حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت و گوشی مقاوم جدید سامسونگ ۲۲ تیر ۱۴۰۱ معرفی می شوند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

چند روز پیش بود که رندرهای گلکسی ایکس کاور ۶ پرو را با هم دیدیم. سامسونگ به شکل پیوسته اما آهسته سری محصولات مقاوم خود را به روز می کند. سری XCover و Active محصولات مقاوم سامسونگ را تشکیل می‌دهند. به تازگی و رسما تایید شد که تبلت و گوشی مقاوم جدید سامسونگ ۲۲ تیر ۱۴۰۱ معرفی می شوند. نام این محصولات گلکسی تب اکتیو ۴ پرو و گلکسی ایکس کاور ۶ پرو است.

تبلت و گوشی مقاوم جدید سامسونگ

سامسونگ به صورت رسمی تاریخ رونمایی گوشی هوشمند مقاوم گلکسی XCover6 Pro را که مدتی در شایعات بود را اعلام کرد. این دستگاه در تاریخ ۲۲ تیر ۱۴۰۱ و در یک رویداد آنلاین نیازمند به داشتن دعوتنامه، عرضه می‌شود و تبلت مقاوم Galaxy Tab Active4 Pro نیز به آن ملحق خواهد شد.

گوشی و تبلت مقاوم جدید سامسونگ

گوشی و تبلت مقاوم جدید سامسونگ

گلکسی XCover6 Pro اولین گوشی هوشمند گلکسی مقاوم پس از مدت‌ها خواهد بود و یک باتری قابل تعویض هم ارائه می دهد. بر اساس رندرهای فاش شده، Galaxy XCover6 Pro یک طراحی معمول برای سری XCover با قاب پلاستیکی سخت دارد. همانطور که انتظار دارید این گوشی با گواهی IP68 را ارائه می شود.

در شنیده ها داشتیم که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی با ناچ قطره طور، تراشه اسنپدراگون 778G با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین دوم نامشخص است. منابع آگاه همچنین به ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی اشاره می کنند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این تبلت نداریم، اما تیزرها بدنه مقاوم و پشتیبانی از قلم فعال را نشان می‌دهند. طبیعتا ما انتظار نداریم که تبلت یک باتری قابل تعویض به همراه داشته باشد.

گوشی مقاوم سامسونگ با باتری قابل تعویض را ببینید: Galaxy XCover 6 Pro 5G

نظر شما چیست؟ این محصولات مقاوم جدید سامسونگ برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)