حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت جدید وان پلاس با طراحی دایره ای در راه است

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس در تلاش است تا محصولات هوشمند بیشتری را به بازار عرضه کند. این شرکت در زمینه تلفن های هوشمند خود کاملاً موفق عمل کرده است، بنابراین آنها تصمیم گرفتند تلفن های هوشمند، شارژرهای بی سیم و یک سری تلویزیون های هوشمند جدید را ارائه دهند. با این حال، به نظر نمی رسد که آنها بخواهند در آنجا متوقف شوند، زیرا به زودی می توانیم ساعت جدید وان پلاس را مشاهده کنیم. گفته می شود که ساعت جدید وان پلاس با طراحی دایره ای در راه است.

ساعت جدید وان پلاس

ما اخیراً جزئیات جدیدی درباره ساعت جدید OnePlus دریافت کرده ایم. گزارشات مربوط به این ساعت هوشمند جدید از 28 آگوست در حال انتشار است، جایی که ما شاهد شماره مدل دستگاه و حتی پیشنهادهایی در مورد چه چیزی می توانیم این گجت پوشیدنی جدید را انتظار داشته باشیم. با این حال، اکنون اطلاعات جدیدی دریافت می کنیم که بیشتر بر روی طراحی دستگاه تمرکز دارد.

طبق توییت Max J ، ساعت جدید وان پلاس می تواند با طراحی مدور به جای طرح مربع شکل که در ساعت های “محبوب تر” موجود در بازار پیدا می شود، وارد بازار شود. در واقع، ما عادت کرده ایم که این طراحی مدور را در ساعت های هوشمند Wear OS ببینیم، اما این اطلاعات تعجب آور است. دلیل این امر این است که اعتقاد بر این بود که ساعت جدید OnePlus قرار است راه OPPO Watch را که اخیراً راه اندازی شده است، را ادامه دهد ، زیرا هر دو شرکت تمایل دارند تلفن های هوشمند با طراحی مشابه را به بازار عرضه کنند.

اکنون ، به نظر می رسد که OnePlus تصمیم گرفته است با طراحی ساعت مچی که در سال 2016 دیده شده است، شروع به کار کند. به هر حال ، ممکن است برای دیدن ورود این پوشیدنی جدید آنقدر منتظر نمانیم و حتی ممکن است برخی فکر کنند که OnePlus Watch جدید ممکن است در کنار OnePlus 8T یا OnePlus 9 جدید راه اندازی شود.

با این حال ، نباید فراموش کنیم که OnePlus 8T Pro ممکن است به هیچ وجه وجود نداشته باشد و همچنین ممکن است دستگاه های جدیدی در رده اقتصادی را از OnePlus مشاهده کنیم، زیرا ما شروع به دریافت شایعات بیشتری می کنیم که از یک دستگاه با نام وان پلاس کلاور که اقتصادی تر از Nord قرار خواهد گرفت، در راه است.

شما ساعت هوشمند را دایره ای می پسندید یا مربعی؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مثل همیشه پرفکت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)