حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه گلکسی زد فولد ۲ با گلکسی فولد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ، مقایسه

سامسونگ در طول نمایش بزرگ خود در تاریخ ۱۵ مرداد، معرفی کاملی از نسل دوم گوشی های تاشو خود یعنی Galaxy Z Fold 2 انجام نداد. تولید کننده خود را محدود به اظهاراتی درباره تجدید نظر در مورد همه عیب های اولین گلد فولد کرد. اکنون، یک مقایسه ویدیویی منتشر شده است. در این ویدیو مقایسه گلکسی زد فولد ۲ با گلکسی فولد را می بینیم.

مقایسه گلکسی زد فولد ۲ با گلکسی فولد

در این ویدئو، هر دو دستگاه در حال مقایسه با هم نشان داده شده است و نگاهی به طراحی آنها، ابعاد و تأکید ویژه بر ضخامت بدنه تاشو که در نسل دوم کاهش می یابد، قرار می گیرد. هر چند ویدیوی خیلی با کیفیتی نیست اما به هر حال به ما دیتا وارد می کند.

در عین حال، وزن نوآوری های جدید کمی افزایش یافته و به جای 273 گرم در نسل اول، در نسل دوم به دلیل افزایش ظرفیت باتری (به ترتیب 4500 در مقابل 4380 میلی آمپر ساعت) به 281 گرم می رسد. مشخصات دقیق تر درباره Galaxy Z Fold 2 در تاریخ ۲۵ شهریور اعلام می شود.

اجازه بدهید ابتدا ویدیو را با هم ببینیم:

 

 

سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ در همه ابعاد نسبت به نسل اول پیشرفت هایی داشته است. وقتی به نسل اول تلفن های هوشمند قابل تاشو سامسونگ نگاه می کنیم، فکر می کنیم این فناوری و فرم فکتور بالغ نیستند. اما اکنون، هنگامی که مقایسه کنار به کنار نسل اول و دوم را می بینیم، می فهمیم که بسیاری از افراد این تجربه را پذیرفته و بهبود داده اند.

صفحه نمایش ۴.۶ اینچی اکنون با صفحه نمایش ۶.۲ اینچی جایگزین شده است. کل صفحه جلوی آن را اشغال می کند. در طرف مقابل ما می توانیم یک ماژول دوربین زیبا را پیدا کنیم که دارای سه سنسور است.

با این حال، آنچه گلکسی زد فولد ۲ را مانند نسل اولش بسیار شگفت انگیز نشان می دهد، صفحه نمایش 7.7 اینچی AMOLED با رزولوشن 2289 در 1689 پیکسل و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. بنابراین، قطر این نمایشگر (که همیشه به عنوان اندازه نمایشگر عنوان می شود) حدودا ۰.۴ اینچ افزایش پیدا کرده است. اما آنچه بیشتر مورد توجه ماست، نسبت ابعاد است که به یک مربع نزدیکتر می شود. به عبارت دیگر، قسمت پایین طولانی تر است. خوب، اگر بخواهیم ساده بگوییم، صفحه نمایش 13.5٪ بزرگتر از صفحه نمایش قدیمی است.

مقایسه گلکسی زد فولد ۲ با گلکسی زد فولد

مقایسه گلکسی زد فولد ۲ با گلکسی زد فولد

گذشته از این تغییرات، این شرکت آن ناچ عریض زشت را حذف کرده است. اکنون، یک سوراخ کوچک برای دوربین وجود دارد که می تواند برای هرگونه هدف از تماس های کنفرانس گرفته تا گرفتن سلفی استفاده شود.

اگر هنوز از ماندگاری صفحه نمایش نگران هستید، ثابت می شود که سامسونگ Galaxy Z Fold 2 دارای نمایشگر قوی تری است. به علاوه، از یک لایه شیشه فوق العاده نازک یا UTG برای استحکام اضافی برخوردار است. بنابراین اگر به طور خلاصه پیشرفت های طراحی را خلاصه کنیم، باید بگوییم این مدل از نظر ظاهری جذاب تر به نظر می رسد.

ما با تجسم قدرت و زیبایی سر و کار داریم. بنابراین انتظار می رود آخرین ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری را مشاهده کنید. گوشی تاشو Galaxy Z Fold 2 از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس بهره می برد. همانطور که می دانید ، همان اسنپدراگون ۸۶۵ با کلاک پردازنده اورکلاک شده است. به علاوه، عملکرد GPU بهتری را نیز ارائه می دهد.

این تراشه با یک رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 جفت شده است. با این حال، حافظه ذخیره سازی پایه به 256 گیگابایت کاهش یافته است اما UFS 3.1 است. اگرچه باتری بزرگتر شده است، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری برای چنین دستگاه بزرگ و با پشتیبانی از 5G خیلی زیادی به نظر نمی رسد.

ماژول های دوربین دلیل دیگری برای پیشرفت Galaxy Z Fold 2 است. دوربین اصلی دارای رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی است، و از OIS و PDA پشتیبانی می کند. در کنار آن، یک دوربین تله ثانویه با وضوح ۶۴ مگاپیکسلی وجود دارد و دوربین زاویه دید عریض ۱۲ مگاپیکسل سومین دوربین است. دوربین سلفی در صفحه نمایش جلوی آن دارای وضوح ۱۰ مگاپیکسل است

نظر شما درباره پیشرفت گلکسی زد فولد ۲ نسبت به گلکسی زد فولد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

کسی میدونه هزینه ی گمرک k30 racing 5g چقدره ؟؟؟
هزینه گمرک k30 pro 5g چقدره ؟؟
بنگ گود گوشی میاره با رجیستر پستی فقط باید گمرکیش رو بدم شاید K30 PRO بخرم برا همین گفتم ممنون میشم جواب بدید

SHREK

برای poco f2pro باید 1,689,600 بدی k30 racing هم باید همین حدود باشه از همینجا بگیری به بهتره. اون از چین بفرسته 2 یا 3 ماه طول میکشه.

TheFreeCritic

نه زمان برام مهم نیست قیمت اونجا به صرفه تره

Finch

پیشرفت خوبی هست اما شخصا زد فلیپ رو بیشتر میپسندم 🙅

Mahdi

زد فولد ۲ عشقه ، باید منتظر تست هاش باشیم

Auroro

گوشیت تا بشه که کی بشه؟ لااقل کاش وقتی تا میشد عرضش شبیه گوشی بود تا خیار!

SHREK

فولد 2 هم گوشیه هم تبلت ولی زد فلیپ فقط گوشیه. بستگی به اسفاده داره. من فولد 2 ترجیح میدم.

Auroro

کاش تو حالت تا بزرگ تر بود

Milad7

زد فولد2 پیشرفت های خوبی داشته نواقص فولد را برطرف کرده… ولی گوشی های تاشو طرفدارهای خاص خودشون را دارن نمیشه توقع فروش خیلی خفنی ازشون داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)