حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی اس ۲۰ پلاس با اندروید ۱۱ دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اندروید ۱۱، سامسونگ

با اینکه اندروید کیک مخملی قرمز (!) یا همان اندروید ۱۱ رسمی نشده است اما ما امروز گلکسی اس ۲۰ پلاس با اندروید ۱۱ را در بنچمارک GeekBench دیده ایم. این نشان می دهد که احتمالا سامسونگ می خواهد در ارایه آپدیت اندروید ۱۱ سریع تر از انتظار عمل کند.

گلکسی اس ۲۰ پلاس با اندروید ۱۱

در حالی که همه نگاه ها روی رویداد ۱۵ مرداد سامسونگ متمرکز شده است و همه محصولات سخت افزاری جدید این شرکت آماده رونمایی هستند اما تیم های پشت صحنه در تلاشند تا نرم افزارهای جدیدی را نیز برای کاربران فعلی سامسونگ به ارمغان بیاورند.

به طور خاص، ما در مورد نسخه جدید رابط کاربری One UI صحبت می کنیم که Android 11 را به تلفن های سامسونگ ارایه می کند. مهندسان نرم افزار سامسونگ چند ماه است که روی آن کار می کنند اما به نظر می رسد اکنون نسخه قابل استفاده اندروید ۱۱ (و نه نهایی) در یک دستگاه Galaxy وجود دارد.

سرنخ این دستگاه از برنامه محبوب بنچمارک Geekbench ناشی می شود. در یک تست می بینیم که گلکسی اس ۲۰ پلاس با اندروید ۱۱ در حال بررسی است.

گلکسی اس ۲۰ پلاس با اندروید ۱۱

گلکسی اس ۲۰ پلاس با اندروید ۱۱

این لیست نشان می دهد که دستگاه دارای تراشه اگزینوس ۹۹۰ سامسونگ است که نسخه بین المللی گلکسی اس ۲۰ پلاس را قدرت می بخشد. سامسونگ انتقادات زیادی را از طرفداران دریافت کرد زیرا اگزینوس ۹۹۰ نمی تواند همانند اسنپدراگون ۸۶۵ عمل کند.

بنچمارک که اما از سامسونگ گلکسی اس ۲۰ پلاس با اندروید ۱۱ منتشر شده نشان می دهد تراشه طراحی شده توسط سامسونگ می توان همپای اسنپدراگون ۸۶۵ باشد.

این که آیا سامسونگ برای افزایش عملکرد خود روی اگزینوس ۹۹۰ اصلاحاتی کرده است یا امتیاز بالاتر، نتیجه عملکرد بهتر Android 11 با رابط کاربری جدید One UI است، هنوز مشخص نیست.

نصب اجباری اندروید ۱۰ روی تمام موبایل های جدید اندرویدی از ابتدای سال ۲۰۲۰

البته اخیرا مشخص شد که گوگل کمترین میزان رم برای اندروید را افزایش داده است، که می تواند نشان دهد که سیستم عامل به جای سبک تر شدن، سنگین تر است و One UI نیز خود می تواند دستگاه را سنگین تر کند.

زمان اریه آپدیت اندروید ۱۱ سامسونگ

اگر سامسونگ به برنامه انتشار معمول خود پایبند باشد، می توانیم انتظار داشته باشیم که اولین موبایل های هوشمند اندرویدی Galaxy که نسخه جدید One UI را همراه با Android 11 دریافت می کنند، جایی حدود اواخر پاییز ۹۹ به این مهم دست پیدا کنند.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید که سامسونگ با اندروید ۱۱ به سرعت ارایه آپدیت خود می افزاید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

پشمام 😕😕😕😕
گوگل پیکسل ها هنوز اندروید ۱۱ نگرفتن 😕😕😕

5G

عجب کاشکی نوت ها دوماه دیر تر معرفی میکرد ولی با اندروید ۱۱ بود

Milad7

هر ساله به سری نوت ظلم میشه و با اندروید قدیمی معرفی میشن 😐 سری نوت را با یه مقدار تاخیر معرفی بکنه این مشکل حل میشه!

Mahdi

😳😳😳

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)