حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ریلمی ایکس ۷ پرو با تراشه دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس مدیاتک دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | Realme

گوشی ریلمی ایکس ۷ پرو قرار است در تاریخ ۱۱ شهریور (سه شنبه هفته بعد) همراه با تلفن Realme X7 رسما معرفی شود. هفته گذشته، یک منبع معتبر از چین ادعا کرده بود که Realme X7 Pro به چیپست Dimensity 1000+ 5G مچهز خواهد شد. حالا امروز گوشی ریلمی ایکس ۷ پرو با تراشه دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس مدیاتک دیده شد. در حقیقت بنچمارک Geekbench این حضور را تایید کرده است.

ریلمی ایکس ۷ پرو

گوشی ردمی کی ۳۰ اولترا که اخیرا رونمایی شده است، دارای همین تراشه است. از این رو، انتظار می رود Realme X7 Pro با Redmi K30 Ultra 5G در چین رقیب شود. این تراشه در لیست Geekbench دستگاه Realme X7 Pro قرار گرفته است. این لیست نشان می دهد که ریلمی ایکس ۷ پرو مجهز به تراشه دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس است.

در تصویر زیر نشان داده شده که Realme RMX2121 شماره مدل Realme X7 Pro است. این لیست نشان می دهد که این تلفن هوشمند توسط یک چیپست MediaTek که دارای شماره مدل MT6889Z / ZCA بوده و تراشه Dimension 1000+ 5G است تامین خواهد شد. این تراشه دارای فرکانس پایه 2.0GHz است.

تراشه دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس با ۸ گیگابایت رم در Realme X7 Pro همراه است. این گوشی را می توان با سیستم عامل اندروید ۱۰ مشاهده کرد. در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench، این گوشی به ترتیب 3802 و 13،096 امتیاز کسب کرده است که واقعا امتیاز قابل توجهی است.

 

چیپست مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس 5G با پشتیبانی از دو سیم کارت 5G رسما معرفی شد

بنابراین، Realme X7 Pro یک گوشی پرچمدار نیست اما بلکه یک نسخه متوسط ​​رده بالای است. این نشان می دهد که این سری می تواند دارای یک دستگاه قدرتمند تر به نام Realme X7 Pro Ultra باشد. این شایعه ادعا کرده است که می تواند اولین گوشی Realme باشد که با پشتیبانی از شارژ سریع 125W وارد بازار شود.

ریلمی X7 Pro دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی FHD+۳ با پنل AMOLED با طراحی سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی و لبه های خمیده است. این نمایشگر از رفرش ریت 120Hz پشتیبانی می کند. این گوشی در نسخه های رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی به چین می آید.

ریمی X7 Pro دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است و دوربین اصلی آن مجهز به سیستم دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی + 8-مگاپیکسلی + 2-مگاپیکسلی + 2-مگاپیکسلی است. این تلفن دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع 65W است.

نظر شما چیست؟ منتظر ریلمی ایکس ۷ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

اوه شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

Mahdi

قیمتش ببینیم چنده بنظر که بین ۳۰۰ تا ۳۲۰

Taha

اوپو همیشه برای سریk30شیائومی رقیب داره.
باید دید قیمتش چطوره.

AŁɪ

ریلمی هست نه اوپو طاها جان😅

Taha

اوه ببخشید 😅
ممنون بابت اصلاح 🙏

AŁɪ

ای جان رقیب جدی برای کی سی الترا ⁦☺️⁩👌

_V_

زیباست

Mb.Pcr

اگه هم قیمت کی ۳۰ اولترا بیاد
..
.
واقعا نمیشه گفت کدوم بهتره
هر دو محشرن

Milad7

خیلی خوشگله 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)