حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر آیفون ۱۲ نسخه ۵.۴ لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 29 دیدگاه | اپل

به روزرسانی آیفون ۲۰۲۰ بیش از ۱ ماه تا ارایه فرصت دارد اما شایعات و گزارش ها همچنان ادامه دارد و آخرین مورد به ما می گوید که نمایشگر آیفون ۱۲ نسخه ۵.۴ لو رفت. این تصاویر از منابع معتبر چینی تهیه شده است و اندازه نسبی برای مقرون به صرفه ترین آیفون در سال جاری به ما می دهد.

نمایشگر آیفون ۱۲

نمایشگر آیفون ۱۲

نمایشگر آیفون ۱۲

در نمایشگر آیفون ۱۲ هنوز ناچ وجود دارد و به نظر می رسد در مقایسه با سری آیفون ۱۱ فعلی ابعاد مشابهی دارد هرچند که حدود اندازه این گوشی مشابه آیفون SE مدل (2020) خواهد بود.

تاکنون می دانیم که آیفون ۱۲ از کوچکترین مدل با باتری 2،227mAh به بازار عرضه می شود. علاوه بر این، شایعات حاکی از آن است که در هر دو مدل LTE و 5G با نسخه پایه LTE از 549 دلار شروع می شود. به احتمال زیاد یک دوربین دوتایی مشابه آیفون ۱۱ و یک فریم شارپ مسطح مانند بقیه سری آیفون ۱۲ را در اختیار شما قرار خواهد داد.

انتظار می رود که در ترکیب آیفون ۱۲ از لنزهای Semco و Sunny Optical استفاده شود که برای ارائه عملکرد کلی بهتر و فوکوس خودکار بهبود یافته است. طبق همین گزارش، پیش بینی می شود اولین آیفون هایی با سنسورهای تله فوتو پریسکوپ در سال 2022 وارد بازار شوند. ما می دانیم که آیفون ۱۲ احتمالا ۱۸ شهریور رسما معرفی خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده آیفون ۱۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
29 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

الان چند تا ایفون میخواد معرفی بشود در شهریور ؟

جایگزین ایفون 11 کدومش هست ؟ و آیا صفحه نمایش از 6 اینچ به 5.4 اینچ تنزل پیدا می کند ؟

ahmad

حس میکنم این نسخه ارزونش باشه و نسخه پرو مکس ناچ کوچکتری خواهد داشت به هر حال من خودم دوس دارم تاچ آی دی بود تا فیس آی دی

Farcry

مثل اینکه با مقایسه این تصویر با ناچ آیفون ۱۱ پرو خیلی از منابع نوشتن ناچ آیفون ۱۲ تا ۲۰ درصد کوچکتر از ناچ آیفون ۱۱ پرو هست.

Milad7

اشتباه میکنی فیس آیدی خیلی بهتر از تاچ آیدی هستش واقعا بی نظیره 🙂

نیما عرفانی

دوستان سؤالی داشتم در خصوص نرم افزار messages گوگل ؛ تو پیام رسان های الجی ، سونی و سامسونگ که تجربه ی کار باهاشون داشتم، قابلیت اعلان ارسال و عدم ارسال پیام وجود داره اما داخل تنظیمات نرم افزار پیام گوگل همچین موردی ندیدم . کسی اطلاعی در این مورد داره که آیا پیام های ارسالی با خوردن تیک یا نوتیفیکیشن مشخص میشه ؟

Mahdi

فکر نکنم همچین چیزی داشته باشه یا فقط با زمان ارسال که زیر پیام نوشته شده معلوم میشه یا مثلا : هزینه آخرین پیام ایرانسل که میاد میفهمی ارسال شده

نیما عرفانی

نه اوکی شد مهدی جان

Mahdi

خدا رو شکر

نیما عرفانی

آره رو یه میت ۲۰ پرو گزینه اش تو تنظیمات عمومی بود رو یه میت ۲۰ پرو دیگه داخل تنظیمات سیم کارت بود!!

Mahdi

من از تنظیمات فعالش کردم وقتی ارسال میشه می نویسه دریافت شد

persepolis

عجب حجم باتری داره
وای باور نمی کنم!.
بی نظیره!.

YounGGod

2،227mAh 😂

YounGGod

یادش بخیر پرچمدار ۲۰۱۵ سامسونگ (S5) باتریش انقدر بود.😀

ahmad

به کامنتت یه دل سیر خندیدم خدا حفظت کنه . مرد حسابی اپل با باتری خیلی کوچکتر خیلی از پرچم دار هارو شکست داده یکم مطالعه کن

Farcry

اگر همچی به عدد بود دنیا برای امثال شما فن های اندرویدی که فقط مقایسه اعداد میکنید جای قشنگ تری میشد ! مرد حسابی توی هر ویژگی و مشخصه از یه گوشی هوشمند (از دوربین بگیر تا شارژدهی و قدرت پردازنده و ……) ده ها عامل و یا حتی بیش تر تاثیر گذاره وگرنه اگر فقط به عدد بود دلیلی نداشت آیفون ۱۱ پرو مکس با باتری ۳۹۰۰ بهترین شارژدهی رو بین گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۹ داشته باشه.

Dr.Nazer

@فارکرای
بله دوست عزیز همه چی به عدد و رقم نیستش که، مثلاً دیدیم که آیفون اس‌ای ۲۰۲۰ باتری ۱۸۲۱ میلی‌آمپری داشت که از تمام گوشی‌های اندرویدی کمتر بود اما با همین حجم کم تونست در استفاده متوسط بیشتر از ۲۴ ساعت اسکرین…

ببخشید اشتباه شد

Taha

😂😂حرف حساب جواب نداره،

Farcry

دوست خوبم ناظر! خب مگه منم گفتم آیفون هر وقت باتریش کم هم باشه شارژدهی خوبی داره؟ من میگم ظرفیت باتری به تنهایی نمیتونه ملاک شارژدهی باشه و نباید حداقل توی دنیای آیفون ها؛ مشخصات اونها رو با اعداد دید وگرنه طبق نظر بعضی فن های تازه کار اندروید که فقط در حد مقایسه مشخصات گوشی ها سرشون میشه آیفون ۱۱ پرو با اون اعداد و مشخصات توی همه موارد از A50 هم ضعیفتره…..

Mohammadr

Farcry
مشکل اینه که شما داری با اندروید مقایسه میکنی.
قبوله، اندروید مصرف باتریش بالاس.
ناظر داره ایفون رو با ایفون مقایسه میکنه… اس ای هم که چیپست و رابط و آپدیت پرچمدار داره، چطور مصرفش اینطوریه؟
.
پس نباید بگی مشکل اندرویدی ها! اینه که فقط عدد میبینن و مقایسه میکنن، چون وقتی ی اپلی! هم عدد باتری اس ای 2020 و نتیجه شارژدهیشو میبینه، میفهمه عدد برای اپل، مثل اندرویدی ها عدده…
از قصد اینجوری نوشتم ک دوبار بخونی تا متوجه بشی😐

Dr.Nazer

به همین جمله‌ی سوالی بسنده میکنم :

وقتی آیفون اس‌ای ۲۰۲۰ با چیپ پرچمدار A13 بایونیک، نمایشگر کوچک و کم‌مصرف ۴.۷ اینچی با رزولوشن کمی بیشتر از HD و باتری ۱۸۲۱ میلی‌آمپر ساعتی با استفاده‌ی متوسط ۵ ساعت هم اسکرین نمیده، چطور آیفون ۱۲ میخواد با نمایشگر ۵.۴ اینچی با رزولوشن بالا و باتری ۲۲۲۷ میلی‌آمپری شارژدهی بالا و حداقل قابل‌قبولی داشته باشه؟!!

Taha

فارکرای فکر کنم جمله ی (فن های تازه کار اندروید)رو تازه یاد گرفتی .

m.b


حرص نخور دوست عزیز… ایشون صفت خودشون رو دارن به بقیه نسبت میدند… وگرنه به منم اینو گفتن… اما در حقيقت هنوز نمیدونستن که تو دنیای اندروید بسیاری از بازی ها و برنامه ها برای رفرش های بالا بازنویسی شدند و طی ادعایی عجیب! میگفتن برای مثلاً 120 هرتز وقتی هیچ بازی‌هی وجود نداره! به چه درد میخوره!
اینجاست که “لقب تازه کار اندرویدی” الحق شایسته یه عده ظاهراً به اجبار آیفون به دست بگیره که هنوز دنیای مقابل رو ازش درک درستی ندارند!
برلی همین حرف هر دو طرف(چه اندرویدی و چه آیفونی) تا الان مگر کسی که مثل خودم با هر دو دنیا کار کرده باشه و یا متعصب نباشه پشیزی برام ارزش نداشته…
شما هم توجه نکن…
عجیب نیست حتی از حذف شارژر و… هم تعریف بشنویم… قبلاً قانون این رفتار ها رو گفتم…

Farcry

عزیزم خب چون اون باتری با ظرفیت خیلی پایینی داره.هرچقدر هم چیپست و سیستم عامل بهینه باشه نمیتونه معجزه کنه.حرف من اینه که همه چیز رو با عدد نبینید منتظر بررسی های معتبرش باشید خیلی بهتره. در ضمن کی گفته صفحه LCD آیفون se کم مصرفه؟ حداقلش از تمام امولد ها پر مصرف تره.درمورد mb عزیزم الکی ترول نکن کسی از نبود شارژر و هندزفری دفاع نکرده…….

Farcry

منظورم از فن های تازه کار اندروید شما یا mb نبودید وگرنه توی متن اشاره میکردم منظورم اون perozi بود که نظراتش توی پست های چند ماه قبل رو ببینید خودتون میگیره.همین الان برید نظرات کاربران توی صفحه خرید آیفون ۱۱ پرو مکس در دیجیکالا رو ببینید میفهمید منظورم از فن های تازه کار اندروید چیه.

Mb.Pcr

این فنای اپل هر چی که اپل باشه تو همه موراد فکر میکنن بهتره میگن اس ای خیلی خوب شارژدهی میده چرا چون اپله از همه چی بهتره

persepolis

فارکرای نون به نرخ روز
اول یاد بگیر اسم را درست بنویسی
دوم اگه نمیتونی بنویسی فارسیش کن.
همون فار کرای یک هم نیستی
وقتی نمیتونی از صحبت اشتباه خودت دفاع کنی با بپذیری دکل نوردی نکن
اسمت هم از حالا تازه به دوران رسیده است…
نظر چند ماه قبل من چه ربطی به اینجا داشت!؟.
خوبه منم یه نظرت را بلد کنم!؟.
حداقل همه بین 100 تا 500 تا نظر دادن…
در ضمن من مثله تو نون به نرخ… نظرم هر چی باشه بر پایه درستیه
سعی کن اشتباه خودت را بپذیری
دکل نوردی نکنیم
نون به نرخ روز نباشیم
اشتباه خود را بپذیریم
تازه به دوران رسیده نباشیم
حق را بیان کنیم
درست و بجا صحبت کنیم
رفع مسئولیت موقتی نکنیم
زندگی درک همین اکنون است
موفق باشید…

YounGGod

ببخشید اشتباه شد اس ۵ ۲۶۰۰ میلی آمپر بود :-/

ممد بمولا

خیلی کوچیکه -_-
دوستانی که میگن جایگزین آیفون 11 چی میشه باید بگم میشه آیفون 12 مکس با صفحه 6.1 اینچی اولد
این 100 دلار ارزون تره و حدود 550 دلار قیمتشه اما اون 650 مثل نسل قبلی

Milad7

به عقیده ی من بهترین سایز صفحه نمایش حدود 6.5 اینچ هستش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)