حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ با نمایشگر بزرگتر و دوربین های بهتر رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

شاید گلکسی نوت ۲۰ یا گلکسی نوت ۲۰ اولترا پرفروش ترین موبایل معرفی شده سامسونگ در امروز باشد اما پیشرفته ترین آن ها نیست چرا که سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ با نمایشگر بزرگتر و دوربین های بهتر رسما معرفی شده است. این دستگاه می تواند مرزهای فناوری را جابه جا کند. گوشی تاشو سامسونگ Galaxy Z Fold 2 حالا رسمی است و می خواهیم با هم درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی زد فولد ۲

سامسونگ به طور رسمی Galaxy Z Fold 2 را در رویداد Galaxy Unpacked معرفی کرد. این دستگاه جانشین گلکسی فولد سال گذشته بوده و با سیستم دوربین جدید، نمایشگر خارجی بزرگتر و دوربین های سلفی قرار گرفته درون سوراخ نمایشگر ارایه می شود که به مدل جدید ظاهری بسیار زیبا تر و منسجم تر از مدل جدید ارائه می دهد.

گوشی تاشو سامسونگ Galaxy Z Fold 2 – که به همراه گلکسی Z Flip و Z Flip 5G که در اوایل سال جاری ارایه شد، تغییر نام داد- اولین جانشینی سامسونگ را برای تلفن پرچمدار تاشو خود نشان می دهد و به نظر می رسد تقریبا هر کاستی مدل اصلی را بهبود می یابد.

گلکسی زد فولد ۲

گلکسی زد فولد ۲

به جای صفحه نمایش ناخوشایند و کوچک خارجی در نسل قبلی حالا گلکسی Z Fold 2 از یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با اندازه کامل برخوردار است که تمام قسمت جلوی گوشی را در بر می گیرد و بدون نیاز استفاده از صفحه نمایش بزرگتر، آن را بسیار قابل استفاده تر می کند. نمایشگر اصلی نیز بزرگتر است و در اندازه ۷.۶ اینچ قرار دارد. ناچ عجیب و غریب که گوشه بالا سمت راست پنل داخلی انعطاف پذیر با یک دوربین قرار گرفته درون سوراخ نمایشگر جایگزین شده و فضای کمتری را در صفحه OLED تاشو جایگزین می کند.

البته بزرگترین سوال این است که Galaxy Z Fold 2 تا چه اندازه دوام خواهد داشت. گلکسی Fold اصلی به دلیل شکنندگی پنل پوشیده از پلاستیک، ماه ها به تأخیر افتاد. سرانجام سامسونگ Fold را پس از اتمام وقت برای مهندسی مدل قوی تر دستگاه ارایه کرد، اما با این وجود هشدارهایی درباره گرد و غبار و اعمال فشار بیش از حد به صفحه لمسی هنگام ضربه زدن بر روی گوشی لمسی، کاربران را آگاه کرد. به هر حال نسل اول بود و طبیعی است!

گلکسی Galaxy Z Fold 2 به دو رنگ “مایستی سیاه” و “مایستی برنز” عرضه می شود، اگرچه سامسونگ امروز تاریخ انتشار یا قیمت گلکسی Z Fold 2 را اعلام نکرده است. این شرکت نوید کسب اطلاعات بیشتر در مورد Z Fold 2 در روز آغازین ماه سپتامبر می دهد.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

یه ترول دامدونگ بدین جرش بدم

The MTest MT

برو زومیت انگار چالتون برگشته
(هرچند با حرفت موافق نیستم)

Milad7

س ی ن ا حس نمیکنی امثال این بی شخصیت باید بلاک بشن؟

Mahdi

امیدوارم این بار بدون نقص باشه چون این رنگش خوشگله

samin-73

اوهوم حیفه واقعا

Str

جای دوربین سلفیش اصلا خوب نیست
هرچند اگه می‌رفت اون گوشه دیگه عکس گرفتن باهاش غیر ممکن میشد

ArmanBgold

کامل ترین گوشی تاشو با اختلاف😍😍😍👌
(البته تا نیومده نمیشه با قطعیت گفت)

ممد بمولا

این یکی خوبه به نظرم

bh974

خیلی خوبه

MohammadFarhaadi

دقیقا ایراداتی که نسل قبل رو مخ بودن رو برطرف کرد!یکی ناچ تو نمایشگر داخلی یکی نمایشگر کوچیکه بیرونی.به نظر من هم جهش بزرگی تو تکنولوژیه ساخت گوشیه و مطمئنا بعداً اطلاعات بیشتری ازش بیرون میاد از قابلیتهایی که معرفی نشدن.ولی کماکان با قیمت‌گذاری سامسونگ مشکل اساسی دارم!!!

Milad7

به نظر میرسه نواقص قبلی برطرف شدن و با یک گوشی تاشوی کم نقص طرفیم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)