حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Axon 20 با دوربین سلفی زیر نمایشگر رسما ۱۱ شهریور ۹۹ معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | ZTE

امروز ZTE برای تأیید این خبر که تلفن ZTE Axon 20 5G را در تاریخ ۱۱ شهریور ۹۹ در چین معرفی خواهند کرد، به Weibo رفت. همانطور که مشخص است، این اولین گوشی هوشمند جهان است که با فناوری دوربین زیر نمایشگر معرفی می شود.

گوشی ZTE Axon 20

هفته گذشته، مدیر ZTE موبایل ابتدا تأیید کرد که ZTE اولین برند موبایل خواهد بود که تلفن هوشمند با فناوری دوربین زیر نمایش را معرفی می کند. پست Weibo که وی توسط آن تلفن هوشمند را تأیید کرد، نشان داد که می توان آن را “ZTE A20 5G” نامید.

از طریق صدور گواهینامه SRRC و TENAA مشخص شده است که شماره مدل دستگاه ZTE A2121 است. از آنجایی که ZTE 2020 به عنوان یک تلفن سری Axon با نام ZTE Axon 10 Pro 5G عرضه شد ، به نظر می رسید که ZTE A2121 می تواند یک گوشی سری آکسون باشد. امروز ، این شرکت چینی تأیید کرد که این دستگاه در تاریخ ۱۱ شهریور ZTE Axon 20 5G را رسما ارایه خواهد کرد.

گوشی ZTE Axon 20

گوشی ZTE Axon 20

با توجه به کواهی TENAA از ZTE Axon A20 5G دیدیم که ابعاد آن 172.1 در 77.9 در 7.9 میلی متر است. این گوشی با صفحه نمایش FHD + با وضوح 1080 در 2460 پیکسل با اندازه 6.92 اینچ مجهز شده است. هیچ زائده ای برای دوربین سلفی روی صفحه نمایش وجود ندارد. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در زیر نمایشگر تعبیه شده است. گمانه زنی شده است که ZTE از فناوری دوربین زیر نمایش Visionox تحت عنوان چین استفاده کرده است.

در بخش مشخصات انتظار داریم که این دستگاه یک گوشی هوشمند با تراشه ۸ هسته ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی ناشناس، باشد. این دستگاه ممکن است به مدل های 6 یا 8 و 12 گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی 64، 128 و 256 گیگابایت در چین ارایه شود. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۰ از پیش نصب شده است.

همچنین Axon 20 5G از سیستم دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی بهره می برد. این دستگاه دارای باتری 4،120 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع آن پشتیبانی می کند.

شما منتظر این دستگاه جذاب هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

باریکلا……نه باریکللللللللللللللللللللللللا

امیدوارم شرکت های غیر چینی دنبال رونده این موضوع باشند.

lovenokia

دوستان یک نمونه عکس واقعا از این صفحه نمایش با سلفی Visionox منتشر نشده در دنیای واقعی ؟؟؟!

persepolis

من که ندیدیم
ولی در حد 2 هم باشه خوبه
یه زیبایی میزنیم روش درست میشه…

❤Mohamad_reza.81❤

من دو ساله که در انتظار اینم که دوربین سلفی بره اون زیر
امیدوارم خیلی زود همه شرکتا به کار ببرند

Mahdi

ایول

AŁɪ

الان عنچوچک میاد میگه نه اپل توی عرصه موبایل از چین برتره😅

Milad7

ببینیم کیفیت دوربینش در چه حدیه 🙂

Amir galaxy

ما علاقه مندان به موبایل مشتاق عرضه گوشی با دوربین زیر نمایشگر هستیم😄⁦🖐️⁩

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)