حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی A50 بهبود AR Emoji و پچ امنیتی سپتامبر ۲۰۲۰ را ارایه می کند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

گلکسی A50‌ آغازگر نسل جدید خانواده گلکسی A و سیاست جدید این شرکت کره ای مبنی بر تغییر رویه این خانواده بود. پیش از آن خانواده گلکسی A دستگاه های لوکس میان رده بودند و پس از آن دستگاه های میان رده اقتصادی با ویژگی های ترندی تر شدند. امروز آپدیت گلکسی A50 ارایه شده است و بهبود AR Emoji و پچ امنیتی سپتامبر ۲۰۲۰ را ارایه می کند.

آپدیت گلکسی A50

چند روز پس از انتشار وصله امنیتی سامسونگ در سپتامبر ۲۰۲۰ با آپدیت گلکسی A51 این شرکت همین نسخه امنیتی به روزرسانی را برای مدل ۲۰۱۹ یعنی Galaxy A50 در دسترس قرار داده است. این به روزرسانی در حال حاضر برای Galaxy A50 همراه با شماره مدل SM-A505F و SM-A505FN در دسترس است. این در بسیاری از کشورها در قاره های مختلف از جمله آفریقا، آسیا و اروپا در حال گسترش است.

آپدیت گلکسی A50

آپدیت گلکسی A50

جدیدترین بیلد آپدیت سیستم عامل Galaxy A50 نسخه های A505FDDU5BTH8 برای SM-A505F و A505FNXXU5BTH8 برای SM-A505FN است. این شامل وصله امنیتی سپتامبر ۲۰۲۰ است و باعث بهبود ثبات AR Emoji و همچنین سازگاری با برنامه های شخص ثالث می شود. متاسفانه لیست تغییرات رسمی حاوی جزئیات دیگری نیست اما خوب است بدانید که به روزرسانی سیستم عامل فراتر از آخرین نسخه وصله امنیتی است. اگر تا به حال با AR Emoji یا برنامه های شخص ثالثی که روی Galaxy A50 شما اجرا نمی شوند، مشکلی داشتید؛ ممکن است آخرین نسخه بتواند آنها را برطرف کند.

با ضربه زدن روی اعلان به روزرسانی یا با باز کردن تنظیمات و ضربه زدن روی به روزرسانی نرم افزار و سپس بارگیری و نصب، می توانید سیستم عامل و پچ امنیتی سپتامبر ۲۰۲۰ را در Galaxy A50 داشته باشید. اگر هنوز به روزرسانی برای دستگاه شما در دسترس نیست، به بخش تنظیمات بروید و از قسمت به روزرسانی؛ اقدام به بررسی ارایه شدن این آپدیت کنید.

شما گلکسی A50 دارید؟ آیا آپدیت گلکسی A50 برای شما هم ارایه شده است؟ می توانید از طریق این ID تلگرام به ما اطلاع دهید: Toranjiadmin و در کانال تلگرام ترنجی هم عضو شوید تا جدیدترین اخبار مربوط به آپدیت دستگاه ها را داشته باشید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Omid B

من که دوستم هنوز اندروید ۱۰ براش نیومده😂

Milad7

از اول به این گوشی انچنان توجهی نشد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)