حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت پوکو X3 با رابط کاربری MIUI 12.5 شیائومی رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، پوکو

پس از اینکه سه ماه پیش شاهد عرضه آپدیت MIUI 12.5 پوکو X3 Pro بودیم و یک ماه پیش آپدیت MIUI 12.5 پوکو X3 NFC عرضه شد، حالا نوبت به نسخه پایه است. بله، بالاخره آپدیت پوکو X3 با رابط کاربری MIUI 12.5 شیائومی رسما ارایه شده است.

آپدیت پوکو X3 با رابط کاربری MIUI 12.5

برند اقتصادی پوکو پس از وقفه ای طولانی از عرضه پوکو F1 بسیار محبوب، با سر و صدا به بازار بازگشت. POCO X3 یکی از اولین دستگاه هایی بود که در سال ۲۰۲۰ توسط این برند عرضه شد. پوکو ایکس ۳ با اندروید ۱۰ و MIUI 12 به بازار هند قدم گذاشت. حالا نوبت به آپدیت MIUI 12.5 آن است.

آپدیت اندروید ۱۱ این دستگاه ماه گذشته عرضه شد و  امروز این دستگاه به روز رسانی MIUI 12.5 را بر اساس اندروید ۱۱ دریافت می کند.

بد نیست بدانید که POCO X3 Pro با MIUI 12 و اندروید ۱۱ پیش فرض عرضه شد، بنابراین آپدیت MIUI 12.5 را ۳ ماه قبل از مدل عادی خود دریافت کرد. امروز، سرانجام نسخه پایه این گوشی آپدیت مذکور را دریافت می کند.

پوکو ایکس ۳

پوکو ایکس ۳

به روز رسانی MIUI 12.5 برای POCO X3 در هند دارای بیلد V12.5.2.0.RJGINXM است. این آپدیت چند ویژگی جدید و وصله امنیتی ماه جولای ۲۰۲۱ را به ارمغان می آورد.

درست مانند به روزرسانی های OTA گذشته، آپدیت مذکور به صورت دسته ای عرضه می شود بنابراین اگر در حال حاضر آن را دریافت نکردید نگران نباشید و منتظر بمانید. POCO همچنین بعداً به روز رسانی MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ را عرضه می کند، اما در حال حاضر MIUI 12.5 بزرگترین ارتقاء این گوشی است.

شما پوکو X3 دارید؟ آپدیت MIUI 12.5 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)