حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Cat S75 با ارتباط ماهواره ای دوطرفه، دیمنسیتی ۹۳۰ و اندروید ۱۲ رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، کترپیلار

با وجود این‌که کوالکام و سامسونگ مودم‌های ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه خود را با نام‌های اسنپدراگون ستلایت و اگزینوس ۵۳۰۰ معرفی کرده‌اند و در این زمینه مدعی هستند، این مدیاتک است که اولین گوشی مجهز به ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه را قدرت می‌بخشد! امروز گوشی Cat S75 با ارتباط ماهواره ای دوطرفه، دیمنسیتی ۹۳۰ و اندروید ۱۲ رسما معرفی شده که همکاری بین Bullitt Group و مدیاتک را نشان می‌دهد.

گوشی Cat S75 با ارتباط ماهواره ای دوطرفه

Bullitt Group

Bullitt Group

همانطور که Bullitt Group وعده داده بود، امروز از اولین گوشی با ارتباط ماهواره ای دوطرفه رونمایی کرد. این برند پشتوانه تولید گوشی‌های مقاوم برندهای مختلفی چون کت و موتورولا است. امروز ۲ گوشی Cat S75 و Motorola defy 2 را معرفی کرده که در این پست به کت اس ۷۵ می‌پردازیم.

قبل از اینکه به مشخصات Cat S75 بپردازیم، باید ویژگی ارتباط مستقیم به ماهواره را توضیح دهیم زیرا این یک نقطه فروش منحصر به فرد است. بر خلاف فناوری ارتباط ماهواره آیفون ۱۴ اپل که فقط برای درخواست خدمات اضطراری است، این فناوری به شما امکان می دهد از مکان های بدون پوشش مخابراتی به دوستان و خانواده پیام دهید، چه وسط بیابان و چه اقیانوس.

شما قادر خواهید بود برای هر کاربر تلفن همراه یک پیام متنی ارسال کنید. آنها بدون نیاز به تجهیزات یا نرم افزار خاصی، آن را به صورت پیامک ساده دریافت خواهند کرد. اگر بخواهند به شما پاسخ دهند، باید از یک برنامه رایگان (برای iOS و اندروید موجود) استفاده کنند.

این تلفن همراه با 3 ماه طرح آزمایشی رایگان به نام Bullitt Satellite Messenger Essentials ارائه می شود، این طرح شامل حداکثر ۳۰ پیام مستقیم به ماهواره در ماه است. پس از پایان طرح آزمایشی، می‌توانید برای یکی از چندین طرح ثبت‌نام کنید، که ارزان‌ترین آن ۵ یورو در ماه است. بسته به نیاز شما، برنامه‌های انعطاف پذیر و پرکاربرد نیز وجود خواهد داشت.

طبیعتا در مواقع اضطراری نیز می توان از گوشی استفاده کرد. به عنوان یک مشترک، شما همچنین ۱۲ ماه به صورت ۲۷ ساعته و ۷ روز هفته به مراکز شرایط اضطراری که توسط FocusPoint International اداره می شوند، به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت.

همه اینها توسط تراشه NTN (یا شبکه های غیر زمینی) مدیاتک امکان پذیر شده است. این مودم ارتباط ماهواره‌ای در چیپست Dimensity 930 قرار گرفته است. این گوشی به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است که به راحتی از طریق کارت microSD قابل ارتقا خواهد بود.

برند Bullitt مدعی است که به طول عمر دستگاه های خود چه از نظر سخت افزاری و چه نرم افزاری اهمیت می دهد. حداقل من فکر می‌کنم بیشتر از دومی به اولی پایبند است!

چرا که این گوشی کت اس ۷۵ با اندروید ۱۲ عرضه می‌شو و با ۲ سال آپدیت امنیتی نهایتا به اندروید ۱۴ خواهد رسید. همچنین ۵ سال آپدیت امنیتی به صوت ۳ سال آپدیت‌های سه ماهه و ۲ سال آپدیت‌های ضروری پایبند خواهد بود.

Cat S75 با گواهی IP69K

گوشی مقاوم Cat S75 دارای گواهی IP69K است که مقاومت در برابر جت‌های آب قدرتمند با دمای بالا هم مقاوم خواهد بود.

این گوشی مقاوم دربرابر آب است و می‌تواند به مدت ۳۵ دقیقه از غواصی تا عمق ۵ متری (16 فوت) زیر آب دوام بیاورد.

همچنین، بر روی سقوط روی صفحات فولادی از ارتفاع 1.8 متر (6 فوت) آزمایش شده است و برای دمای شدید (30- درجه سانتیگراد / -22 درجه فارنهایت تا 75 درجه سانتیگراد / 167 درجه فارنهایت) تحت آزمایش MIL-SPEC-810H قرار گرفته است. همچنین تا 24 ساعت در برابر رطوبت بالا، مه نمک و لرزش نیز مقاوم است.

اگر گوشی مقاوم Cat S75 در فضای باز بسیار کثیف شود، تمیز نگه داشتن آن آسان است. می توانید آن را با آب و صابون بشویید یا از دستمال مرطوب الکلی استفاده کنید. نمای بیرونی با فناوری +Hygiene بولیت پوشانده شده است که یک پوشش ویژه حاوی یون های نقره ضد میکروبی است.

صفحه نمایش توسط Gorilla Glass Victus محافظت می شود. ابعاد صفحه نمایش 6.6 اینچی، رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است و با نرخ رفرش 120 هرتز کار می کند. همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو قرار دارد.

دوربین های عقب شامل یک ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی (f/1.8)، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. حالت زیر آب نیز وجود دارد که نشان می‌دهد Bullitt به مقاومت در برابر آب آن اطمینان دارد. حتی می گوید که گوشی تا عمق 5 متری آب هم صدمه ببیند، تحت وارانتی است. هیچ برندی چنین وارانتی ارائه نمی‌کند.

انرژی این گوشی توسط یک باتری غیرقابل تعویض 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این دستگاه از شارژ سیمی 15 واتی و همچنین شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کند.

قیمت کت اس ۷۵

گوشی مقاوم Cat S75 را می‌توان از امروز با قیمت معادل 600 یورو / 550 پوند خرید که شامل یک برنامه ۳ آزمایشی از برنامه پیام رسانی ماهواره ای است.

نظر شما چیست؟ این گشوی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)