدید برای سنجش کیفیت دوربین گوشی ها!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)