حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راهبرد سامسونگ برای مقابله با عرضه آیفون ۱۶ یک گوشی تاشو ارزان است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به صورت سنتی زمان عرضه پرچمدارهای سال اپل و سامسونگ چند ماهی با هم تفاوت دارد. برای مدیریت و تاثیر بر معرفی محصولات یکدیگر، معمولا این شرکت‌ها در بازه زمانی رونمایی دیگر؛ اقدام به جلب توجه می‌کنند. آنطور که شنیده می‌شود، امسال راهبرد سامسونگ برای مقابله با عرضه آیفون ۱۶ یک گوشی تاشو ارزان است.

گوشی تاشو ارزان سامسونگ

شایعه شده که سامسونگ در حال گسترش پورتفو گوشی‌های تاشو خود با یک مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر است. گزارش جدیدی از نشریه کره ای The Elec نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد این گوشی تاشو ارزان را جایگزینی قانع کننده‌ای برای سری آتی آیفون 16 اپل نشان دهد.

این گزارش ابتدا برنامه‌های سامسونگ را برای مدل‌های معمولی Z Fold 6 و Z Flip 6 روشن می کند. به گفته آن، سامسونگ برنامه تولید قطعات نسل بعدی گوشی‌های تاشو را سرعت بخشیده است.

در نتیجه، انتظار می رود تولید انبوه قطعات گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 از اوایل اردیبهشت آغاز شود.

این بازه زمانی چند هفته جلوتر از مدل‌های سال گذشته است، بنابراین گفته می شود Z Fold 6 و Z Flip 6 احتمالا در نیمه اول تابستان ۱۴۰۳ عرضه می شوند. برای مقایسه، سری Galaxy Z5 در نیمه دوم تابستان سال گذشته عرضه شد.

از سوی دیگر، نسخه ارزان Galaxy Z Fold 6 ممکن است تا ماه‌ها پس از Fold 6 و Flip 6 معمولی وارد بازار نشود.

شایعه شده است که سامسونگ ممکن است گوشی تاشو ارزان خود را در ماه سپتامبر یا اکتبر عرضه کند که احتمالاً همزمان با عرضه آیفون 16 اپل خواهد بود. همانطور که قبلا ذکر شد، این استراتژی جدید با هدف رقابت با عرضه آیفون 16 اپل است.

در حالی که جزئیات زیادی در مورد Z Fold ارزان قیمت نداریم، انتظار می‌رود که برخی تغییرات طراحی را برای کاهش هزینه انجام دهد. به عنوان مثال، شایعه شده است که از قلم S Pen سامسونگ پشتیبانی نخواهد کرد.

علاوه بر این، گزارش مذکور همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ انتظار فروش بالایی برای نمونه ارزان‌تر Galaxy Z Fold 6 ندارد. تخمین زده می‌شود که فروش آن حدود 200 تا 300 هزار دستگاه باشد. طبیعتا این عدد در مقابل فروش چند ده میلیونی آیفون در ماه‌های ابتدایی، عددی نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که این محصول بتواند در روند فروش آیفون ۱۶ خدشه‌ای وارد کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)