حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، شیائومی

شیائومی عزم خود را برای عرضه جهانی رابط کاربری MIUI 12.5 جزم کرده است. این کمپانی چینی، این بار به سراغ قاتل پرچمدارهای سال گذشته خود رفته است. سری Mi 10T، جدیدترین دریافت کننده آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 است. به همین ترتیب، می‌خواهیم به جزئیات آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 10T Pro و Mi 10T نگاهی داشته باشیم.

شیائومی Mi 10T و شیائومی Mi 10T Pro

شیائومی، یکی از تولید کنندگان مطرح گوشی‌های قاتل پرچمدار یا به اصطلاح، Flagship Killer است. این غول فناوری چین، گوشی‌های هوشمند فلگ شیپ کیلر خود را در سری‌های مختلفی عرضه می‌کند و یکی از این سری‌ها، سری T از خود شیائومی است. اگر یادتان باشد، شیائومی حدود ٧ ماه قبل از سری Mi 10T، با دو عضو می ١٠ تی و می ١٠ تی پرو رونمایی کرده بود. این دو گوشی، از نمایشگری با رفرش ریت ١۴۴ هرتز و تراشه Snapdragon 865 بهره مند بودند.

 

شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro با نمایشگر ۱۴۴ هرتز و اسنپدراگون ۸۶۵ رسما معرفی شدند

 

شیائومی، در ابتدا این دو گوشی را به سیستم عامل اندروید ١٠ و رابط کاربری MIUI 12 پیش فرض عرضه کرده بود. در ادامه، آپدیت اندروید ١١ برای این سری ارائه شد. به گزارش MIUI Download، این بار نوبت به ارائه آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro رسیده است. در ادامه از جزئیات این به روزرسانی مهم خواهیم گفت.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro

اسم رمز هر دو گوشی می ١٠ تی و می ١٠ تی پرو، Apollo می‌باشد. به همین صورت، تمام جزئیات به روزرسانی این دو گوشی، یکسان است. این به روزرسانی، به صورت همزمان برای هر دو دستگاه عرضه شده است. کاربران این گوشی در اروپا، از عرضه رابط کاربری MIUI 12.5 برای این دو گوشی خبر داده‌اند.

این به روزرسانی، حجم ٢.٩٣ گیگابایتی دارد. با نصب این به روزرسانی، نسخه فریمور این دو گوشی، به “V12.5.1.0.RJDEUXM” تغییر خواهد یافت. مشخص نیست که دقیقاً پچ امنیتی کدام ماه در این آپدیت جدید موجود است. اما احتمال می‌رود که است وصله امنیتی، متعلق به ماه آوریل ٢٠٢١ باشد. توجه داشته باشید که این به روزرسانی، به صورت سری به سری منتشر می‌شود. بر همین اساس، تمام کاربران آن را در یک زمان دریافت نمی‌کنند. اما می‌توان گفت که تا حدود یک ماه دیگر، تمامی کاربران آن را دریافت خواهند کرد. همچنین این گوشی، سومین گوشی شیائومی در بازار جهانی است که آپدیت MIUI 12.5 را دریافت می‌کند. دانلود و نصب این به روزرسانی، پیشنهاد می‌شود. چرا چه بهبودهای قابل توجهی در عملکرد و امکانات این دو گوشی حاصل خواهد شد.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro

نظر شما در مورد Mi 10T و Mi 10T Pro چیست؟ آیا شیائومی توانسته است شما را در بخش پشتیبانی نرم افزاری راضی نگه دارد؟ رابط کاربری MIUI را به چه دلیلی می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

گوشی خوبی هست قیمتشم خوبه این رنگشم خیلی جذابه

mostafa3

امتیاز فیلمبرداری در حد s21 ultra
هر دو 98 گرفتن 😐😢

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️