حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیشرفت بزرگ دوربین زیرنمایشگر ZTE Axon 30 در مقابل Axon 20

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE

می دانیم که تاریخ معرفی ZTE Axon 30 برای ۳۱ تیر ۱۴۰۰ مشخص شده است. این دستگاه با دوربین زیرنمایشگر پیشرفته ارایه خواهد شد. به صورت رسمی گفته شد که چگالی پیکسل نمایشگر در بخش دوربین این دستگاه بالای 400ppi است. امروز و با انتشار تصویری از این دستگاه می بینیم که شاهد پیشرفت بزرگ دوربین زیرنمایشگر ZTE Axon 30 در مقابل Axon 20 هستیم.

دوربین زیرنمایشگر ZTE Axon 30

گوشی ZTE Axon 30 مانند نسل قبلش یعنی Axon 20 از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره می برد. امروز ما شاهد یک عکس لو رفته از محصول نهایی هستیم. این تصویر به ما نشان می دهد که دوربین زیرنمایشگر ZTE Axon 30 واقعا پیشرفت بزرگی خواهد داشت.

اکسون ۲۰ عنوان “اولین تلفن هوشمند تجاری با دوربین جلوی زیر نمایشگر” را داشت. مشکل Axon 20 این بود که ماتریس نمایشگر OLED آن به اندازه کافی به نور اجازه عبور نمی داد و Visionox مجبور بود با تجربه نامناسب خروجی سازش کند.

در تصاویر زیر می توانید نمایشگر ZTE Axon 20 و Axon 30 را در بخش دوربین سلفی زیر پنل ببینید:

ZTE Axon 20

ZTE Axon 20

ZTE Axon 30

ZTE Axon 30

ما انتظار داریم در زمان معرفی، ZTE مشخص کند که دقیقاً چه چیزی بهبود یافته است، اما فرضیه های ما وجود ترکیبی از بهبودهای OLED و بهبود رابط کاربری است. آنچه ما می دانیم این است که صفحه نمایش از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. همچنین چگالی تصویر 400ppi در قسمتی که دوربین سلفی زیر نمایشگر قرار گرفته را دارد. این دو برابر آنچه است که ZTE در Axon 20 ارائه داد.

این گوشی با شارژ سریع 55 وات همراه خواهد شد. گرچه ما چیزهای بیشتری نمی دانیم، اما احتمالاً با چیپست پرچمداری مانند Snapdragon 870 یا Dimensity 1200 ارایه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید ZTE با دوربین زیر نمایشگر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)