حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرانجام قیمت ردمی Note 11 SE مشخص شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی

می‌دانیم که شیائومی به ری‌برند کردن های متعدد علاقه زیادی دارد. چند روز پیش ردمی Note 11 SE در کشور هند معرفی شد، و هم اکنون قیمت آن از سوی شیائومی مشخص شده است. نامگذاری این محصول کمی عجیب به نظر می‌رسد. زیرا چند ماه پیش دستگاهی با همین اسم در کشور چین معرفی شده بود که ظاهر یکسانی با Poco M3 Pro داشت. اما Redmi Note 11 SE نسخه هند مشخصات مشابهی با Redmi Note 10S دارد!

ردمی Note 11 SE حدود ۲۰۰ دلار قیمت دارد

معمولاً در همان روز معرفی یک گوشی هوشمند جدید، قیمت آن دستگاه نیز از سوی کمپانی تولید کننده مشخص می‌شود. اما گاهی نیز این تعیین قیمت به چند روز دیگر موکول می‌شود. هم اکنون قیمت ردمی Note 11 SE نسخه هند مشخص شده است. این دستگاه در چهار رنگ آبی، مشکی، سفید و بنفش قابل تهیه خواهد بود. نسخه پایه این تلفن هوشمند ۱۴,۹۹۹ روپیه (معادل ۱۹۰ دلار) قیمت دارد. البته Flipkart برای خریداران اولیه، قیمت ۱۳,۴۹۹ روپیه (حدودا ۱۷۰ دلار) را در نظر گرفته است. ردمی نوت ۱۱ اس ای در ۳۱ آگوست از طریق فروشگاه اینترنتی رسمی شیائومی و Flipkart قابل تهیه خواهد بود.

رنگ های قابل تهیه Redmi Note 11 SE

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، شیائومی گوشی های هوشمند میان رده و مقرون به صرفه زیادی را معرفی کرده است. همچنین ما به ری‌برند کردن های متعدد این کمپانی عادت داریم‌. اما معرفی Redmi Note 11 SE جدید باعث جلب توجه برخی کاربران شد. زیرا شارژر از جعبه این تلفن هوشمند حذف شده است. همان‌طور که اشاره شد، ردمی نوت ۱۱ اس ای مشخصات و ظاهر مشابهی با Redmi Note 10S دارد. قیمت این دو دستگاه نیز تقریبا یکسان است. اما پس از خرید نوت ۱۱ اس ای باید مبلغی را نیز برای خرید شارژر ۳۳ واتی آن بپردازید. هر دو این دستگاه ها به طور پیش‌فرض به یازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 12.5 مجهز شده اند. پس احتمالا از نظر طول زمان پشتیبانی نرم افزاری نیز تفاوت خاصی نخواهند داشت.

شیائومی ردمی Note 11SE جدید با تراشه Helio G95 و دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما چیست؟ با تمام این اوصاف چه دلیلی وجود دارد که یک کاربر، خرید Redmi Note 11 SE را به نوت ۱۰اس ترجیح دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی