حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو رینو ۴ پرو با اسنپدراگون ۷۶۵ جی و تمرکز بر فیلم برداری رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 17 دیدگاه | اوپو

امروز و پس از شایعات فراوان بالاخره اوپو سری جدید خانواده Reno را رسما معرفی کرد. این خانواده دو عضو بسیار شبیه بهم دارد که در بخش دوربین متفاوتند و پس از خانواده ویوو X50 که با شعار تمرکز بر فیلمبرداری ارایه شدند، این خانواده Oppo Reno 4 هم همان ادعا را دارند. در این مطلب با اوپو رینو ۴ پرو که با اسنپدراگون ۷۶۵ جی و تمرکز بر فیلم برداری رسما معرفی شده، آشنا خواهیم شد.

اوپو رینو ۴ پرو

با توجه به معرفی رسمی، ضبط و اشتراک گذاری فیلم در حال تبدیل شدن به یک روند است. سری OPPO Reno همواره روند عکس گرفتن از طریق گوشی های هوشمند را مورد هدف قرار داده است. آن ها می گویند امیدواریم که از طریق سری Reno، فیلمبرداری به آسانی عکس گرفتن تبدیل شود.

برای این منظور OPPO Reno 4 Pro با لنزهای ویدئویی با زاویه دید فوق عریض و حسگر تصویر سونی IMX708 ارائه شده است. این فرمت از فیلم های سفارشی 16:9 پشتیبانی و حداکثر استفاده از سنسور را تضمین می کند.

در شرایط کم نور، عکاسی با فوکوس لیزر دقیق و سریع است. از نظر نرم افزاری OPPO از یک الگوریتم ویدیوی صحنه شب به نام “ماه” که خودش توسعه داده، استفاده می کند. این شرکت اثبات کرده است که می تواند به افزایش جامع درخشندگی، وضوح و بازتولید رنگ دست یابد.

در مورد پارامترهای دوربین اوپو رینو ۴ پرو دارای یک دوربین سه گانه با فوکوس فوق العاده شفاف، از جمله یک سنسور اصلی با وضوح ۴۸ مگاپیکسلی است که از OIS پشتیبانی می کند (تثبیت کننده نوری تصویر)، یک لنز تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی که از بزرگنمایی نوری ترکیبی ۵ برابر و بزرگنمایی دیجیتال تا ۲۰ برابر و لنز ویدیویی با زاویه دید عریض ۱۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می کند.

دوربین سلفی Oppo Reno 4 Pro از وضوح ۳۲ مگاپیکسل برخوردار است. جالب این که مدل پرو یک دوربین سلفی تکی درون سوراخ نمایشگر دارد اما مدل معمولی یک دوربین سلفی دوگانه را ارایه می کند.

یکی از ویژگی هایی که سازنده هنگام ارتقا این گوشی به آن توجه دارد، ضخامت 7.6 میلی متر است. همچنین وزن آن نسبت به سایر محصولات از همان گروه کمتر و ۱۷۲ گرم وزن دارد. همچنین از یک صفحه نمایش ۳ بعدی هیپربولیک (شما بخوانید دو لبه خمیده) استفاده می کند و استفاده از دستگاه با یک دست را بسیار آسان و بدون استرس انجام می دهد.

علاوه بر این، OPPO به طور انحصاری فرآیند کریستال Reno Glow را معرفی کرد. این فرایند کریستالی یک سطح مات را به کاربر می دهد و بدون بافی ماندن اثر انگشت، باعث مقاومت بیشتر در برابر سایش می شود. این شرکت دارای ۷ اختراع ثبت شده برای ظاهر فرآیند الماس کریستالی Reno Glow است.

OPPO Reno 4 Pro

اوپو رینو ۴ پرو از یک صفحه نمایش دولبه خمیده OLED در انداره 6.5 اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتز استفاده می کند. همچنین مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ جی است. ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر در نظر گرفته شده است. خیلی خوب اینکه این دستگاه میان رده از شارژر ۶۵ وات هم بهره می برد.

هر دو دستگاه با رابط کاربری ColorOS 7.2 همراه هستند. ColorOS 7.2 عملکرد ویدیویی صحنه فوق العاده شبانه، الگوریتم تصویری صحنه ماه و موارد دیگر را اضافه می کند. میزان روشنایی کلی صحنه فیلم برداری به طور موثری 74٪ افزایش می یابد و وضوح صفحه نمایش 33٪ بهبود می یابد.

علاوه بر فیلم، ColorOS 7.2 بهینه سازی صرفه جویی در مصرف انرژی را نیز تقویت می کند. این الگوریتم هوشمند ناهمگن صرفه جویی در انرژی را پشتیبانی می کند. در نتیجه، میزان مصرف انرژی فیلم برداری در صحنه فوق العاده شب ۴۰ درصد کاهش می یابد و میزان مصرف انرژی شبانه ۱۰ درصد کاهش می یابد.

سرانجام ، ColorOS 7.2 همچنین بر بهبود قابلیت های هوش مصنوعی متمرکز شد. برنامه ها را می توان با توجه به عادت های کاربر از قبل راه اندازی کرد تا سرعت راه اندازی را افزایش دهد. بعلاوه، عملکرد تعمیر AI می تواند برخی از عکس های قدیمی را ترمیم کند ، و پرتره های تار و پر سر و صدا اصلی را واضح تر می کند.

قیمت نسخه ۸+۱۲۸ گیگابایت اوپو رینو ۴ پرو 536 دلار و نسخه ۱۲+۲۵۶ حدود 606 دلار قیمت دارد که مشخصا ۷۰ دلار بیشتر ارزشش را دارد.

نظر شما چیست؟ اوپو رینو ۴ پرو برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

قیمتش با پرادازنده هم خونی نداره
با بقیه موارد چرا
ولی با قیمت کمتر میشه گوشی های گرفت ک پک کامل تری باشه
حالا شاید دوربینش ب این بالا نباشه ولی قطعا پردازنده میتونه اون اختلاف پوشش بده
البته شخصا این برند دوسش دارم
دیزاین گوشی تو پشت هم خیلی خوبع

Milad7

دوربیناش شبیه به دکمه ی پیرهنه 😐

kiaregra

مثل چراغ راهنمائه🤣🤣

persepolis

فکر کنم دوربین هاش اسیب پذیر باشه…

m.b

جنس پشتش مثل ایفون ها با کلید راحت خط خطی میشه…

ممد بمولا

هم قیمت می10 :/

bh974

گرونه!!

“علاوه بر این، OPPO به طور انحصاری فرآیند کریستال Reno Glow را معرفی کرد. این فرایند کریستالی یک سطح مات را به کاربر می دهد و بدون بافی ماندن اثر انگشت، باعث مقاومت بیشتر در برابر سایش می شود. این شرکت دارای ۷ اختراع ثبت شده برای ظاهر فرآیند الماس کریستالی Reno Glow است.”
✓https://imgurl.ir/uploads/j329613_.mp4
✓https://imgurl.ir/uploads/e82239_.mp4
✓https://imgurl.ir/uploads/s345339_.mp4
نظرتون؟؟

طراحی پشتش واقعا عالیه بخصوص مات بودنش که دوچندان کرده زیباییشو چینش دوربین ها هم هیچ لطمه ای به طراحی پشتش نزده و در آخر رنگ بندیش که اونم فوق العادست
تنها ضعفی که میتونم به طراحیش بگیرم جای دوربین سلفیه که نمی پسندم در کنار باشه یا پاپ آپ یا وسط

Melodi1733

جناب عطایی اشاره نکردین که 5G داره یاخیر.

بنظرمن در این رنج قیمت 500-600 دلاری
میتونه رقیب سرسختی برای
K30 Pro Zoom
Find X2 Lite
Honor 30 Pro
Nova 7 Pro
Realme X50 Pro
Reno Ace2
Vivo X50 Pro
فارغ از پرچمدار(چیپست لحاظ نکنیم) و یا میان رده بودن داشته باشه

ARMTIN

* USB-C با نسل 3.1

* محافظ صفحه نمایش و درب پشت هر دو به کورنیک گوریلا کلس 6 مجهز شدند
.
.
.
که چنین ویژگی های فقط در کلاس پرچمدار ها پرمیوم دیده میشه

دقیقاً همینطوره
کم کم مِن بعد صفحه نمایش های خمیده هم تو میان رده ها جا باز میکنن و فراگیر میشن (ویوو ایکس ۵۰ پرو و اوپو رینو ۴ پرو). جنس قاب پشتی سری رینو ۴ واقعاً مقاومت خوبی داره. حتی بعضی از پرچمدارهای ۲۰۲۰ گوریلاگلس ۶ هم ندارن…!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)