حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد لایت سامسونگ به معرفی نزدیک تر شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

درباره گلکسی زد فولد لایت شایعات متعددی شنیدیم. مثلا ۲ روز پیش گفته شد که گلکسی زد فولد ۳ با گلکسی زد فولد اس و گلکسی زد فولد لایت در راه هستند. امروز با انتشار سهوی صفحه وب سایت پشتیبانی سامسونگ برای این دستگاه، مشخص می شود که گلکسی زد فولد لایت سامسونگ به معرفی نزدیک تر شد.

گلکسی زد فولد لایت سامسونگ

طبق گزارش ها سامسونگ بر روی سه تلفن جدید قابل تاشو کار می کند. انتظار می رود که گلکسی زد فولد ۳ با S-Pen وارد بازار شود و برچسب قیمتی گران قیمت داشته باشد. گفته می شود که Galaxy Z Fold S به طراحی تاشو داخل و خارج مجهز شده است. و Galaxy Z Fold Lite وجود دارد که انتظار می رود قیمت آن پایین تر از دستگاه های Galaxy Fold موجود باشد. معرفی Galaxy Z Fold Lite می تواند نزدیک باشد زیرا وب سایت سامسونگ هند اکنون یک صفحه پشتیبانی برای آن دارد.

گلکسی زد فولد لایت

گلکسی زد فولد لایت

گزارش های گذشته نشان داده است که تلفن تاشو مقرون به صرفه آینده سامسونگ دارای شماره مدل SM-F415 است. همانطور که در تصویر مشاهده می شود، صفحه پشتیبانی از نسخه آن با شماره مدل SM-F415F / DS اکنون در وب سایت سامسونگ هند فعال است. از این رو، به نظر می رسد هند می تواند یکی از اولین بازارهایی باشد که گوشی هوشمند تاشو Galaxy Z Fold Lite را شایعه دریافت کرده است.

در گذشته نه چندان دور، این دستگاه در پایگاه داده Wi-Fi Alliance مشاهده شد. Galaxy Fold اصلی با نمایشگر CPI ارایه شد که ضعیف تر از لایه Ultra-Thin Glass یا (UTG) موجود در Galaxy Z Fold 2 است. حدس زده می شود که Galaxy Z Fold Lite دارای صفحه ای با پوشش CPI باشد.

سامسونگ Galaxy Z Fold Lite که گفته شده با نام رمز Winner 2 شناخته می شود ، می تواند با یک شاسی آلومینیومی و بدنه شیشه ای عرضه شود. چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ می تواند قلب دستگاه باشد، اما داشتن پشتیبانی برای پشتیبانی 5G بعید است. ممکن است با برچسب قیمت 1099 دلار عرضه شود. مشخصات دیگر Galaxy Z Fold Lite هم اصلاح شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی زد فولد لایت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

بنظرم همه چيزش عاليه جز قيمتش وگرنه نوآوري خوبي داشته و طراحيش زيباست

online_wireless

البته منظورم زد فولد ٢ هست كه عاليه ولي لايت رو هنوز نميشه گفت چطورياست اميدوارم كه خوب باشه و مشكلات كيفيت ساخت رو نداشته باشه چون سامسونگ تو اين زمينه داره بد كار ميكنه

Milad7

لایت 1000 دلاری 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)