حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی Z Fold FE و Z Flip FE با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 عرضه خواهند شد؟

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدتی هست که می‌شنویم که گوشی تاشو ارزان سامسونگ در راه است. آنطور که گزارش شده، این برند با ۲ دستگاه تاشو ارزان به بازار خواهد کرد. در جدیدترین شنیده‌ها آمده که سامسونگ گلکسی Z Fold FE و Z Flip FE با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 عرضه خواهند شد.

سامسونگ گلکسی Z Fold FE و Z Flip FE

گوشی‌های تاشو سامسونگ به دلیل قیمت بالایی که دارند برای بسیاری از مصرف کنندگان دور از دسترس هستند. مدتی هست که می‌شنویم سامسونگ در حال توسعه گوشی‌های تاشو مقرون‌به‌صرفه‌تر است تا بتواند مخاطبان بیشتری را پوشش دهد.

گزارش تازه‌ای اخیراً در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) ادعا کرد که سامسونگ می تواند گوشی‌های تاشو ارزان‌قیمتی را با نام‌های Galaxy Z Fold FE و Galaxy Z Flip FE توسعه دهد. همچنین برخی از مشخصات احتمالی آن‌ها را نیز ارائه می‌کند.

تراشه Snapdragon 7s Gen 2

تراشه Snapdragon 7s Gen 2

گوشی‌های تاشو سامسونگ Galaxy Z Fold FE و Z Flip FE هر ۲ دارای تراشه Snapdragon 7s Gen 2 کوالکام هستند. این یک تراشه میان‌رده است که در محصولاتی مانند Realme 12 Pro Plus و Redmi Note 13 Pro حضور دارد.

ویدئو بنچمارک‌های تراشه Snapdragon 7s Gen 2 کوالکام روی پوکو X6 شیائومی

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که Fold FE می تواند در برخی بازارها با تراشه اگزینوس در دسترس باشد. این تراشه احتمالا Exynos 2200 است که در گلکسی اس ۲۳ اف‌ای هم حضور دارد.

اگزینوس ۲۲۰۰

اگزینوس ۲۲۰۰

گفته می شود که Galaxy Z Fold FE دارای مدل‌هایی با حافظه رم 12 و 16 گیگابایتی است، در حالی که مدل Flip FE ممکن است دو مدل 8 و 12 گیگابایتی داشته باشد. وقتی صحبت از فضای ذخیره‌سازی به میان می‌آید، هر دو گوشی تاشو می‌توانند در مدل‌هایی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه شوند.

از نظر ابعادی Galaxy Z Fold FE احتمالا دارای ابعاد 155.1 در 67.1 در 14.2-15.8 میلی متر در حالت بسته باشد. این ابعاد نشان می‌دهد که احتمالا لولا این محصول باید گپ داشته باشد، چون دو ضخامت برای حالت بسته داریم. طبیعتا این خوب نیست و بهتر بود سامسونگ به عنوان یک برند پیشرو در این زمینه، لولای بهتری انتخاب کند، حتی با وجود این‌که این محصول اقتصادی است.

در حالت باز، ابعاد آن 155.1 در 130.1 در 6.3 میلی متر خواهد بود.

از سوی دیگر، گلکسی Z Flip FE در حالت تا شده دارای ابعاد 84.9 در 71.9 در 15.9-17.1 میلی‌متر و در حالت تا شده 165.2 در 71.9 در 6.9 میلی‌متر خواهد بود.

سامسونگ هنوز به طور رسمی وجود گوشی‌های تاشو مقرون به صرفه را تایید نکرده است. علاوه بر این، هیچ نشانه‌ای از زمان عرضه تاشوهای FE وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که این تراشه و این ابعاد که احتمال حضور لولای قدیمی را تقویت می‌کنند، برای گوشی‌های تاشو اقتصادی سامسونگ جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)