حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گوشی تاشو ارزان سامسونگ در سری Galaxy FE و در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد؟

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

با معرفی گوشی تاشو تکنو فانتوم وی فلیپ در رده قیمت ۶۰۰ دلار باید گفت که بازار این دسته محصولات بسیار رقابتی‌تر خواهد شد. سامسونگ یکی از اصلی‌ترین بازیگران این بازار بوده و به احتمال زیاد راهبردی دارد که از رقابت عقب نیافتد. شنیده‌های جدید به ما می‌گویند که یک گوشی تاشو ارزان سامسونگ در سری Galaxy FE و در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

یک گوشی تاشو ارزان سامسونگ در سری Galaxy FE

اینطور که شنیده می‌شود، سامسونگ قصد دارد از سال 2024 عرضه گوشی‌های تاشو ارزان‌تری را آغاز کند. این اطلاعات از پارک جین، یک تحلیلگر ارشد در Counterpoint Research به دست آمده است.

او ادعا می‌کند که سامسونگ می‌تواند از سال آینده گوشی های هوشمند تاشو ارزان‌تری را در بازه قیمتی 600 تا 700 دلار عرضه کند.

او همچنین خاطرنشان کرد که در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ شاهد رشد قابل‌توجهی در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو خواهیم بود. این توسعه توسط شرکت‌های چینی انجام می‌شود و سهم بازار سامسونگ کاهش می یابد.

گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip

گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip با قیمت ۶۰۰ دلار

این تحلیلگر همچنین به هواوی به عنوان شرکتی اشاره کرد که ممکن است شروع به فروش “گوشی تاشو اقتصادی” کند. توجه داشته باشید که «گوشی تاشو اقتصادی» به این معنی نیست که آنها مانند گوشی‌های معمولی ارزان دارای مشخصات ساده هستند. منظور از اقتصادی آن است که نسبت به مدل‌های ۱۰۰۰ و بالای ۱۶۰۰ دلاری، ارزان تر هستند.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ آن گوشی تاشو ارزان خود را به عنوان بخشی از سری Galaxy FE عرضه کند. می‌دانیم که Galaxy S23 FE به زودی معرفی خواهد شد. همچنین ممکن است پس از معرفی آن، گوشی‌های «Fold» و «Flip» را در سری FE بینیم.

ما نمی‌دانیم که سامسونگ چه مشخصاتی را در گوشی تاشو ارزان خود ارائه خواهد کرد. احتمالاً در ماه های آینده همه چیز روشن‌تر خواهد شد. همچنین، علیرغم اینکه انتظار می‌رود سامسونگ سال آینده عرضه چنین دستگاه‌هایی را آغاز کند، نمی‌دانیم دقیقا چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید گوشی تاشو ارزان برای شما جذاب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)