حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 پوکو X3 NFC به صورت جهانی ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، پوکو

پوکو، سه سال پیش با عرضه Poco F1، فعالیت خود را به عنوان یک زیر برند محبوب از شیائومی آغاز کرد. پس از آن، پوکو از گوشی‌های متنوعی در رنج‌های مختلف رونمایی کرد. گوشی Poco X3 NFC، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های پوکو در طول تاریخ این کمپانی است. حال، پس از ارائه به روزرسانی اندروید ١١ برای این گوشی، نوبت به انتشار آپدیت MIUI 12.5 پوکو X3 NFC رسیده است.

آپدیت MIUI 12.5 پوکو X3 NFC به صورت جهانی و پایدار ارائه شد

پوکو اواخر سال ٢٠٢٠ میلادی، از میان رده جدید خود با نام Poco X3 NFC پرده برداشت. این گوشی، با وجود مشخصات جذابی که داشت، توانست فروش خوبی را برای پوکو رقم بزند. از مشخصات برجسته این گوشی، می‌توان به دوربین اصلی چهار گانه ۶۴ مگاپیکسلی و نمایشگری با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی اشاره کرد.

 

آپدیت اندروید ١١ پوکو X3 NFC به صورت جهانی ارائه شد

 

اکنون بر اساس گزارش MIUI Download، گوشی محبوب پوکو در حال دریافت به روزرسانی مهمی است. بر اساس گزارشات دریافت شده از سوی کاربران، پوکو X3 NFC در حال دریافت به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 می‌باشد. این گوشی، پیش‌تر با رابط کاربری MIUI 12 و اندروید ١٠ ارائه شده بود. پس از آن، Poco X3 NFC آپدیت اندروید ١١ را دریافت کرد. در نهایت، این گوشی از پوکو به آخرین نسخه رسمی از MIUI مجهز شده است.

بنابر اطلاعات گزارش شده، این به روزرسانی به صورت جهانی و برای کاربران رام گلوبال Poco X3 NFC منتشر شده است. اما اگر این به روزرسانی را همچنان دریافت نکرده‌اید، جای نگرانی نیست. چرا که ممکن است برخی از کاربران، دیرتر یا زودتر این به روزرسانی را دریافت کنند. اسم رمز پوکو ایکس ٣ NFC، همان Surya است. گفته می‌شود که حجم بارگیری به روزرسانی جدید این گوشی، حدود ٢.٣۶ گیگابایت است. این به روزرسانی، با پچ امنیتی ماه جولای ٢٠٢١ نیز همراه شده است. با نصب این به روزرسانی، تجربه کاربری روان‌تر و بهتری نصیب کاربران Poco X3 NFC می‌شود. در صورتی که این به روزرسانی را همچنان دریافت نکرده‌اید، از تنظیمات بخش به روزرسانی دستگاه، گزینه Receive Updates Early را فعال سازی کنید. در حال حاضر، این به روزرسانی در حالت بتا استیبل است.

آپدیت MIUI 12.5 پوکو ایکس ٣ NFC

نظر شما در مورد پشتیبانی پوکو از گوشی محبوبش چیست؟ آیا تجربه استفاده از Poco X3 NFC را داشته‌اید؟ اگر صاحب این دستگاه هستید، حتماً ترنجی را از انتشار این به روزرسانی در ایران مطلع کنید!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mismim

فعلا که برای من نیومده ..
64/6
رجن هم گذاشتم روی آمریکا

Esiking074

دوستان من poco x3 nfc دارم اخرین اپدیتی ک داره ۱۲.۰.۸.۰ هست و این خیلی ناراحتم میکنه
کسی میدونه چیکار کنم اپدیت ۱۲.۵ براش بیاد
یا کی میاد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️