حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) یا نوکیا 5.1 پلاس گواهی بلوتوث دریافت کرد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نوکیا

شش روز پیش بود که اولین شایعات درباره نوکیا 5.1 پلاس (Nokia 5.1 Plus) را در ترنجی خوانیدم. گفته می شود نوکیا 5.1 پلاس با بریدگی نمایشگر و دوربین دوگانه ارایه خواهد شد. حالا اما نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) یا نوکیا 5.1 پلاس گواهی بلوتوث دریافت کرده و در ادامه با هم در ترنجی در این زمینه صحبت خواهیم کرد.

گویا سری دارای بریدگی نمایشگر نوکیا قرار است در خانواده نوکیا ایکس (Nokia X) برای بازار چین عرضه شوند. نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) اولین آن ها بود و نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) شاید دومینش باشد. گفته می شود نوکیا ایکس 5 همان نوکیا 5.1 پلاس است که پیش از این در ترنجی درباره آن خوانده بودیم و قرار است با چیپست مدیاتک ارایه شود.  امروز دستگاهی از نوکیا با مدل عددی TA-1109 گواهی نامه بلوتوث دریافت کرده که می توانید در تصویر زیر آن را ببینید. این دستگاه بلوتوث نسخه 4.2 خواهد داشت.

همچنین به نظر می رسد که نوکیا در حال توسعه نسخه های جهانی نوکیا ایکس 6 هم هست. شرکت HMD پیش از این تایید کرده بود که نسخه های جهانی نوکیا ایکس 6 را که هم اکنون مخصوص بازار چین است را ارایه کند. دو مدل با شماره های TA-1083 و TA-1116 نیز برای دریافت گواهی نامه بلوتوث ارایه شده اند.

هر چند این مدارک موارد زیادی را درباره دستگاه بعدی نوکیا در اختیار ما نمی گذارند اما موضوعی که مشخص است باید منتظر یک موبایل دیگر با بریدگی نمایشگر از سونی HMD باشیم و آن یک میان رده است. نوکیا با تولید موبایل های مختلف سعی دارد تا رنج وسعیی از سلیقه ها را پوشش دهد و این موضوع خوبی است، البته اگر دیگر از حد نگذرد! شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)