حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۱۰ 5G با Snapdragon 750G و باتری ۴۸۲۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | ردمی، کوالکام

اردیبهشت بود که یک تلفن هوشمند از Redmi با پشتیبانی NSA و SA (و همچنین LTE و اتصالات قدیمی تر) در TENAA ظاهر شد. در آن زمان ، گزارش هایی مبنی بر اینکه این دستگاه Redmi Note 10 5G آینده است، وجود داشت. امروز گفته می شود که ردمی نوت ۱۰ 5G با Snapdragon 750G و باتری ۴۸۲۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد.

ردمی نوت ۱۰ 5G

گفته می شود ردمی نوت ۱۰ 5G از صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED با وضوح 1080 در 2400 پیکسل (نسبت ابعاد 20:9) استفاده می کند. با این حال، از زمان لیست TENAA هیچ گزارشی در مورد Redmi Note 10 5G گزارش نشده است. اگرچه چندین گمانه زنی در مورد این دستگاه وجود داشته است، اما اطلاعات رسمی در این باره وجود ندارد.

گزارش جدید ردمی نوت ۱۰ برخی از اطلاعات مربوط به این دستگاه را فاش کرده است. با توجه به درز اطلاعات، این تلفن هوشمند با تراشه اسنپدراگون ۷۵۰ جی همراه خواهد بود. این گزارش در واقع دو مدل از شیائومی را نشان می دهد. نام رمز این دستگاه ها Gauguin و Gauguin Pro است. یکی از شماره های مدل “M2007J17C” قبلاً در وب سایت صدور گواهینامه FCC ظاهر شده است. این دستگاه به عنوان Xiaomi Mi 10T Lite تأیید شده است. بنابراین ، به احتمال زیاد Mi 10T Lite همان دستگاه Redmi Note 10 5G (تغییر نام تجاری) است. اگر این مورد صحیح باشد، ما برخی اطلاعات مربوط به این دستگاه را از گواهینامه هند BIS آن می دانیم.

کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰ جی / Snpadragon 750G با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

علاوه بر این، گزارش اخیر نشان می دهد که Redmi Note 10 با باتری 4820 میلی آمپر ساعت ارائه می شود. همچنین گزارشاتی حاکی از آن است که نسخه 5G شامل Redmi Note 10 و Redmi Note 10 Pro 5G خواهد بود. همانطور که قبلاً بیان کردیم ، نوت 10 5G از SD750G استفاده خواهد کرد که این هفته توسط کوالکام معرفی شد و توسط شیائومی هم عرضه می شود.

گلکسی A42 5G اولین گوشی با تراشه Snapdragon 750G خواهد بود

طبق حدس و گمان ها، مدل Pro ممکن است از پردازنده مدیاتک Dimensity 820 به دنبال سری Redmi Note 8 استفاده کند. به یاد بیاورید که ردمی نوت 8 از تراشه میان رده کوالکام (اسنپدراگون 665) استفاده می کند. با این حال ، مدل پرو یعنی Redmi Note 8 Pro همراه با MediaTek G90T است. بنابراین ، سری Redmi Note 10 احتمالاً این استراتژی را ادامه خواهد داد.

از هم اکنون ، اطلاعات پردازنده و باتری همه آنچه که گزارش فاش می کند، است. با این وجود، حدس و گمان هایی مبنی بر ورود این دستگاه در ماه آینده وجود دارد. البته انتظار داریم قبل از عرضه واقعی آن، نشت و گمانه زنی های بیشتری داشته باشیم.

از هم اکنون، هیچ اطلاعات رسمی در مورد سری Redmi Note 10 وجود ندارد. آنچه در حال حاضر داریم فقط گمانه زنی ها و شایعات است. با این وجود، با توجه به اینکه این سریال ماه آینده می رسد، در هفته های آینده اطلاعات رسمی خواهیم داشت.

نظر شما چیست؟ ردمی نوت ۱۰ 5G با تراشه اسنپدراگون ۷۵۰ جی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

به جزء سری 600 اسنپی هست که شیائومی استفاده نکرده باشه؟

The Destroyer

فک میکنم سری ۲۰۰ رو استفاده نکرده کلا
ولی بقیه سری‌هارو تا الان به جز ۶۹۰ همه رو استفاده کرده

Mahdi

662

The Destroyer

آره و ۴۶۰
اینارو یادم نبود

Mahdi

چقدر خوشگله آبیش

TheFreeCritic

دیمن 820 کشکه؟؟
چرا از اون استفاده نمیکنه؟

Taha

احتمالا برای پرو از اون استفاده کنه

Mb.Pcr

متن رو نخوندی؟ 👇
طبق حدس و گمان ها، مدل Pro ممکن است از پردازنده مدیاتک Dimensity 820 به دنبال سری Redmi Note 8 استفاده کند. به یاد بیاورید که ردمی نوت 8 از تراشه میان رده کوالکام (اسنپدراگون 665) استفاده می کند. با این حال ، مدل پرو یعنی Redmi Note 8 Pro همراه با MediaTek G90T است. بنابراین ، سری Redmi Note 10 احتمالاً این استراتژی را ادامه خواهد داد.

Finch

دایمن ۸۲۰ خار داره مگ؟

The Destroyer

دوستانی که میگید دایمنسیتی ۸۲۰ چرا نیست رو این گوشی
اول این که این اصلا نسخه پرو نیست و شاید رو اون باشه
دوم این که دایمنسیتی ۸۲۰ اصلا چیپ ارزونی نیست
حتی ردمی هم برای گذاشتن دایمنسیتی ۸۲۰ رو سری ۱۰ اکس دوربین و شارژر رو فدا کرد هرچند صفحه‌نمایشش خیلی صفحه‌نمایش خوبی بود
اما سری ۷۰۰ نسبت به عملکردی که ارائه میدن عموماً چیپای خیلی ارزونین مثلا الان هم رو کی ۳۰ ۵جی با قیمت ۲۱۴ دلار (تخفیف خورده) اسنپ ۷۶۵جی هست با بقیه مشخصات
دیگه چه برسه به چیپی مثل ۷۵۰جی و ۶۹۰ که از اون هم ارزون‌ترن
دقت کنید که داریم در مورد یه گوشی زیر ۲۰۰ دلاری حرف میزنیم

Milad7

چقدر شبیه سری 9 هست 😐

SHREK

اسنپ برای هر رده ای چیپست داره.
شیائومی برای هر اسنپی گوشی داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)