حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی K30s همان شیائومی Mi 10T خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | ردمی، شایعات

دو هفته پیش بود که شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro با نمایشگر ۱۴۴ هرتز و اسنپدراگون ۸۶۵ رسما معرفی شدند. این گوشی ها یک طراحی دوربین غیرمعمول دیگر را به صحنه آوردند. اکنون به نظر می رسد خانواده Redmi نیز سهم خود را از آن دریافت می کنند. گفته می شود که ردمی K30s همان شیائومی Mi 10T خواهد بود. این دیگر تقریبا برای ما عادت شده که یک موبایل از شیائومی را با برند ردمی یا پوکو و بالعکس ببینیم.

ردمی K30s

اپراتور China Mobile با انتشار عکس تلفن شیائومی Mi 10T در Weibo از مشتریان خود سوال کرد که نظر آنها درباره ردمی K30S چیست. این پست بعداً حذف شد، اما از آنجا که افراد موفق شدند این نشت تصادفی را اسکرین شات کنند، هیچ چیز از اینترنت ناپدید نمی شود.

ردمی K30s

ردمی K30s

جای تعجب نیست که شیائومی سعی دارد تلفن Mi را در زیر شاخه Redmi خود دوباره رایه کند. دقیقاً همین اتفاق در مورد Mi 9T و Mi 9T Pro رخ داد که به ترتیب در برخی از بازارها با نام های Redmi K20 و Redmi K20 Pro فروخته شدند.

به دلیل کیفیت پایین تصویر، نمی توانیم تصور کنیم که این یک تصویر از Mi 10T با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است یا نسخه Pro با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی. در هر صورت، ما به دنبال LCD با اندازه 6.67 اینچی و رزولوشن FullHD+، باتری بزرگ 5000 میلی آمپری با شارژ سریع 33 وات و رابط کاربری MIUI 12 هستیم.

ما انتظار داریم قیمت Redmi K30S با قیمت کمی پایین تر برای رقابت در بازار، در حدود 550 یورو باقی بماند. نظر شما چیست؟ گوشی ردمی K30s برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadreza

یعنی یه روزی میرسه که گوشی جدیدی از سری k30 ریبرند و معرفی نشه؟

Mahdi

چی شد نفهمیدم چرا کی۳۰ تموم نمیشه

TheFreeCritic

این k30 ادامه داره تا زمانی که بشی ۶فتاب لبه ی بوم 😂

Mahdi

نفرین کایرین۷۱۰

Taha

قهرمان هیچ وقت نمی‌میرد.
#k30 هنوز زندست

pooria

قهرمان را باید بکشت تا اسطوره شود 😂 البته اگه زجرش هم بدی اسطوره ی بزرگ تری میشود 😁

Taha

😂🤣👌

Milad7

همچنان نهضت k30 ادامه دارد….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)