حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی شیائومی Mi 10T رسما ۹ مهر ۹۹ تعیین شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | شیائومی

ما چندین شایعه درباره شیائومی Mi 10T Pro شنیده ایم که قرار است بهترین عضو خانواده Mi 10T باشد. امروز به صورت رسمی تاریخ معرفی شیائومی Mi 10T رسما ۹ مهر ۹۹ تعیین شده است. بله این همان تاریخ معرفی پیکسل ۵ گوگل هم هست. به نظر می رسد که چهارشنبه هفته آینده باید روز شلوغی باشد.

تاریخ معرفی شیائومی Mi 10T

ظاهرا برای طرفداران تلفن هیچ استراحتی وجود ندارد، زیرا ما شنیده ایم که Xiaomi Mi 10T یک تلفن جدید پیش بینی شده از شرکت عظیم چینی است و قرار است دقیقا در همان روز معرفی Google Pixel 5، معرفی شود.

شیائومی از طریق دعوت نامه ای که ارسال کرده است، رویداد معرفی گوشی جدید خود را تأیید کرده است. این مراسم معرفی ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته آینده یعنی ۹ مهر ۹۹ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

ما انتظار داریم این رویداد Xiaomi Mi 10T و همچنین احتمالا یک مدل Pro و Lite را برای ما به ارمغان بیاورد. این نسخه ها تقریباً به طور قطع در دسترس هستند، اما نمی توان با اطمینان گفت که آنها در خارج از چین عرضه می شوند.

شیائومی پیش از این تا حدی تایید کرده بود که این رویداد اتفاق می افتد. در یک توییت می گوید قرار است دستگاه Mi 10 جدیدی را تا پایان ماه سپتامبر به بازار عرضه کند، اما اکنون دقیقاً می دانیم که چه زمان در تقویم های خود را برای رویداد رونماییXiaomi Mi 10T مشخص کنیم.

به صورت کلی سپتامبر و اکتبر ماه های شلوغی برای طرفداران تلفن خواهد بود. این ماه ها با چندین رویداد معرفی محصولات و مقایسه مشخصات همراه است که قطعا طرفداران آن را دوست دارند.

به عنوان مثال، تنها دو هفته پس از عرضه Pixel 5 و Mi 10T انتظار داریم که آیفون ۱۲ و OnePlus 8T فقط با فاصله یک روز ارایه شوند. مورد قبلی در واقع تأیید نشده است، اما برای آیفون ۱۲ تاریخ ۲۲ مهر بیشتر به نظر می رسد، در حالی که OnePlus رویداد خود را در ۲۳ مهر تأیید کرده است.

و همچنین آن دسته از تلفن هایی که انتظار داریم گوشی های Huawei Mate 40 و شاید تعداد بیشتری از گوشی های Moto G9 قبل از پایان سال به نمایش درآیند و این تنها در حوزه تلفن های هوشمند است که فراتر از آن فناوری های بیشتری وجود دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر رونمایی شیائومی هستید یا گوگل؟ به هر صورت چهارشنبه هفته آینده روز جذابی خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

بی صبرانه منتظرشم

TheFreeCritic

به به به
منتظریم
پ.ن: مراسم رو باید از کجا دید؟؟/ کانال یوتوپ شیایومی؟

The MTest MT

زومیت بزاره احتمالا
زبان اصلی میخای معمولا خود سایتش میزاره
کانال یوتیوبم داره احتمالا

Mahdi

امیدوارم پاپ اپ نباشه

The MTest MT

1با توجه به رندر هاش دوربین گوشه صفحست و پاپ اپ هم چیز خیلی بدی نیست
2جان ویکتو عشقه😍

Taha

صبر میکنم 😍🤣😅

Milad7

میترکونه مثل mi9t

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)