حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ قطعات گلکسی نوت ۲۰ را ۲۰٪ کمتر سفارش داده است

نوشته

3 سال قبل | 20 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ به تازگی گوشی های هوشمند پرچم دار سری بعدی گلکسی نوت را با نام Galaxy Note20 و Note20 Ultra معرفی کرده است. با این حال، به نظر می رسد که غول کره جنوبی انتظار زیادی برای دستگاه های جدید ندارد. جدیدترین گزارش ها می گوید که سامسونگ قطعات گلکسی نوت ۲۰ را ۲۰٪ کمتر سفارش داده است. این یعنی انتظار فروش ۲۰ درصد کمتر.

گلکسی نوت ۲۰

طبق گزارش منتشره از The Elec، سامسونگ حدود ۲۰ درصد قطعات کمتری را برای سری Galaxy Note20 سفارش داده است. با این حال، اگر واقعاً اینگونه باشد احتمالاً فقط برای ارایه اولیه است و اگر شرکت شاهد افزایش تقاضا باشد، می تواند قطعات بیشتری را خریداری کند.

در این گزارش ادعا شده است که سامسونگ برای جدیدترین تلفن های هوشمند پرچمدار سری Note انتظار فروش اولیه ۳ میلیون دستگاه است. علاوه بر این، اضافه می کند که کل فروش پیش بینی شده تا پایان امسال در حدود ۱۰ میلیون واحد است.

سفارش قطعات ۲۰ درصدی کمتر برای سری Galaxy Note20 می تواند به دلیل تقاضای کمتر از پیش بینی شده برای تلفن های هوشمند سری Galaxy S20 باشد که در اوایل سال جاری ارایه شده است.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی نوت ۲۰ رسما معرفی شدند

همچنین، فروش تلفن های هوشمند این شرکت تحت تأثیر بیماری همه گیر COVID-19 قرار گرفته است و از آنجا که بازارهای بزرگ هنوز بهبود نیافته اند، این شرکت احتمالاً حجم پیش بینی را برای ارایه اولیه پایین نگه داشته است.

سامسونگ Galaxy S20 Ultra پرفروش ترین مدل در خانواده بود و این شرکت همچنین انتظار دارد وضعیت مشابهی با سری تازه ارایه شده داشته باشد. پیش بینی می شود که Galaxy Note20 Ultra حدود 70 تا 80 درصد فروش را بین این دو مدل به خود اختصاص دهد. البته که با تفاوت های زیاد و قیمت عجیب مدل پایه، دور از ذهن هم نیست.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، با قیمت ۱۰۰۰ دلار عرضه می شود. از طرف دیگر، Galaxy Note 20 Ultra برای نسخه 12GB + 256GB حدود ۱۳۰۰ دلار برای نسخه 12GB + 512GB با قیمت ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد. هر دو مدل از 21 آگوست به بازار می روند.

نظر شما چیست؟ شما از خانواده گلکسی نوت ۲۰ خرید می کنید؟ کدام دستگاه برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

بابا این نوت 20 معمولی خیییلییی فاجعس
التراش باز بهتره

دقیقا فاجعه درست کرده نوت ۲۰ الترا فروش بره
شما سری اس ۲۰ رو نگا
فقط تو اندازه و دوربین خلاصه میشد فرقشون ( باتریاشون عملکردشون خیلی شبیه هم بود تو ریل لایف جز الترا که یکم بهتره )
خوب اونی که دوربین مهم نبود میرفت سمت اس۲۰ و اس ۲۰ پلاس برای همین فروششون از الترا بیشتر شد مشکلای فوکوس اس ۲۰ الترام ( هرچند به طور کامل رفع شده ) نداشت تازه تنوع رنگی خیلی بیشتریم داشتن نسبت به اس ۲۰ الترا

ولی خوب حالا سامسونگ اومد گند زد به صفحه و جنس بدنه که اختلافو خیلی زیاد کنه با نسخه الترا به نظرت مردمو بیشتر تشویق نمیکنه به خرید نوت ۲۰ الترا؟ حتی اونی که دوربین براش مهم نیست
از اونور از یه سری چیزا مثل سلفی ۴۰ مگی و باتری ۵۰۰۰ تاییش زد که فروش اس ۲۰ الترام حفظ بشه

Mahdi

التراش فوق العاده هست

ممد بمولا

هنوزم نوت 20 رو نتونستم هضم کنم
بای

pedram_01

گوشی نوت ۲۰ الترا که بهترین گوشی دنیاست فقط با ۱۳۰۰ دلار نمیشه خرید . نوت ۲۰ معمولی هم که هیچ کسی نمیخره با صفحه فول اچ دی ۶۰ هرتز بدنه پلاستیکی و… با قیمت ۱۰۰۰ دلار !! اگ مثلا ۷۰۰ دلار بود میشد روش فکر کرد

persepolis

بهترین!؟.
وات د فاز…
ادم خ.ر زیاده میخرن
تو ایران از همه جا بیشتره
به قول علی یا ناسا
ادم هایی هستن که فقط دوست دارند لوگوی سامی جپن پشتش باشه و دیگه خسیسی سامی براشون مهم نی!.
سامی هم رو این خ.ر ها حساب ویژه ای باز کرده!.

The Destroyer

چرا جبهه میگیری برادر؟
فعلا هست خب
در مجموع تو گوشیایی که تو سال ۲۰۲۰ اومدن نوت ۲۰ الترا کامل‌ترین پرچمدار بوده
درسته که ضعف‌هایی از جمله اگزینوس ۹۹۰ و یا سنسور سلفی ۱۰ مگاپیکسلی (که البته باید خروجیش رو دید و همینجوری نمیشه نظر داد) داره ولی از طرفی هم نقاط قوتی داره که اصلا قابل چشم‌پوشی نیستن… مثل استفاده از گوریلاگلس ویکتوس در جلو و پشت و فریم فولاد ضد زنگ (البته شاید نباشه چون پارسال هم گفتن فریمش همینه بعد در اومد که آلومینیومه)، قلم و صفحه‌نمایش که LTPO هست و رفرش‌ریتش هم متغیره از ۱ هرتز تا ۱۲۰ هرتز! و در دقت رنگ و روشنایی هم ممکنه تا آخر سال رو دستش نیان
باتری هم به خاطر همین رفرش‌ریت متغیر احتمالا عالی باشه و پیشرفت حتی داشته باشه نسبت به اس ۲۰ الترا علیرغم حجم کمتر… هرچند اگزینوس ۹۹۰ ممکنه این مورد رو به باد بده

پس تا الان بهترینه واقعا
ولی از طرفی هم رقباش هنوز نیومدن
سری میت ۴۰
فک میکنم ویوو و اوپو هم یه پرچمدار دارن تا آخر امسال ولی شک دارم
پرچمدار آیکو
وانپلاس ۸تی و ۸تی پرو
و پرچمدار شیائومی

هر وقت اینا اومدن و بهتر بودن اون وقت نوبت جبهه گرفتنه نه الان

The Destroyer

سه سال آپدیت رو هم یادم رفت

Farcry

آره در مجموع note 20 ultra گوشی بدی نیست ولی قیمت ۱۳۰۰ دلار یکم تنده

persepolis

ممنون شهداد عزیز.
من جبهه گیری نکردم.
منظورم اینه که خیلی ها نگاه مشخصات نمیکنند و به برند و مدل کفایت میکنند.
در ضمن منظورم مدل معمولی بود تو متن قبلی و نه اولترا.

pedram_01

persepolis بله عزیز فعلا در حال حاضر نوت 20 اولترا بهترین گوشی دنیاست . چون کامل ترین گوشی دنیا هست و از هر نظری که بگی جز سه گوشی برتر دنیا حساب میشه . جدا از اینکه اولین گوشی توی دنیا هست که محافظ جلو و عقب وکتوس داره صفحه نمایش 120 هرتز lpto داره و قلم و اولین گوشی گلکسی هست که از استیل ضد زنگ استفاده کرده و دیگ المینونیم نیست . در کنار اپدیت رسمی سه ساله که تمام گوشی های اندروید به جز پیکسل ها فقط دو سال بودن . و بهترین صفحه نمایش و روشن ترین با 1500 نیت روشنایی و دوربین فوقعلاده با کیفیت و شاید بهترین. و پختگی نرم افزاری one ui که با هیچ اکوسیستم گوشی های اندرویدی دیگ قابل مقایسه نیست .

Auroro

نوت 20 مثل ی میان ردست. حتی افتضاح تر از ی میان رده و قیمتو اوه.

MohammadFarhaadi

احتمالا خودشون از عمد اینطور زدن که کاربر رو سوق بدن سمت نسخه الترا!آخرت لشاشت!غافل از اینکه اینطور کاربرا سوق داده میشن سمت برندهای دیگه.چون بزگترین مزیتش رو که داشتن نمایشگر بزرگ بود رو دیگه همه برندها دارن و داشتن قلم واقعا علت خریدش برای اکثر کاربرا نیست.

Mahdi

نوت۲۰الترااسنپدراگون بهترین تا الان

Auroro

ماکه فقط پسرفت دیدیم

Mahdi

شما برو جایی که پیشرفت ببینی

AŁɪ

یخمک ترین سری سامسونگ😂🥕

5G

سامسونگ از قصد نوت ۲۰ به این بدی زده تا همه برن سمت الترا

Finch

بازار هدف سام بیشتر آلمان لهستان انگلیس و فرانسه هست که اونجا ها فروش همه چیز از آب معدنی تا خودرو کم شده فعلا به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی

Milad7

فقط نوت 20 اولترا جذابه و ارزش خرید داره تازه اونم نسخه ی اسنپ دراگونش!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)