حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رویداد گوگل برای ۱۲ مهر ۱۴۰۲ تایید شد: رونمایی از Pixel 8 و Pixel Watch 2

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، گوگل

در حالی که دیشب از تاریخ رویداد اپل برای رونمایی از آیفون ۱۵ مطلع شده و ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ را برای آن تیک زدیم، حالا نوبت به رویداد رقیب است. به سادگی هرچه تمام‌تر، رویداد گوگل برای ۱۲ مهر ۱۴۰۲ تایید شده و احتمال رونمایی از Pixel 8 و Pixel Watch 2 در این مراسم بسیار بالاست.

رویداد گوگل برای ۱۲ مهر ۱۴۰۲

همین امروز بود که در ترنجی تصویر لو رفته از Pixel 8 Pro گوگل را دیدیم. این تصویر طراحی مورد انتظار پیکسل گوگل را نشان می‌داد که طراحی رو به تکامل این شرکت در صنعت موبایل را وعده می‌دهد. همچنین دیشب دیدیم که گوگل وعده ۵ سال آپدیت اساسی اندروید را برای سری پیکسل ۸ خواهد داد. این موضوع واقعا برای گوگل حیاتی بود، چرا که قبلا سامسونگ در این زمینه از آن بهتر عمل می‌کرد.

حالا اما با یک دعوتنامه ساده که به اصحاب رسانه ای‌-میل شده است و به سادگی هرچه تمام‌تر، تاریخ رویداد پاییری گوگل مشخص می‌شود.

تایید تاریخ رویداد پاییزی گوگل

تایید تاریخ رویداد پاییزی گوگل

همانطور که می‌بینید، این دعوتنامه برای یک رویداد Made By Google است. بدیهی است که این یعنی محصولاتی که ساخت گوگل هستند. همچنین در ادامه گفته می‌شود که برای جدیدترین موارد اضافه شده به پورتفوی محصولات برند Pixel گوگل خواهد بود.

ما انتظار داریم که خانواده موبایل‌های اندرویدی پرچمدار Pixel 8 گوگل که شامل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو می‌شود، در این رویداد رونمایی شوند.

همچنین نسل دوم ساعت هوشمند گوگل به نام Pixel Watch 2 نیز مورد انتظار است.

نظر شما چیست؟ منتظر رویداد پاییزی گوگل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)