حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ سامسونگ Galaxy Book Flex 5G اولین لپتاپ با تراشه نسل ۱۱ اینتل Tiger Lake و ۲ دوربین!

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شبکه 5G، لپ‌تاپ

پس از معرفی جدیدترین تراشه های نسل ۱۱ اینتل Tiger Lake سامسونگ از Galaxy Book Flex 5G جدید رونمایی کرده است. این لپ تاپ با تراشه Intel Evo مدل های Core i5 و i7 نسل ۱۱  ارایه می شود و جدید اولین لپ تاپ 5G سامسونگ است که از یک طراحی سبک با لولا ۳۶۰ درجه و صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی FHD یا (1920×1080) بهره می برد. به این ترتیب لپتاپ سامسونگ Galaxy Book Flex 5G اولین لپتاپ با تراشه نسل ۱۱ اینتل Tiger Lake و ۲ دوربین معرفی شده است.

سامسونگ Galaxy Book Flex 5G

همانطور که قبلاً ذکر شد، سامسونگ Galaxy Book Flex 5G می تواند با پردازنده اینتل Core i5 یا i7 ارایه شود که دارای گرافیک Intel Irix Xe، همراه با حداکثر 16 گیگابایت RAM LPDDR4x و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD NVMe است. وزن این نوت بوک فقط 1.26 کیلوگرم است و فرم فکتور تبدیل شونده خوبی دارد. همین امر آن را برای کاربرانی که غالبا در حال مسافرت هستند گزینه مناسبی قرار می دهد.

برخلاف بیشتر نوت بوک های سبک و سبک این روزها، Galaxy Book Flex 5G در دو دوربین ارایه می شود، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی “رو به جهان” (!) در گوشه بالا سمت چپ صفحه کلید و یک دوربین جلوی 720p در بالا قرار دارد. این نوت بوک همچنین دارای یک قلم S Pen داخلی است که در لبه جلوی شاسی قرار دارد. این نوت بوک از یک صفحه کلید جمع و جور با نور پس زمینه با طرح TKL و بلندگوهای 5W دوگانه با Smart Amp تنظیم شده توسط AKG بهره می برد.

شاید بپرسید دوربین روی به جهان (!) با رزلوشن ۱۳ مگاپیکسلی به چه کار می آید؟ خب اگر در پوزیشن زیر باشید یا کاملا دستگاه را ۳۶۰ درجه چرخانده باشید شاید بد نباشد یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای عکاسی از موارد مورد نیاز، موجود باشد!

برای اتصال، سامسونگ Galaxy Book Flex 5G شامل پشتیبانی از Wi-Fi 6 ، بلوتوث 5.1 ، LTE و 5G مدل Sub6 است. از نظر پورت های ورودی و خروجی، این نوت بوک دارای پورت USB Type-C ، پورت USB 3.0 Type-A ، پورت Thunderbolt 4 ، پورت HDMI ، جک هدفون / میکروفون ترکیبی 3.5 میلی متری، اسلات کارت حافظه UFS و microSD و یک اسلات سیم کارت است. منبع تغذیه نوت بوک یک باتری 69.7 وات ساعتی است که انتظار می رود بیش از ۹ ساعت عمر باتری را با یک بار شارژ و براساس گواهینامه Intel Evo ارائه دهد.

سامسونگ جزئیات قیمت یا در دسترس بودن Galaxy Book Flex 5G را اعلام نکرده است. با این حاا، این شرکت نشان داده است که این نوت بوک در یک نسخه رنگی – Royal Silver – در دسترس خواهد بود. به محض دریافت جزئیات قیمت و در دسترس بودن، این پست را به روز خواهیم کرد.

نظر شما درباره سامسونگ Galaxy Book Flex 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

سامسونگ مگه هنوزم لپ‌تاپ میزنه؟
عجب لپ‌تاپ جالبی هم هست…

نویسنده آزمایشی

اره منم تعجب کردم دیدم این مال سامسونگه ولی اصلا مهم نیست سامسونگ تو لپتاپ ماهر نیست.

m.b

گفتم لپ‌تاپ یاد خنک کننده لپ‌تاپم افتادم… تفریحم اینه برم ببینم چی خریدم الان قیمتش چنده… 😅🤦‍♂️
امروز رفتم خنک کننده لپ‌تاپم رو نگاه کردم… 40 تومن خریدمش الان قیمتش 440 تومن بود!
وضعیت خیلی بده… 😑

نیما عرفانی

#Vivo
تکنولوژی الکتروکرومیک ویوو برای تغییر رنگ قاب شیشه ای پشتی که در نوع خودش جذابه…
احتمالاً به زودی این تکنولوژی تجاری سازی بشه…
✓http://uupload.ir/view/19r9_vid_20200903_154607.mp4/
✓http://uupload.ir/view/z8gq_vid_20200903_154612.mp4/

Pouya

چه قدر جذابه😍خیلی خوشم اومد

Mb.Pcr

نیما @
خیلی خوفه

Mb.Pcr

* خوبه *
🤨

MohammadFarhaadi

خیلی جذابه.البته بعید میدونم کسی حاضر باشه بخاطر این ویژگی پول بیشتری بالای گوشی بده!ولی اگر اقتصادی بشه تولیدش و تاثیر نذاره یا تاثیر کم بزاره عالی میشه.

Milad7

قلمش چی میگه 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)