حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی با محصولاتی مانند ال‌جی وینگ پروژه اکسپلورر را پیش میبرد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی

مثل اینکه ال‌جی تصمیم بر این دارد تا با ساختن محصولات عجیب مانند ال‌جی وینگ با قدرت فراوان به بازار گوشی های هوشمند بازگرد اما این تمام ماجرا نیست و در آینده شاهد مدل های جدیدی از این دست گوشی ها که جزو پروژه اکسپلورر ال‌جی می باشند، خواهیم بود.

ال‌جی وینگ: گل سرسبد جدید ال‌جی

ال‌جی وینگ که جدیدترین گوشی جالب توجه این شرکت کره‌ای است به 2 صفحه نمایش مجهز شده که در زمان نیاز می‌توان صفحه نمایش دوم را نمایان کرد و به صورت هم‌زمان از چند برنامه استفاده کرد. با اینکه چندین سال بود که ال‌جی از این مسیر فاصله گرفته بود، خوشحالیم که به اصل خود بازگشته و در آینده شاهد چنین محصولات عجیب و هیجان انگیزی خواهیم بود. احتمال می‌رود این محصول با قیمت تقریبی 1000 دلار در بازار جهانی عرضه شود که برای چنین محصولی دور از انتظار نبود.

ال‌جی وینگ

لازم به ذکر است که در طی هفته گذشته گزارش هایی منتشر شد مبنی بر این که گوشی ال‌جی وینگ پایان ماجراجویی های این شرکت در زمینه محصولات و عجیب نیست و الجی قصد دارد تا در آینده محصولات جدیدی از این قبیل را به بازار عرضه کند. تمام اینها بخشی از پروژه اکسپلورر است که ال‌جی با آن قصد دارد تا هدف “پیدا کردن روش های گسترده تر برای تعامل با دستگاه ها” به ثمر بنشاند. ال‌جی معتقد است جدیدترین محصول آنها یعنی ال‌جی وینگ جسورانه ترین فرم فاکتور جدید تلفن هوشمند است و امکاناتی را فراهم می کند که با گوشی‌های معمولی امکان‌پذیر نبود.

از اصلی ترین مشخصات این محصول جدید می‌تواند یک صفحه نمایش 6.8  اینچی،  صفحه نمایش دوم ۴ اینچ، اسنپدراگون 765G و اندروید ۱۰ اشاره کرد. احتمال می رود این محصول جدید در مهرماه امسال معرفی شود. برای اطلاع از زمان معرفی این محصول و اطلاعات بیشتر درباره آن با ترنجی همراه باشید.
نظر شما درباره این‌گونه گجت ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

دقیقا زده تو خال.الان به نظرم وینگ واقعا کاربردیه و اونم بدون تضعیف نمایشگر.

Milad7

ال جی موبایل داره یه حرکتی میزنه و از جاش تکون میخوره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی