حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 6.1 پلاس و نوکیا 5.1 پلاس رسما برای بازار جهانی رونمایی شدند

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | نوکیا

سه روز پیش بود که در ترنجی خواندیم تیزر رسمی نوکیا برای مراسم 30 مرداد منتشر و برای معرفی مورد انتظارترین موبایل نوکیا هدف گیری شده بود. ما در آن مطلب حدس زدیم که شاید این لقب برای نوکیا 9 باشد اما از آن جا که ارایه یک پرچمدار، اینقدر غریبانه نخواهد بود گفتیم این می تواند رونمایی از نسخه های جهانی Nokia Xn ها باشد و همینطور هم شد، امروز یعنی 30 مرداد نوکیا 6.1 پلاس و نوکیا 5.1 پلاس رسما برای بازار جهانی رونمایی شدند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

نوکیا 6.1 پلاس و نوکیا 5.1 پلاس ابتدا در بازار در حال توسعه دیگر که پس از چین بیشترین تمرکز شرکت های نوپا را به خود جلب کرده، یعنی بازار هند ارایه خواهند شد. نوکیا 5.1 پلاس تقریبا همان نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) است که برای بازار جهانی عرضه می شود.

نوکیا 5.1 پلاس

نوکیا 5.1 پلاس (Nokia 5.1 Plus) با چیپست مدیاتک هلیو P60 عرضه می شود که 3 گیگابایت حافظه رم را در کنار خود دارد. نمایشگر 5.8 اینچی به نسبت تصویر 19:9 و رزلوشن HD+ برای نمایش محتوا در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی 13+5 مگاپیکسلی است که برای دوربین سلفی نیز همین رزلوشن 13 مگاپیکسلی ارایه می شود.

نمایشگر هر دو دستگاه دارای بریدگی است و شیشه محافظ روی آن ها از نوع 2.5D بوده تا کمی کیفیت ساخت بالاتر به نظر برسد.

نوکیا 6.1 پلاس

نوکیا 6.1 پلاس در مقایسه با نوکیا 5.1 پلاس قطعا جذاب تر است. از چیپست اسنپدراگون 636 با حافظه رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بگیرید تا نمایشگر FHD+ و دوربین های 16+5 مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی! همانند نوکیا 5.1 شاهد اندروید 8.1 نیز هستیم که کاملا خالص بوده و تنها نرم افزار دوربین شخصی سازی شده است.

قیمت نوکیا 6.1 پلاس برای این مشخصات حدودا 230 دلار است که می تواند به آن گفت، عالی! البته این قیمت بازار هند است و باید دید که در بازارهای دیگر چطور قیمت گذاری می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نوکیا با عرضه جهانی نوکیا 5.1 پلاس و نوکیا 6.1 پلاس می تواند موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

5.1 پلاس که هیچی مدیاتکه که مفتش گرونه ولی ۶.۱ گوشیه خوبیه و عالی نسبت به قیمت

Parham

توی بنچ مارکی که گرفتن از 5.1 پلاس و 6.1 پلاس ،نوکیا 5.1 پلاس خیلی جلوتر بود سی پی یوش از اسنپدراگون 636 قوی تره ولی چون مدیاتکه ارزون شده

alone wolf

هر گردی گردونه نیست
مدیاتک p60 چیپست قدرتمندی😐😐

calantar

داخل رده خودش چیپست خوبیه

Rog_Pc_Gamer

سلام بی ربطه ولی مقایسه دوربین بین نوت ۹ و پیکسل ۲ و ایفون ۱۰ اومده اینم خوبه بزارین راستش زیاد با مقایسه نوت ۹ با سونی حال نکردم نه فیلم بردای شب مقایسه شد نه تعداد مناظری که توی شب گرفته میشد متنوع بود
هرکی هرچی خواست گفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)