حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو گوشی مقاوم صنعتی نوکیا با اتصال 5G، نام‌های عجیب و بدون همکاری HMD معرفی شدند

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

مدت‌هاست که موبایل‌های برند Nokia توسط HMD Global عرضه می‌شوند. به نظر می‌رسد که این بار برای دو محصول کاملا متفاوت نسبت به پورتفوی این برند فنلاندی، روند تغییر کرده است. دو گوشی مقاوم صنعتی نوکیا با اتصال 5G، نام‌های عجیب و بدون همکاری HMD معرفی شده‌اند. نام‌های این محصولات به ترتیب Nokia HHRA501x و Nokia IS540.1 بوده و برای شرایط سخت استفاده می‌شوند.

دو گوشی مقاوم صنعتی نوکیا

به مانند دیگر گوشی‌های خاص و مقاوم این محصولات نوکیا نیز به صورت عمومی به فروش نمی‌رسوند. با این حال آشنایی با آن‌ها جذاب به نظر می‌رسد. نوکیا با همکاری شرکت آلمانی i.safe MOBILE Gmbh به طراحی و ارائه این گوشی‌ها پرداخته است.

نوکیا HHRA501x و نوکیا IS540.1 گوشی‌های هوشمند صنعتی با تمرکز بر استحکام خواهند بود. هر دو گوشی دارای گواهی IP68 بوده و مطابق با استاندارد نظامی MIL-STD-810H هستند. آنها لمس انگشت شما را هنگام پوشیدن دستکش تشخیص می دهند، دارای باتری‌های قابل تعویض توسط کاربر و یک رابط 16 پین برای اتصال لوازم جانبی هستند.

علاوه بر این، هر دو گوشی تحت آزمایش‌های دقیق قرار گرفته‌اند. آنها به عنوان الزامات اتصال برای صنایعی مانند معادن، نفت و گاز و مواد شیمیایی تایید شده‌اند. همچنین می توانند با خیال راحت در مکان‌های خطرناک استفاده شوند.

نوکیا IS540.1 دارای صفحه نمایش 6 اینچی با محافظ گوریلا گلس 3، تراشه دو هسته ای Qualcomm QCM6490 (مشابه Snapdragon 778) به همراه  8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شود.

متاسفانه اطلاعات سخت‌افزاری این دو گوشی منتشر نشده و درباره قیمت نیز اطلاعات دقیقی نداریم.

نظر شما درباره طراحی این گوشی‌های Nokia چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)