حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ 5G سامسونگ Galaxy Book 2 Go با تراشه Snapdragon 7c+ Gen 3 معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شاید بگویید که ۲ هفته پیش در ترنجی خوانده‌اید سامسونگ از Galaxy Book 2 Go با تراشه Snapdragon 7c+ Gen 3 رونمایی کرده است. باید بگویم که درست می‌گویید اما آن مدل در حالی که چیپست‌ش از 5G پشتیبانی می‌کرد، این اتصال را ارائه نمی داد. امروز لپتاپ 5G سامسونگ Galaxy Book 2 Go با تراشه Snapdragon 7c+ Gen 3 معرفی شده است.

لپتاپ 5G سامسونگ Galaxy Book 2 Go

جالب است بدانید که  لپتاپ سامسونگ Galaxy Book2 Go مدل 5G یک لپتاپ دارای دو سیم کارت است. در حقیقت می توانید می تواند یک سیم کارت فیزیکی و یک eSIM را داشته باشید اما توجه داشته باشید که فقط حالت آماده به کار تکی پشتیبانی می شود. اتصال 5G این لپتاپ فقط از باندهای زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی می کند.

در بخش ارتباطات، این لپ‌تاپ می‌تواند به شبکه‌های Wi-Fi 6E متصل شود و اگر دستگاه‌های گلکسی دیگری دارید، قابلیت های جذابی را ارائه می کند. به عنوان مثال، می توانید با استفاده از ویژگی Second Screen به Galaxy Tab متصل شوید. اتصال سریع و آسان برای Galaxy Buds نیز فعال است.

لپتاپ 5G سامسونگ Galaxy Book 2 Go

لپتاپ 5G سامسونگ Galaxy Book 2 Go

لپتاپ 5G سامسونگ Galaxy Book 2 Go تنها 15.5 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن 1.44 کیلوگرم است. همچنین گواهی مقاومت نظامی MIL-STD-810H را برای استقامت در دماهای بالا، دمای پایین، شوک حرارتی، لرزش، فشار پایین و رطوبت گذرانده است.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 14 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080p است که لولای آن به صفحه نمایش اجازه می دهد تا 180 درجه بچرخد. ویندوز 11 نسخه Home روی تراشه ARM این دستگاه ارائه می‌شود اما جالب است که از برنامه‌های x86 (32 بیتی و 64 بیتی) قدیمی ویندوز نیز پشتیبانی می‌کند.

کوالکام Snapdragon 7c+ Gen 3 رسما معرفی شد: تراشه ۶ نانومتری برای کروم‌بوک‌ها

تراشه کوالکام Snapdragon 7c+ Gen 3 یک تراشه ARM بوده که برای دستگاه های ویندوزی طراحی شده است. این پردازنده با فرآیند 6 نانومتری TSMC ساخته شده و دارای 8 هسته Kryo و پردازنده گرافیکی Adreno است، مشابه چیپست های اندروید. همچنین یک مودم X53 و یک سیستم FastConnect 6700 با ارتباطات Wi-Fi 6E و Bluetooth 5.2 وجود دارد.

در بخش اتصال سیمی دارای دو پورت USB-C، یک USB-A 2.0 و یک جک ترکیبی هدست است. یک اسلات microSD و یک اسلات nanoSIM نیز وجود دارد. این لپ تاپ با باتری 42.3 وات ساعت کار می کند و آداپتور برق 45 واتی نیز دارد.

این لپتاپ از ۲ هفته دیگر و با قیمت ۵۰۰ یورو برای مدل ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. اگر اتصال 5G را برای همین حافظه‌ها بخواهید ۶۵۰ یورو و اگر با حفظه اتصال 5G حافظه رم و داخلی را ۲ برابر کنید، باید ۷۵۰ یورو بپردازید.

نظر شما درباره این لپتاپ سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)