حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ال جی وینگ 5G رسما ۲۴ شهریور ۹۹ اعلام شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی

ال جی Wing را در ویدیوهای کوتاهی دیده ایم. فرم فکتور T شکل آن می تواند یک نگاه خاص به موبایل های هوشمند خسته کننده ما باشد. ما حتی می دانیم که احتمالا قیمت ال جی وینگ 5G حدود ۱۰۰۰ دلار خواهد بود. امروز اما رسما تاریخ معرفی ال جی وینگ 5G رسما ۲۴ شهریور ۹۹ اعلام شد. فاصله زیادی تا معرفی رسمی دستگاه نداریم و تیزر رسمی معرفی دستگاه کاملا به فرم فکتور جدید اشاره دارد.

تاریخ معرفی ال جی وینگ 5G

ال جی تأیید کرده است که در واقع در حال برنامه ریزی برای معرفی یک تلفن جدید با صفحه نمایش دوگانه است که به صورت T شکل چرخانده می شود. نام رسمی Explorer Project است. که در یک فیلم دعوت ۳۰ ثانیه ای نیز ارایه داده شده است.

این شرکت می گوید:

“پروژه اکسپلورر هم یک ابتکار و هم یک دسته است و شامل دستگاه هایی است که تجارب قابل استفاده متمایز و در عین حال کشف نشده را ارائه می دهند، استراتژی ای که با قلمروهای ثبت نشده در صنعت مقابله می کند.”

ال جی برای این دستگاه با دو نمایشگر صفحه نمایش با Rave ، Ficto ، Tubi و NAVER و بار دیگر با کوالکام همکاری کرده است. طبق شایعات، LG Wing از یک نمایشگر اصلی ۶.۸ اینچی به همراه نمایشگر کوچکتر ۴ اینچی با نسبت ابعاد ۱:۱ بهره خواهد برد. روی قاب پشتی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و تراشه Snapdragon 765G یا اسنپدراگون 768G با پشتیبانی از 5G است.

پروژه LG Explorer در تاریخ ۲۴ شهریور ۹۹ ساعت ۱۸:۳۰ در کانال رسمی YouTube و صفحه فیس بوک معرفی خواهد شد. نظر شما درباره ال جی وینگ چیست؟ منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

ویدیویی از چگونگی عملکرد این مدل گوشی نیست؟

Auroro

جالبه

MohammadFarhaadi

برای کسی که ناوبری یا یادداشت برداری یا اجرای دو برنامه با هم براش مهمه یا کارشه به نظرم میصرفه تا ۹۰۰ یا ۱۰۰۰ دلار هم براش هزینه کنه.

Milad7

عالی و متفاوته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)