حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر ZTE برای اولین گوشی با دوربین سلفی زیرنمایشگر را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | ZTE

اولین مرتبه حدودا چهارشنبه هفته گذشته بود که برای شما نوشتیم اولین گوشی با دوربین زیر نمایشگر ZTE Axon 20 5G خواهد بود. پنج روز متوجه شدیم که اولین گوشی با دوربین سلفی زیرنمایشگر یک دستگاه میان رده است و ۲ روز پس از آن مشخص شد که گوشی ZTE Axon 20 با دوربین سلفی زیر نمایشگر رسما ۱۱ شهریور ۹۹ معرفی خواهد شد. امروز می توانید تیزر ZTE برای اولین گوشی با دوربین سلفی زیرنمایشگر را ببینید. جایی که آن ها معتقدند دیگر راهکار ها واقعا ناراحت کننده هستند!

اولین گوشی با دوربین سلفی زیرنمایشگر

تنها چند روز پیش بود که غول چینی فاش کرد که ZTE Axon 20 5G را رسما ۱۱ شهریور در کشور خود به بازار عرضه خواهد کرد. این شرکت ادعا می کند اولین گوشی هوشمند با پشتیبانی از 5G با دوربین تعبیه در زیر صفحه نمایش را ارایه خواهد کرد.

اکنون، رئیس بخش تلفن همراه ZTE یعنی Ni Fei تیزر جدیدی برای این گوشی را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است. آنها نشان می دهند به غیر از داشتن کمی حاشیه پایین یا چانه، نمای جلو Axon 20 5G یک نمایشگر بدون زائده است.

یک تیزر دیگر دستگاه را با نمایشگر تمام صفحه نشان می دهد. به نظر می رسد این تصاویر انواع مختلف دوربین جلوی گوشی را نشان می دهد و یک لبخند در مرکز احتمالا Axon 20 5G است که بدون زائده ارایه شده است.

ZTE Axon 20

ZTE Axon 20

شرکت ZTE از اصطلاح “تولید انبوه” در توضیحات خود استفاده می کند زیرا در گذشته نمونه های اولیه یک دوربین دوربین زیر نمایشگر وجود داشته است. شیائومی و Oppo سال گذشته فناوری های خود را با این سیستم نشان دادند، اما اینها فقط تولید محدود بودند.

به نظر می رسد که اکسون 20 5G ،یک میان رده لوکس باشد. این گوشی از اسنپدراگون 765G بهره می برد و از صفحه نمایش ۶.۹۲ اینچی OLED برخوردار است. در همین حال، بنا به گفته یک آژانس صدور گواهینامه چینی، دوربین عقب از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی تشکیل شده است و دارای دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است. همچنین دوربین زیر نمایشگر ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

این دستگاه دارای ۶ یا ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ و یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. اندازه باتری ۴۱۲۰ میلی آمپرذکر شده است. هنوز هیچ صحبتی درمورد اینکه آیا Axon 20 5G مدل جهانی ارایه خواهد کرد وجود ندارد. مدل قبلی یعنی ZTE Axon 10 Pro 5G فقط در چین، کشورهای نوردیک و خاورمیانه موجود بود، به این معنی که دسترسی به جدیدترین نیز می تواند به مناطق خاصی محدود شود.

نظر شما چیست؟ منتظر ZTE Axon 20 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

طراحیش هم خوبه

AŁɪ

چاق است و گران 😶

The MTest MT

عذر بابت اسپم
دوستان اون سونی ام 5 که ذکر کرده بودم بعد از ریستارت فکتوری دوربینش از کار افتاده و میگه دوربین متوقف شده!هر کاری کردم درست نشد نمیدونم سخت افزاری یا نرم افزاری
چیزی به ذهنتون رسید بگید
اینو چند حا دیگه میزارم

afsoon

دوباره فکتوری بزن .درست نشد تعمیراتی

MohammadFarhaadi

اگر میتونی فلشش کن اگه نه هم بده بیرون فلشش کنم برات چون بعید می‌دونم با ریست فکتوری برگرده.

persepolis

ج.ناب م.دیر
تیزرش هم میزاشتین خوب بود…
ام تی یه پیج اینستا است اسان جی اسم ام فکر کنم مشکلت را بگو…

Milad7

بریم برای سلام به آینده 😛

Milad7

فقط امیدوارم کیفیت دوربین قابل قبولی را ارائه بده…. هرچند این شروع یک اتفاق جدیده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)