حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو میانرده سامسونگ در سری گلکسی A حدوداً چقدر قیمت خواهد داشت؟

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پس از موفقیت کره‌ای ها در ساخت و عرضه گوشی های تاشو مختلف پرچمدار، این روز ها نوبت به شایعات درباره گوشی تاشو میانرده سامسونگ رسیده است. همانطور که می‌دانید سامسونگ با گوشی‌ های سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ بر بازار گوشی‌ های هوشمند تاشو تسلط دارد و همچنین توانسته است چندین نسل از این گوشی‌ها را بسیار جلوتر از رقبا عرضه کند. اما در نهایت با ورود سامسونگ به بخش گوشی های تاشو میانرده فکر می‌کنید سامسونگ برای آنها چه قیمتی را انتخاب خواهد کرد؟ امروز در ترنجی سعی می‌کنیم به این سوال پاسخ دهيم.

گویا این روز ها غول فناوری کره جنوبی ظاهرا در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی هوشمند تاشو اقتصادی جدید است که بخشی از سری گلکسی A خواهد بود. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد این موضوع وجود ندارد، اما جزئیات قیمت آن به صورت آنلاین به بیرون درز پیدا کرده است.

گوشی تاشو میانرده سامسونگ در سری گلکسی A حدوداً چقدر قیمت خواهد داشت؟

سامسونگ برای گوشی تاشو آینده خود رده قیمتی زیر 1000 دلاری را هدف می‌گیرد

طبق آخرین گزارش ها گوشی هوشمند تاشو ارزان قیمت آینده سامسونگ می تواند حدود 1 میلیون وون کره جنوبی یا به عبارتی تقریباً 771 دلار قیمت داشته باشد. با این حال، در بازار های دیگر، قیمت این دستگاه به دلیل مالیات احتمالاً کمی بالاتر خواهد بود و می‌تواند حدود 900 تا 1000 دلار باشد.

همچنین منابع می‌گویند که این شرکت با کنار گذاری ویژگی‌ های ممتاز و گران قیمت برای کاهش قیمت این دستگاه تلاش خواهد کرد. از همین رو مجموعه تاشو Galaxy A فقط شامل ویژگی‌ های اصلی و غیرقابل حذف خواهد بود. همچنین منبع می‌گوید که این گوشی دارای لایه مرسوم شیشه‌ای فوق نازک موجود در گوشی های تاشو این شرکت نخواهد بود.

در حال حاضر، مشخص نیست که این غول کره‌ای برای دستگاه‌ های تاشوی سری A از کدام فرم تاشدن استفاده می‌کند. ممکن است تای کتاب مانندی که در سری گلکسی Z Fold یافت می‌شود باشد یا تای موجود در سری گلکسی Z Flip. شما کدام فرم را بیشتر می‌پسندید؟

گفتی است که این گوشی هوشمند به این زودی عرضه نمی‌شود و گمان می‌رود در سال‌ های 2024 یا 2025 رسمی شود. دلیل این تصمیم احتمالاً این موضوع است که با عرضه مدل‌ های جدید گوشی های هوشمند تاشو، قیمت آنها به تدریج کاهش می‌یابد. بنابراین طی چند سال آینده، سامسونگ این امکان را خواهد داشت که یک گوشی هوشمند تاشو ارزان قیمت در بازار معرفی کند.

 

مایل به استفاده از تولیدات تاشو هستید؟ گوشی تاشو میانرده سامسونگ را با قیمتی زیر 1000 دلار قابل قبول می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام،یعنی سامسونگ میخواد گوشی تاشو ارزون قیمت بزنه، با قیمت مثلا حدود بین 700تا1000 دلار، اونم 2تا3سال دیگه، مطمعنأ چنین قیمتی اونم برای 2تا 3سال دیگه برای سامسونگ نمیصرفه، نهایتش 1000 دلار شاید بشه ولی پایینتر از 1000 دلار فکر نکنم، بعدش اینکه نوع تا شدنش بصورت کتابی باشه باحالتره یعنی مثل Z fold, البته خب این نطر منه شاید خیلیها تاشدنش مثل z flip رو دوست داشته باشن، که به احتمال زیادم سامسونگ بخاطر اینکه گوشی تاشو ارزون قمیت بزنه گوشی میزنه که تاشدنش مثل همین Zflip باشه، چون اگه بخواد مثل Zfold باشه صفحه بزرگتر میخواد، خب صفحه بزرگتر هم یعنی هزینه بیشتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری