حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، اخبار، شیائومی

شیائومی سال گذشته از گوشی‌های رده بالای خود، یعنی سری Mi 10T پرده برداشت. این سری، هم اکنون در حال دریافت آپدیت مهم جدیدی است. آپدیت MIUI 12.5 Enhanced شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro از راه رسیده است. در ادامه نگاهی به جزئیات این به روزرسانی داریم.

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro به صورت جهانی و پایدار ارائه شد

همان طور که گفتیم، سال گذشته دو گوشی Mi 10T و Mi 10T Pro ارائه شدند. از مشخصات بارز این گوشی‌ها، می‌توان به نمایشگری با رفرش ریت ١۴۴ هرتز و تراشه Snapdragon 865 اشاره کرد.

 

شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro با نمایشگر ۱۴۴ هرتز و اسنپدراگون ۸۶۵ رسما معرفی شدند

 

بر اساس گفته‌های MIUI Download، به روزرسانی جدید این سری هم اکنون ارائه شده است. سری گوشی‌‌های Mi 10T در ابتدا با رابط کاربری MIUI 12 ارائه شدند. پس از آن، این گوشی‌ها آپدیت MIUI 12.5 را دریافت کردند. در نهایت، امروز زمان انتشار آپدیت نسخه بهبود یافته MIUI 12.5 برای این دو گوشی رسیده است. شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro دارای نسخه نرم افزاری یکسانی هستند. بنابراین، آپدیت‌های این دو گوشی به صورت همزمان ارائه می‌شود.

برخی از کاربران این دو گوشی، در حال دریافت آپدیت جدید آن هستند. اما به دلیل انتشار سری به سری به روزرسانی‌ها، ممکن است برخی از کاربران دیرتر آن را دریافت کنند. اسم رمز هر دو گوشی مورد اشاره، Apollo است. با نصب به روزرسانی جدیدی که برای Mi 10T و Mi 10T Pro ارائه شده است، نسخه فریمور آن‌ها به “V12.5.4.0.RJDMIXM” تغییر می‌یابد. گفتنی است که حجم بارگیری این به روزرسانی، حدود ٢.٩٢ گیگابایت می‌باشد. وصله امنیتی آگست ٢٠٢١ نیز به همراه این به روزرسانی جدید ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که نصب این به روزرسانی همان طور که بارها گفته‌ایم، فعلاً پیشنهاد نمی‌شود. چرا که برخی از کاربران، از باگ‌های آزار دهنده در این نسخه خبر داده‌اند. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که فعلاً اقدام به نصب این به روزرسانی نکنید!

شیائومی Mi 10T Pro

نظر شما در مورد سرعت ارائه به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced چیست؟ فکر می‌کنید سرعت ارائه به روزرسانی شیائومی بیشتر از قبل شود؟ شما این به روزرسانی را دریافت کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AL1K1NG

واقعا حیف که می ۱۱ تی پرو نگرفتم😖لامصب از اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۳ پرو مکس رو هم بهتره🙂

m.b

ورود ترول جدید رو به سایت تبریک میگم دوستان… بزرگترین دژاوو اونجا بود که به یه نفر گفته بودن ما با هم همه ترول ها رو بیرون کرده بودیم اما انتظار نداشتیم از بین خودمون ترول ظهور کنه!… کل دژاوو ها یه طرف این یه دژاوو واقعاً اسکار داشت…آخرشم غذا دادن به یه سری نامستحق همینه که ترول میشن…
باشه که درس شه برای یه عده…

AL1K1NG

این آپدیت برای تستر هاست و هنوز به صورت استیبل ارائه نشده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️