حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر نوکیا برای معرفی نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) در چین

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

بله! من هم مثل شما به دنبال تنها یک سرنخ هستم که این پوستر که پر از اعداد 2، 3 و 6 است را به معرفی نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) ربط بدهم اما راهی وجود ندارد! تنها کشفی که توانستم داشته باشم این است که متوجهم عدد 3 روی پوستر به معنی 3 روز دیگر تا روز معرفی رسمی نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) در چین است. 3 روز دیگر به معنی آن است که روز بیستم تیر معادل با 11 جولای شاهد رونمایی رسمی نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) خواهیم بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

خانواده نوکیا ایکس (Nokia X) را می توان میان رده های نسبتا لوکس نوکیا دانست که با بریدگی نمایشگر عرضه می شوند تا کمی ترندی تر به چشم بیایند. تا کنون فقط نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) برای بازار چین رسما رونمایی شده و هنوز نسخه جهانی آن در دسترس نیست.

نوکیا ایکس 5

نوکیا ایکس 5

دستگاهی که حدس زده می شود سه روز دیگر در چین نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) است که اگر به صورت جهانی رونمایی شود احتمالا آن را با نام نوکیا 5.1 پلاس ببینیم. اما آن عدد 2 روی پوستر هم می تواند مربوط به این باشد که در این مراسم که ساعت 8 عصر به وقت محلی برگزار خواهد شد، یک دستگاه دیگر نیز در کنار نوکیا ایکس 5 ارایه می شود و آن دستگاهی نیست جز Nokia 8110 4G!

این موبایل ساده که با سیستم عامل KaiOS ارایه خواهد شد، نرم افزارهایی مثل واتس اپ را روی خود خواهد داشت و علاوه بر آن می تواند اینترنت 4G را به دستگاه های دیگر شما به صورت هات اسپات ارایه کند! درباره سیستم عامل KaiOS که گوگل روی آن 22 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده و با آن اندیشه تسخیر بازار بکر موبایل های ساده را در ذهن دارد، در ترنجی صحبت کرده ایم.

گوگل در حال توسعه سیستم عامل KaiOS برای گوشی های ساده

هر چند این مراسم رونمایی جهانی نیست و فقط برای چین خواهد بود اما هر اتفاقی که در این مراسم رخ بدهد، دیر یا زود در بازار جهانی هم تکرار خواهد شد. شما چطور فکر می کنید؟ نوکیا باید موبایل های دارای بریدگی نمایشگر تولید کند یا دستگاهی ساده و خلاقانه مثل Nokia 8110 4G؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)