حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مقاوم Land Rover Explore R با نمایشگر ۵.۷ اینچی و قیمت ۵۳۷ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، موبایل

این روزها تقریبا هر برندی که کمی آوازه داشته باشد دوست دارد در دنیای موبایل هم ورود کند! باور نمی کنید؟ خب باید بگویم که گوشی مقاوم Land Rover Explore R با نمایشگر ۵.۷ اینچی و قیمت ۵۳۷ دلار رسما معرفی شده است. دستگاهی مقاوم با تراشه مدیاتک Helio P35 که برای مشاغل خاص می تواند خوب باشد.

گوشی مقاوم Land Rover Explore R

گوشی مقاوم Land Rover Explore R

گوشی مقاوم Land Rover Explore R

کمپانی لوکس و سازنده جاده های لوکس بریتانیایی Land Rover دومین گوشی هوشمند خود را به بازار عرضه کرده است. Explore R جدید آن یک دستگاه مقاوم است که “از مقاومت لندرور دیفندر الهام گرفته است.” این شرکت می گوید که Explore R برای دوستداران فعالیت های فضای باز ساخته شده و برای مقاومت در برابر محیط های چالش برانگیز و دمای شدید طراحی شده است.

به تلفن هوشمند Explore R دارای مقاومت IP68 در برابر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و همچنین گواهی MIL SPEC 810H شده است. در عمق 1.5 متری 35 دقیقه در برابر آب مقاوم است و می تواند افتادن مکرر از ارتفاع ۱.۸ متری روی فولاد را تحمل کند. پردازنده این دستگاه مدیاتک هلیو پی ۳۵ است.

نمایشگر 5.7 اینچی HD+ با نسبت ابعاد 18:9 است و با Corning Gorilla Glass 6 مقاوم در برابر افتادن پوشانده شده است. رم سیستم ۴ گیگابایت است در حالی که فضای ذخیره سازی 64 گیگابایت است، اما با کارت microSD ارایه می شود.

ظرفیت باتری برای Explore R برابر با ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعت است، اگرچه لندرور می گوید که “بهینه سازی شده است” برای ۱.۵ روز شارژ دوام دارد. این گوشی برای دوربین شامل یک دوربین اصلی با حسگر تصویر سونی با رزلوشن ۱۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستند.

با کمال تعجب، این گوشی فقط با اندروید ۹ عرضه می شود اما با نوید ارتقا اندروید ۱۰ همراه است. این برنامه همچنین با “درجه ممتاز” با جزئیات نقشه برداری توپوگرافی از جاده نصب می شود اگرچه این ویژگی فقط در انگلستان است.

لندرور اکسپلورر R اکنون با قیمت 399.00 پوند (تقریباً 540 دلار) در حال فروش است. نظر شما درباره این گوشی مقاوم چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

احساس میکنم لندرور ضرر میکنه که این گوشی رو با این قیمت میده
حداقل 600 پوند باید باشه با اون چیپست فوق خفن!

Pouya

قیمتو🤦‍♂️

TheFreeCritic

لندرور داداش ضرر نکردی ؟؟ چیپست گوشی ای که درست کردی با اسنپدراگون 865 و دایمن 1000 پلاس قابل مقایس فقط واقعا تبریک میگم به لندرور

TheFreeCritic

هلیو پی 35 از همینجا از لندرور درخواست محو شدن به افق رو دارم

Mahdi

چقدر مقرون به صرفه

Amir galaxy

قیمت عالی 😅👌

Milad7

با این قیمت اصلا ارزش خرید نداره 😐

MohammadFarhaadi

لندرور مطمئنه از دیفندر الهام گرفته و از آیفون نگرفته!!!؟؟؟اون قابلیتش که باعث میشه باطریه ۳۱۰۰ یک و نیم روز کار کنه رو من میدونم چیه.هیچ برنامه و بازیه بالای ده مگی روش نصب نمیشه که پردازش سنگین انجام بده!!!بخاطر همین طرف فقط برا تماس درش میاره واسه همین یک روزونیم شارژش جواب میده.البته چیپستش هم یه عامل این بهینگیه که از وجنات و سکنات طراح لندروره که تونسته همچین شق القمری بکنه و شخصی سازیه این چیپست رو بعهده داشته.مثل اون یکی همکارش که زحمت الهام گرفتن از آیفون … ببخشید دیفندر رو کشیده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)