حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی گلکسی S30 خبر از دوربین زیر صفحه‌نمایش می‌دهد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، کانسپت

حالا که سامسونگ تمامی پرچمداران سال ۲۰۲۰ خود را معرفی کرده، در حال آماده شدن برای پرچمدار سال آینده است. در طرح مفهومی جدیدی که یک طراح بااستعداد منتشر کرده می‌بینیم که پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S30 ممکن است به دوربین زیر صفحه‌نمایش مجهز شود.

گلکسی S30

احتمال می‌رود که تغییرات زیادی در پرچمدار سال آینده سامسونگ مشاهده نکنیم؛ گزارش‌هایی در سطح اینترنت پخش گردیده مبنی‌بر اینکه گلکسی S30 به دوربین زیر صفحه‌نمایش مجهز می‌شود. از دیگر تغییراتی که ممکن است به این گوشی جدید نیز سرایت کند ماژول جدید دوربین است سامسونگ پیش‌تر آن را در گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فولد ۲ استفاده کرده بود.

گلکسی S30

باتوجه‌به اینکه پرچمدار پیشین یعنی گلکسی اس ۲۰ اولترا از مشکل عدم فوکوس خودکار رنج می‌برد حدس می‌زنیم تا سامسونگ امسال از فوکوس لیزری در پرچمدار جدید و استفاده کنند تا مسائل سال گذشته تکرار نشود. اما گذشته از اینها گل سرسبد قابلیت‌های این گوشی جدید دوربین زیر صفحه‌نمایش خواهد بود که سامسونگ بسیار مشتاق به تعبیه کردن آن در محصولاتش است.

گلکسی S30 با این ۸ ویژگی جذاب تر خواهد شد

از زمانی که ناچ یا بریدگی بالای صفحه‌نمایش پایش را تلفن‌های هوشمند باز کرد سامسونگ از استفاده از این ترفند امتناع ورزید و روش جایگزین حفره دوربین بر بروی صفحه‌نمایش را به کار برد و حالا با استفاده از دوربین زیر صفحه‌نمایش عمر ناچ را به پایان می‌رساند که امیدواریم بقیه تولیدکنندگان نیز این مسیر را دنبال کنند؛ به خصوص اپل که همچنان ناچ ای بزرگ و زمخت را برای آیفون‌هایش تعبیه می‌کند. همان‌طور پیش‌تر در ترنجی خواندید شیائومی نیز به استفاده از این ویژگی روی آورده که خبر از همه‌گیر شدن این تکنولوژی کاربردی می‌دهد.

گلکسی S30 گلکسی S30

البته برخی از گزارش‌ها حاکی از این هستند که این فناوری جدید فقط برای مدل اولترا در نظر گرفته شده است که مدل معمولی گلکسی S30 فاقد این قابلیت خواهد بود. لازم به ذکر است به‌هرحال ما برای حضور این ویژگی در تلفن‌های هوشمند بسیار هیجان‌زده هستیم و مشتاق شنیدن نظرات شما درباره دوربین‌های زیر صفحه‌نمایش می‌باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

کار شاخی می‌کنه 😏😐🙄

MohammadFarhaadi

احتمالا سال بعد از دوربین زیر نمایشگر تو الترا استفاده میکنه قیمت رو میبره ۲۰۰۰ دلار از اونور برای اینکه مشتری کشیده یشه سمت مدل الترا و از قیمتش فراری نشه نمایشگر مدل معمولی رو پلاستیک میزنه(قاب پشت رو که امسال پلاستیک کرده سال بعد هم پشت هم جلو پلاستیک میشه!!!).احتمالا مدیرای سامسونگ فکر میکنن فقط همین دو گوشیه که برا هم رقیبن و یه روزی هم چشم باز میکنن میبینن نوکیا کنارشونه!!! به این فکر میکنن که وا نوکیا کی اینقدر اومد بالا که سر میچرخونن سونی رو هم میبینن و همینطور که دارن به این فکر میکنن که سونی و نوکیا چقدر خودشون رو بالا کشیدن میبینن زیر پاشون خالیه! تازه میفهمن اون دوتا بالا نیومدن خودشه که به قعر سقوط آزاد کرده!!!

ARMTIN

این رندر فیک هست ، تا زمان معرفی خیلی مونده ..‌.
بنظر ذهنتون با این رندر ها بی ارزش و فیک تلف نکنید ⁦❤️⁩

Milad7

ببینیم کیفینتش در چه حدی هست به بلوغ رسیده یا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی