حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 14 تنها در یک هفته روی ۲۵٪ آیفون ها نصب شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | iOS 14، آپدیت، اپل

اپل کمتر از یک هفته پیش آپدیت iOS 14 را برای عموم منتشر کرد و میزان پذیرش آن در همه دستگاه های سازگار به ۲۵ درصد رسیده است. بله، همانطور که انتظار داشتیم اپل یک بار دیگر در زمینه سرعت به روزرساتی دستگاه هایش به جدیدترین سیستم عامل ارایه شده درخشیده و آپدیت iOS 14 تنها در یک هفته روی ۲۵٪ آیفون ها نصب شد.

آپدیت iOS 14

به بیان واضح تر iOS 14 اکنون با بیش از ۲۵ درصد از کل دستگاه های سازگار آیفون و iPod touch در حال اجرا است. iOS 14 از نظر تعداد ویژگی هایی که در جدول ایجاد می کند ، یک ارتقا major اساسی است. بیایید برای دیدن جزئیات بیشتر در مورد موضوع غواصی کنیم.

تحقیقات جدید توسط شرکت تحلیلی موبایل Mixpanel انجام شده و iPadOS 14 را به غیر از iOS 14 نیز در نظر گرفته است. نتایج نشان می دهد که iOS 14 از iOS 13 سال گذشته که در این بازه زمانی بر روی 20 درصد از تمام دستگاه های iOS نصب شده است، پیشی می گیرد. پذیرش iOS 14 ما را به این نتیجه می رساند که یک نسخه قابل توجه است.

آپدیت سیستم عامل iOS 14 ویجت هایی را به کاربران معرفی کرد که یکی از ویژگی های بسیار مورد درخواست بود. علاوه بر این، ویجت ها واقعا جذاب به نظر می رسند و اطلاعات را در صفحه اصلی نمایش می دهند، کاری که این سیستم عامل هرگز قادر به انجام آن نبود. معنی این امر این است که کاربران iOS 14 سرانجام چیز دیگری غیر از برنامه ها در صفحه اصلی مشاهده خواهند کرد. ویجت ها از روزهای ابتدایی این پلتفرم، بزرگترین مورد اضافه شده در صفحه اصلی iOS هستند. به این دلیل، نرخ پذیرش iOS 14 موجه است.

به غیر از این، iOS 14 همچنین دارای ویژگی های دیگری است که به تجربه بهتر کاربر کمک می کند. هنگام استفاده از دوربین و میکروفون توسط برنامه شخص ثالث، این امر به حریم خصوصی و امنیت و همچنین با نقطه نارنجی و نقطه سبز کمک زیادی می کند.

نتایج نصب iOS 14 توسط Mixpanel براساس وب سایت ها و بازدیدهای برنامه ای که ویژگی SDK تجزیه و تحلیل تلفن همراه آن را دارند، انجام می شود. اگرچه داده ها رسمی نیستند، اما تقریباً با نتایج اپل یکسان هستند. احتمالا اپل منتظر است به عدد چشمگیرتری برسد تا اعداد مربوط به نرم افزار خود را فاش کند.

به محض شنیدن جزئیات بیشتر در مورد پذیرش iOS 14 به اشتراک خواهیم گذاشت.

شما کاربر iOS هستید؟ آپدیت iOS 14 را دریافت کردید؟ نظر شما چیست؟ بهترین ویژگی مورد علاقه شما چه بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

http://uupload.ir/files/8pud_screenshot_2020-09-22-14-42-34-608_com.android.chrome.jpg

وقتی mi 8 لنگه نوت 8 به لیست خاردار ها میپیوندد…

/عوضش سوپروالپیپر داریم🙂/

Milad7

خیلی روان و خوبه فقط مصرف باتری یکم بالاتر از ios 13.7 هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)