حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل نسخۀ هند ریلمی X7 Pro 5G منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | Realme، ریلمی، مطالب ترنجی

چندی پیش، دو گوشی ریلمی X7 5G و X7 Pro 5G معرفی شدند. کمپانی ریلمی، این تلفن‌ها را مورخ 16 بهمن برای هند معرفی خواهد کرد. پوسترها و اطلاعات رسمی منتشر شده، نشان می‌دهند که نسخه معمولی همان ریلمی V15 5G است؛ که به عنوان نسخه ریبرند شده در هند معرفی می‌شود. دو روز پیش از معرفی، ریلمی هند، در وب‌سایت خود مشخصات ریلمی X7 Pro 5G نسخه هند را منتشر کرده است. برای مشاهده این اطلاعات، با ترنجی همراه باشید.

مشخصات ریلمی X7 Pro 5G

ریلمی X7 Pro 5G

ریلمی X7 Pro 5G

نخست به سراغ صفحه نمایش این گوشی می‌رویم. جایی که یک نمایشگر 6.55 تختِ Super AMOLED با رزولوشن +FHD در ریلمی X7 Pro 5G قرار دارد. پس از اوپو Reno 5 Pro 5G ، این دومین تلفنی است که با تراشه مدیاتک دایمنسیتی 1000 در هند معرفی خواهد شد. 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 و 8 گیگابایت رمِ LPDDR4x نیز مکمل این تراشه محسوب می‌شوند.

در پشت دستگاه، ماژول چهارگانۀ دوربین اصلی به چشم می‌خورد. سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 ، سنسور فوق عریض با زاویه دید 119 درجه‌ای و سنسورهای 2 مگاپیکسلی B&W و ماکرو جمعا سیستم دوربین اصلی را تشکیل می‌دهند.

ریلمی X7 Pro 5G

ریلمی X7 Pro 5G

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی منبع تغذیه این دستگاه به شمار می‌رود که نیروی آن توسط فست شارژ 65 واتی SuperDart تأمین می‌شود. متاسفانه، فقدان جک 3.5 میلی متری هدفون و عدم پشتیبانی از microSD ، نکات منفی ریلمی X7 Pro 5G به شمار می‌رود. علاوه بر این، رابط کاربری Realme UI برپایۀ اندروید 11، بخش نرم افزاری این تلفن هوشمند را تشکیل می‌دهند.

رنگ‌بندی و نسخه‌ها

همانطور که پیش‌تر گفتیم، این گوشی از حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی و 8 گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد. بدین صورت که دو نسخه 128+8 گیگابایت و 256+8 گیگابایت در هند عرضه می‌شود. طبق اطلاعات، ریلمی X7 Pro 5G در سه رنگ‌بندی مختلف ارائه خواهد شد؛ شامل رنگین کمانی، سفید و مشکی. غیر از این‌ها، انتظار می‌رود گران‌ترین نسخۀ X7 5G قیمتی معادل 21999 روپیه (حدود 301 دلار) داشته باشد؛ از این رو، نسخه Pro شاید با برچسب قیمتیِ زیر 25000 روپیه (حدود 342 دلار) در بازار موجود شود. لازم به ذکر است که تمامی مشخصات ذکر شده – غیر از برچسب قیمتی – در وب‌سایت رسمی ریلمی هند منتشر شده است و تأیید شده می‌باشند.

نظرات و پیشنهادات شما

می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را درباره این مطلب، در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چه خبره چرا اینقدر گرون

Mahdi

من این رنگو دوست دارم ولی شرکت های تولید میکنن که ایران نمیان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.