حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد ۳ با گلکسی زد فولد اس و گلکسی زد فولد لایت در راه هستند

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ ممکن است قبلا تصمیم گرفته باشد حداقل سه مدل گوشی هوشمند تاشو در آینده نزدیک منتشر شود. این سه‌گانه‌ شامل Galaxy Z Fold Lite با Galaxy Z Fold S و Galaxy Z Fold 3 خواهند بود. این اطلاعات كه طبق ادعای منابع داخلی منتشر شده است هنوز اطلاعاتی بیشتر از نام های این سه دستگاه را اریه نمی کند. این منابع همچنین اولین گزارش در مورد وجود Galaxy Fold 5G اصلی در سال گذشته را ارایه کرده بود. به هر صورت گلکسی زد فولد ۳ با گلکسی زد فولد اس و گلکسی زد فولد لایت در راه هستند و می تواند سال ۲۰۲۱ را برای دوستداران گوشی های تاشو بسیار جذاب کند.

گلکسی زد فولد ۳ و دوستان

 

گوشی Galaxy Z Fold Lite ظاهرا بر خلاف شیشه فوق العاده نازک (UTG) در Galaxy Z Fold 3 از نوعی پلاستیک به نام پلی آمید بی رنگ (CPI) را به کار می برد، این در حالی است که ممکن است پشتیبانی از S Pen را هم ارائه دهد. این دستگاه دارای یک دیجیتایزر در زیر صفحه نمایش تاشو است. دیجیتایزرها قبلا نسبتا قابل خمش بودند، اما اجرای یکی از پرچمدارهای تاشو سامسونگ که احتمالا منجر به یکی از گرانترین تلفن های هوشمند سامسونگ باشد، می شود.

سرانجام، ظاهرا Galaxy Z Fold S قادر خواهد بود مطابق با همان منبع، هم به داخل و هم به خارج تا شود. این ادعای بزرگی است!

چند گوشی تاشو در یک سال را می توان “زیاد” دانست؟

می دانیم که سامسونگ تنوع مدل زیادی در بخش موبایل دارد. این شرکت در یک سال ده ها موبایل ساده از اقتصادی تا پرچمدار تولید می کند. این روال احتمالا در دسته بندی محصولات تاشو این شرکت هم اجرا خواهد شد. در حال حاضر حداقل ۳ گوشی تاشو برای سال ۲۰۲۱ پیش بینی شده است. شما فکر می کنید این تعداد زیاد است؟

گلکسی Z Fold Lite قبلا مدتی شایعه شده بود و گزارش های قبلی حاکی از آن بود که سامسونگ قصد دارد نسخه 2021 را در یک بازه قیمتی زیر 1000 دلار قرار دهد. بازگشت به فیلم CPI ممکن است تنها راه تحویل چنین گوشی هوشمند قابل حمل در آن بازه زمانی باشد. به عنوان یک یادآوری، Galaxy Fold 2019 برای دستیابی به فرم فکتور تاشو ، از CPI بهره می برد، اما متعاقبا Galaxy Z Flip و Galaxy Z Fold 2 هر دو به UTG روی آوردند.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که گلکس زد فولد اس پرچمدارترین و گلکسی زد فولد لایت اقتصادی باشند.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

سامسونگ 10 مدل گوشی منعطف زده و داره میزنه ولی هنوز برند گنده گو.ز هوآوی هنوز میت ایکس رو هم وارد بازار نتونست بکنه چون 50 درصد ناقص بود،این است فرق بهترین برند موبایل( سامسونگ) با بقیه برندها.
تاریخ فراموش نخواهد کرد اولین برند دنیای موبایل رو که اولین گوشی منعطف دنیای موبایل رو وارد بازار کرد

persepolis

یعنی خ.ر دیدم نه به اندازه این…

FlexPai اولین گوشی هوشمند تاشوی جهان لقب گرفت

اولین گوشی هوشمند تاشوی جهان رونمایی شد

اولین گوشی هوشمند تاشوی جهان به نام FlexPai با پردازنده Snapdragon 8150 معرفی شد.

اولین گوشی هوشمند تاشو بالاخره معرفی شد و نام آن نه سامسونگ است و نه ال‌جی بلکه FlexPai است. این گجت همراه در صورت تا نشده شبیه به تبلت است چرا که اندازه آن در حالت باز به 7.8 اینچ می‌رسد و نسبت تصویر آن 4:3 است. این گوشی یا بهتر است اگر بگوییم فبلت، در صورت تاشده به اندازه قابل مدیریت 4 اینچ می‌رسد و از همه جالبتر این که FlexPai اولین گوشی هوشمند است که دارای پردازنده 7 نانومتری 8150 است.

صفحه نمایش این گوشی از جنس AMOLED است که از وسط تا می‌شود. نرم‌افزار این دستگاه که با نام سیستم عامل Water شناخته می‌شود، در صورت تاشدن دستگاه از نصف صفحه نمایش استفاده می‌کند و تصویر پس‌زمینه صفحه نمایش را در نیمه دیگر نشان می‌دهد. کاربران باید انتخاب کنند که کدام بخش صفحه نمایش این دستگاه را استفاده خواهند کرد. نیمی از نمایشگر کمی بیشتر تصویر نشان می‌دهد و نیمه دیگر این صفحه نمایش در کنار دوربین دوگانه آن قرار دارد که می‌تواند برای سلفی گرفتن و چت ویدئویی مورد استفاده قرار گیرند. دوربین دوگانه در نظر گرفته شده برای جلوی این دستگاه دو لنز 16 و 20 مگاپیکسلی دارد که ماژول دوربین دوم آن یک لنز تله‌فوتو است.

ضخامت FlexPai به 7.6 میلیمتر می‌رسد و اگر این گوشی در حالت تا شده قرار گیرد به دلیل داشتن لولا و روی هم قرار گرفتن دو نیمه نمایشگر، این ضخامت به 15.2 میلیمتر خواهد رسید. گفته می‌شود لولای این دستگاه قابلیت این را دارد که تا 200هزار مرتبه باز و بسته شود.

این دستگاه دستورهای خود را از چیپست پردازنده 7 نانومتری کوآلکام با مدل Snapdragon 8150 می‌گیرد. این پردازنده اولین بار است که روی یک گوشی قرار می‌گیرد. مدل پایه این دستگاه دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است اما دارای دیگر مدل‌ها هم هست. این مدل‌ها شامل گوشی‌های 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. FlexPai دارای فناوری شارژ سریع انحصاری Ro-Charge است که 80 درصد ظرفیت باتری را در یک ساعت پر می‌کند.

قیمت اولین گوشی تاشوی جهان در چین 9هزار ین است که در بازار جهانی با قیمت یک‌هزار و 300 دلار به فروش خواهد رسید. این قیمت با توجه به این که بسیاری از پرچمداران حال حاضر بازار جهان بدون پردازنده‌های نسل بعد و طراحی تاشو این قیمت را دارند، چندان بالا نمی‌رسد.

m.b

آروم دوست عزیز… لااقل یه فرق کوچیکی بین خودتون و کسی که دارید جوابشو میدید بذارید…

The MTest MT

برادر اگر تاریخ نخاد فرموش کنه،اول از همه این موتورولا (اشتباه نکنم)بود که گوشی زد
اولین اسمارتفون هم اپل بود:{

Amir galaxy

سامسونگ در این صنعت پیشرو و بهترینه👏👏👏

Mahdi

زدفولد۲ بنظرم خوب بود

AŁɪ

سامسونگ بره صفحه نمایش های گرینشو جمع کنه زد فولد و چرت فولد پیشکش🙂

Dr.Nazer

با وجود اشتباهات و پسرفت‌ها و ایرادات سری نوت و اس امسال اما سامسونگ حداقل همچنان هم در صنعت گوشی‌های تاشو و هم تبلت‌های اندرویدی پیشروئه و گلکسی زی فولد ۲ و تب اس ۷ پلاس عالی بودن…

The MTest MT

سری A بقدر کافی زیاد نشدن سری Z هم اومدن

Milad7

چه خبرههههههه با این سرعت 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)