حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی V5 احتمالا با مدیاتک Dimensity 720 معرفی شود

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ریلمی

سه روز پیش برای شما در ترنجی نوشتیم که ریلمی وی ۵ (Realme V5) تاریخ ۶ مرداد رونمایی خواهد شد. امروز در جدیدترین اطلاعات منتشر شده می شنویم که ریلمی V5 احتمالا با تراشه مدیاتک Dimensity 720 معرفی شود.

ریلمی V5

ریلمی V5

ریلمی V5

ریلمی در تلاش است گوشی هوشمند جدیدی با نام Realme V5 را معرفی کند. همانطور که می دانید، این دستگاه آغاز سری V جدید است. این شرکت روزهای گذشته تیزرهای آن را منتشر می کرد و قبلا رسما اعلام کرده بود که معرفی این دستگاه در تاریخ ۶ مرداد، یعنی همین امروز است.

اکنون، لیستی از Tmall منتسر شده است که می گوید این گوشی در تاریخ ۱۳ مرداد یعنی یک هفته دیگر به بازار عرضه می شود. علاوه بر این، این لیست شامل برخی از مشخصات اصلی است. این چندان زیاد نیست، اما به تأیید حضور تراشه جدید مدیاتک یعنی دایمنسیتی ۷۲۰ در آن اشاره دارد.

مدیاتک Dimensity 720 5G رسما معرفی شد: 5G حتی ارزان تر

طبق گفته Tmall، این تلفن در تاریخ ۱۳ مرداد ۹۹ ساعت 14:00 به وقت محلی به بازار عرضه می شود. این یک هفته بعد از معرفی امروز است. همانطور که گفتیم لیست شامل برخی مشخصات اصلی است. اول از همه، باید به تراشه جدید دایمنسیتی ۷۲۰ 5G  اشاره کنیم.

این تراشه مجهز به CPU هشت هسته ای است که شامل دو هسته قدرتمند ARM Cortex-A76 بزرگ با حداکثر کلاک 2GHz است. این چیپست همچنین از نمایشگرهایی با رفرش ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی می کند. این چیپست همچنین برای بازی بهینه شده و از پردازنده گرافیکی Mali-G57 بهره می برد.

ریلمی V5 از نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 2400 در 1080 استفاده می کند. این پنل در قسمت بالای خود سوراخی برای دوربین سلفی دارد. این گزارش دو پیکربندی احتمالی را ذکر می کند که شامل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی می شود.

این گوشی در سه رنگ نقره ای، آبی و “نور سحر” ارائه می شود. مشخصات ذکر شده عبارتند از دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی، پشتیبانی از دو سیم کارت و سیستم عامل اندروید ۱۰ با Realme UI.

ظاهرا دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با دوربین های ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو ارایه خواهد شد. همچنین از پشتیبانی از حافظه داخلی تا حداکثر ۲۵۶ گیگابایت یاد می کند، بنابراین ما به دنبال شیار کارت microSD هستیم. این تلفن از باتری 4،900 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد، احتمالاً با عدد 5،000 میلی آمپر ساعت بازاریابی شود.

لیست TENAA همچنین نشان می دهد که این تلفن شامل یک اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه بوده و به همین دلیل احتمالا دارای پنل LCD است. قیمت این گوشی در حال حاضر ناشناخته است، اما انتظار داریم قیمت آن به سمت برچسب ۲۰۰ دلار باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ریلمی وی ۵ برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

بلک‌شارک 3s :
کمتر از چهار روز دیگه

Mi 10 pro plus(اسم دقیق مشخص نیست) :
در همین مرداد ماه

اولی احتمالاً با صفحه کواد‌اچ‌دی‌پلاس 120 هرتز و دومی با صفحه فول‌اچ‌دی پلاس 120 هرتز…
هر دو با شارژر هایی بسیار قدرتمند…
Mi10 pro plus مجهز به سنسور هایی قدرتمند… (احتمالا اولین گوشی دنیا با دو سنسور 1/1.3 اینچی)

یادمه اسنپدراگون 865 پلاس رو روی مرز 660 هزار حدس زده بودم اگر یادم باشه… عملی میشه… گوشی های مجهز به این پردازنده در ماه های آینده به این بنچمارک میرسند…

MohammadFarhaadi

الان یه عده طرفدار دو آتیشه مدیاتک که جدیدا بوجود اومدن!!! شروع میکنن به به و چه چه و کری خوندن ولی گوشیای خودشون اسنپن!!!

Milad7

فقط اسنپدراگون 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)