حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف شارژر از جعبه اپل واچ ۶ و اپل واچ SE

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل

می دانیم که اپل واچ های جدید معرفی شدند. پیش از این شنیده بودیم که شارژر از جعبه آیفون ها حذف خواهد شد. خب! این روال با اپل واچ ها آغاز شده است. بله، شاهد حذف شارژر از جعبه اپل واچ ۶ و اپل واچ SE هستیم.

حذف شارژر از جعبه اپل واچ

اپل رسما اعلام کرد که دیگر به عنوان بخشی از تلاش برای کاهش تأثیرات زیست محیطی (!) آداپتورهای برق USB را با دستگاه های Apple Watch ارایه نمی کند. این خبر توسط لیزا جکسون – معاون رئیس محیط زیست ، سیاست و ابتکارات اجتماعی اپل – در جریان برنامه پخش زنده “Time Flies” این شرکت اعلام شد که در آن از Apple Watch Series 6 جدید و Apple Watch SE ارزان تر خبر داد.

با حذف کردن آداپتور برق، مشتریان جدید Apple Watch باید از شارژرهای قبلی خود استفاده کرده یا یک عدد از آن را بخرند، اما همچنان کابل Apple Watch سفارشی اپل را که بی سیم دستگاه را شارژ می کند، دریافت کنند.

اپل واچ SE

اپل واچ SE

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، این حرکت فقط به دستگاه های Apple Watch محدود نمی شود، اما شامل آیفون های آینده نیز خواهد بود. اپل ممکن است برای اواخر سال جاری، احتمالاً در ماه اکتبر ، یک رویداد پخش مستقیم آیفون را برنامه ریزی کند، جایی که می تواند حذف مشابه آداپتورهای برق USB را از جعبه تلفن های هوشمند جدید خود اعلام کند.

نظر شما چیست؟ این حرکت را مناسب می دانید؟ برای آیفون ها چطور؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

به نظر من کار جالبی نیست.البته این توی اپل واچ مشکل ساز نیست ( توی آیفون حتما هست) چون از همون سری شارژر ۵ واتی مکعبی استفاده میکرد و اون حذف شده و کابل یو اس بی با شارژر وایرلس مغناطیسی رو داره و میشه هر سری بهش زد

mostafa3

بخاطر محیط زیست یا بخاطر سود بیشتر عجبا

مثل سگ دورغ میگه

Farcry

آقا آیپد ایر ۴ رو پوشش بدید.واو چقدر رنگ های سبز و آبی فوق العاده ای داره.طراحیش بی نظیره.برای نخستین بار از پردازنده A14 هم توش استفاده شده.واقعا اپل با معرفی آیپد ایر ۴ ترکوند.آیپد ها وحشتناک عالی و بدون نقص هستن

AŁɪ

Farcry
قیمتش اعلام شده؟

Farcry

آره ۶۰۰ دلار

AŁɪ

ارزش داره پس 👌 عالیه .
جون میده واسه پابجی بازی کردن 💙🔥

Auroro

خب اگه راست میگه بخاطر کاهش اثرات اعصاب زیستی قیمت شارژر‌ش رو هم ازش کم کنه!

MohammadFarhaadi

آخر لشاشت و‌دروغگویی!!!

Milad7

بدبختی اینه داخل ایران شارژر اصلی سخت گیر میاد 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)