حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G60S با شارژر ۵۰ واتی و Helio G95 رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا امروزه در بازار میان رده‌ها فعالیت بیشتری دارد. به همین صورت، این کمپانی تمرکز بیشتری را بر روی ارائه میان رده‌های خود در سری G دارد. در همین راستا گوشی موتورولا Moto G60S امروز رونمایی شده است. این گوشی، دارای مشخصات نسبتاً جذابی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت موتورولا Moto G60S

مدتی پیش از لو رفتن Moto G60S گفته بودیم. پیش از این جزئیات زیادی از Moto G60S در دسترس نبود. اما امروز موتورولا بالأخره از گوشی جدید خود به طور بی سر و صدا رونمایی کرد.

 

موتورولا Edge 20 Lite در کنار G60s و G50 5G لو رفت

 

بر اساس گزارشی از Droidafrica، در ابتدا، این گوشی فاقد پشتیبانی از اینترنت 5G است. بنابراین، این دستگاه حداقل در این بخش نمی‌تواند گزینه جذابی باشد. اما در ادامه، نمایشگر Moto G60S دارای قطر ۶.۸ اینچی و پنلی از نوع IPS LCD است. وضوح این نمایشگر، +Full HD و رفرش ریت آن ١٢٠ هرتزی است. نسبت تصویر این نمایشگر، ٢٠.۵:٩ است. تراشه به کار رفته در موتورولا Moto G60S، مدیاتک Helio G95 نام دارد. این تراشه، دارای پردازنده مرکزی با هسته‌های Cortex-A76 و Cortex-A55 است.

 

تراشه مدیاتک هلیو G95 برای گوشی های گیمینگ رسما معرفی شد

 

موتورولا برای گوشی جدید خود، ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی را به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته است. در مقابل، شما می‌توانید از کارت حافظه جانبی تا سقف ٢۵۶ گیگابایت در این گوشی بهره گیری کنید. جنس قاب پشتی این گوشی تازه وارد، از پلاستیک است. سیستم عامل اندروید ١١ در موتورولا Moto G60S به صورت پیش فرض ارائه می‌شود. به بخش سیستم دوربین می‌رسیم. گوشی جدید موتورولا مجهز به دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای ٢+۵+٨+۶۴ مگاپیکسلی است. این دوربین اصلی چهارگانه، توانایی عکاسی فوق عریض و ماکرو را دارد. دوربین سلفی این دستگاه نیز تکی است و وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد. مکان قرارگیری دوربین سلفی این گوشی، در حفره نمایشگر مرکزی آن است.

قابلیت فیلم برداری 4K در این گوشی فراهم شده است. حسگر تشخیص اثرانگشت Motorola Moto G60S بر روی فریم آن واقع شده است. درگاه Type-C در Moto G60S موجود است. ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی، برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت می‌باشد. یکی از بخش‌های جذاب این گوشی، وجود شارژر ۵٠ واتی درون جعبه آن است. در نهایت این گوشی یک دستگاه میان رده و با قیمت کم‌تر نسبت به پرچمداران این کمپانی است. صحبت از قیمت شد؛ موتو G60S با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟ خب، باید بگوییم که این گوشی در نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی به قیمت ٢,۴٩٩ رئال برزیل (معادل ۴٨٢ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

نظر شما در مورد Moto G60S چیست؟ آیا این دستگاه مورد پسند شما واقع شده است؟ کدام ویژگی Moto G60S برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️