حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Ulefone Power Armor 13 مشخص شد: رکوردشکنی بی سابقه!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | برندهای مطرح فناوری، تست، عمر باتری

ما در بازار گوشی‌های هوشمند، در برخی مواقع می‌بینیم که برخی از برندهای کم‌تر شناخته شده، دست به کارهای عجیب و حیرت انگیزی می‌زنند. کمپانی Ulefone، در میان کمپانی‌های کم‌تر شناخته شده، فعالیت پیوسته بیشتری دارد. عمر باتری Ulefone Power Armor 13 به تازگی مشخص شده و رکوردشکنی کرده است!

گوشی Ulefone Power Armor 13

ما در ترنجی، خیلی به برند Ulefone نپرداخته‌ایم. چرا که محصولات این کمپانی، به ندرت وارد بازار ایران می‌شوند و در بازار جهانی هم خیلی خبری از این محصولات نیست. به هر حال، گوشی نسبتاً جدید این کمپانی که یک دستگاه مقاوم است، اخیراً در جدیدترین تست و بررسی Gsmarena حضور پیدا کرده است. این گوشی، از یک باتری غول آسا بهره مند است. اما این باتری غول پیکر، تا چه حد می‌تواند رکوردهای Gsmarena را جابه‌جا کند؟ خب، اجازه دهید تا مروری بر مشخصات این گوشی داشته باشیم:

– نمایشگر ۶.٨١ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی

– تراشه Helio G95

– سیستم عامل اندروید ١١

– باتري ١٣,٢٠٠ میلی آمپر ساعتی!

– شارژر ٣٣ واتی

عمر باتری Ulefone Power Armor 13: عنوانی دست نیافتنی؟

همان طور که گفتیم، کمپانی‌های مشابه Ulefone، با وجود این که شهرت کم‌تری دارند، اما در برخی مواقع، کارهای جذابی را انجام می‌دهند. ارائه یک گوشی با چنین باتری، از دسته همین کارهاست. عمر باتری گوشی Ulefone Power Armor 13 در حالت استفاده ترکیبی به رقم غیر قابل باور ٢٩۶ ساعت می‌رسد! این میزان از بازدهی باتری، عمر باتری گوشی مقاوم Ulefone را در بالاترین رده تست‌های Gsmarena قرار می‌دهد!

عمر باتری Ulefone Power Armor 13

در ادامه ١٠٢ ساعت دوام در حالت تماس 3G برای این گوشی به ثبت رسیده است. در بخش‌های وب گردی و تماشای فیلم نیز بازدهی ٣٩ و ٣٣ ساعته ثبت شده است. در کل، این گوشی توانسته است باعث حیرت ما شود و رکورد تست بازدهی باتری Gsmarena را تا فرسنگ‌ها جابه‌جا کند! در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری گوشی مقاوم Power Armor 13 با نسل‌های قبلی آن وجود دارد.

تست سرعت شارژ

پس از رکوردشکنی در بخش تست بازدهی با باتری ١٣,٢٠٠ میلی آمپر ساعتی، به بخش تست سرعت شارژ می‌رویم. جایی که یک شارژر ٣٣ واتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. اما آیا سرعت شارژ شدن این گوشی مناسب است؟

در نیم ساعت اولیه اتصال شارژر به این گوشی، ٢٧ درصد از ظرفیت آن شارژ می‌شود. همچنین برای آن که Ulefone Power Armor 13 شما کاملاً شارژ شود، می‌بایست کمی بیش‌تر از ٣ ساعت منتظر این امر بمانید!

نظر شما در مورد عمر باتری این گوشی چیست؟ آیا حاضر به خریداری چنین محصولی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ریلمی نسبت به حجم باتریش بهتر بود

ali karimi

سلام، واقعاباطریش13200میلی آمپره، خب این باطری حجیم رو چطوری تو گوشی جا داده، منظورم خب بیشتر حجم گوشیرو باطری گرفته که، ولی واقعا خیلیه، یعنی بخوای حساب کنی میانگین بگیری گوشیهای امروزگفتم با میانگین5000هزار هستن یا 4500،واین باطری حدودا 2ونیم برابر تا 3برابر گوشیهای امروزه هستن که واقعا عالیه، ولی خب یولفون وقتی چنین کاری انجام داده خب فست شارژ قویتری میزاشت که 60وات به بالا باشه، که حداقل 2ساعته شارژ بشه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️